Přejít na obsah

wrosi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení wrosi

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Tak pro někoho snad kdyby se mu něco stalo podobného. Tak výměna Comon Rail a auto šlo nastartovat ale s motoru šel hrozný klepot, který se táhl s Turba. Po kontrole turba střihlá hřídelka mezi lopatkami. po výměně turba a vyčištění potrubí a oleje s filtrem šlape motor jako hodinky. Sešly se mi dvě závady najednou. Turbo jsem měnil horem a jde to má to zapeklité cca tři šrouby, ale po vytvoření správných klíčů to šlo. Samozřejmě všude nové těsnění.
  2. Zdravím mám Octavii III 2.0 tdi cr, 110 kw, r.v. 2014, 4x4. za jízdy při podřazení 2 rychlostní stupeň a přidání plynu v motoru cvaklo a vypnul se a nejde nastartovat. Občas má snahu chytnout ale ihned zhasne. DIAGNOSTIKA NIC NEPÍŠE. Poznatky čerpadlo s nádrže tlačí 200 L/1h. to by mělo být Ok. Rozvody zkontrolovány také Ok. snímače vačky a kliky synchronizace Ok. tlaky motoru 21 OK. Regulační ventil na Reilu OK. Teplota paliva OK. Snímač tlaku na lište při startování hází 270000 až 450000 hPa ??? Naftový filtr cca 1 měsíc nový při jeho kontrole na dně byli 4 špony. při zkoušce vstřikovačů na autě leze nafta se třetího válce rychleji o jednou tolik než u prvního a třetího a poté se přidá čtvrtý. vstřiky jsem vyměnil za 4 funkční a pořád to leze stejně ??? Přikládám se že by mohlo odejít vysokotlaké čerpadlo. Můj dotaz je jestli s ještě na něco zaměřit než budu něco dále kupovat. Děkuji za každé info. Jeden poznatek ještě přikládám mohlo by to souviset EGR ventilem že to nejde nastartovat v READINESS je přikládám foto.
  3. Nejprve děkuji za rychlou, stručnou a trefnou odpověď. Musí tedy ven webasto a vyměnit celý to těleso nebo se to někde dá odzkoušet, popřípadě diagnostikou nastavit.
  4. Zdravím všechny Škodováky, tak mám taky problém s origo webastem v Superbu T3 125w tdi. Ať pustím na climatronicu nebo dálkou rozběhne se ale nezapálí se a po cc1-2 minutách vypne. Nerozběhne se ani vnitřní ventilace ale to je krátká doba, nebo se má spustit hned to už nevím. diagnostika píše: 02754 - Topný prvek pro předehřívání paliva Z66 010 - přerušen/zkrat na plus info o závadě: stav závad: 01100101 priorita závad: 7 frekvence závad: 1 počet resetů: 230 Kilometry: 154043 km indikace času: 0 V akčních členech se spustí: čerpadlo v nádrži, dávkovací pumpa, žhavící svíčka, ventilátor webasta, vodní čerpadlo. To samé se spustí i při zapnutí topení dálkou nebo climatronicu. V maxidotu nastaveno topení. Vypadá to že tam nejde palivo přímo do webasta. Zajímalo by mě ještě kolik má jít s čerpadla v nádrži při jeho zkoušce k přívodu k dávkovací pumpě z něj pouze kape nafta tak nevím kolik to má tlačit. Webasto bylo venku ohledně opravy auto a fungovalo před i po. bylo uděláno Základní nastavení, odvzdušnění, přizpůsobení, a pořád stejné. Pokud by někdo věděl a mohl poradit. děkuji.
  5. JJ díky, origo mám vše včetně přípravků. Jen jsem chtěl pro kontrolu mít manuál postupu. Moc děkuji jdu na dílenskou příručku.
  6. Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat jestli by se zde našel někdo kdo měl nastavení rozvodů a zda by bylo možné zaslat obrázek s aretacemi a s postupem výměny rozvodů. Na Superb 3 2.0 cr, DFCA, 4x4, 03. 03. 2016 DSG. Přikládám VIN: TMBLJ7NP9G7059297. Za jakoukoliv informaci děkuji.
×
×
  • Vytvořit nový...