Přejít na obsah

Iliketea

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Iliketea

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak včera po delší jízdě sem stál na parkovišti a když jsem couval tak něco pod kapotou doslova vybuchlo. Něco začlo chrastit, hned sem vyběhl ven a zjistil sem že ten zvuk jde z prostoru jakoby mezi motorem a filtr boxem... Ovšem po vypnutí climatroniku to přestalo. Když sem pak něco ujel a znovu spustil climatronic tak žadný zvuk- vše zase v normálu.Klíma funguje. Ale auto furt netopí. Servomotorky nastavení topení jsem zkontroloval-ok Ty hadice co jdou do radiátoru topení jsem také zkontroloval--- když nechám auto zahřát na parkovišti tak nejsou nikdy teplé.Ovšem po delší jízdě jsou docelá horké ale né nijak extra. Ale co je zajimavejší pokud je auto studené a mačkám tyhle dvě hadice tak to do expanzky pumpuje vzduch.
  2. Někde sem se dočet, že pokud by bylo prasklé těsnění tak by unikal tlak z válců do expanzky.. Tak sem to ráno několikrát zkontroloval a hadice jsou měkké a nic v nich není. Voda se neztrácí. Ale kolem auta to smrdí po fridexu , po delší jízdě :D. Čichal sem i k expanzce a ta naopak nesmrdí nijak zvláštně . Zkusím ještě odvzdušnit radiátor topení a klimu. Ještě mě napadá že by mohla být někde dírka v chladicím okruhu a trošičku kapat na nějaké svody (smrad).
  3. Dobrý den, Mám S1 2.0tdi 103kw Před nedávnem sem měnil celou spojku a zárověn sem nechal vyměnit termostat(teplota se houpala). Auto už teplotu drží, pokud tedy nejedu dálniční rychlosti, nad 120km/h se začne přehřívat, když sjedu během dvou minut jdeteplota do normálu.(To jsem zjistil až dnes) Ale tak po dvou dnech, co jsem vše měnil a ještě sem nevéděl že se auto přehřívá jsem zapl i topení, a vůbec netopí, chrlí to furt jen studený vzduch. Hadice jsou horké. V servisu mi řekli, že by to mohlo být servomotorkem který naklápí klapku regulace topení. Ale nemůže to mít vše nějakou spojitost? Nějaká přicvaklá hadice nebo něco? Špatné zapojení? Po čem bych měl jít? Zkoušel sem to odvzdušnit(i když to v servisu už dělali). Ale přesto čas od času slyším "bublinly" a vidím je i v expanzce. Chladící kapalina se neztrácí. Zažili ste něco podobnýho? Děkuji za rady
  4. Iliketea

    Netopí

    Mám to samé, dnes sem byl u mechanika a bylo mi řečeno že za to může servomotorek klapky která se natáčí podle zvolené teploty na jeden z radiatorů. A mě se zrovna sekla směrem na ten radiátor co chladí :D Jak si zkontroloval tu klapku?
  5. V poslední době nic.. Ale hodně dávno se tam dodělávali el okýnka které jsou zapojené pod pojistkou.. A taky automatické zapnutí světel. Žadné chyby nehlásí.
  6. Dobrý den, Mám problém s moji fábii 1.2 htp .. V autě je nestabilní napětí ..Dám pár příkladů. Když třeba zapnu dálkové světla a auto stojí na volnoběh tak se celé auto otřese protože otáčky spadnou a pak se zase vrátí do normálu.. Když stahuju el okýnka tak to samé. Nijak sem to neřešil ale začlo se to zhoršovat. Nedávno sem jel a chtěl podřadit před zatáčkou, motor měl 2500 otáček ale auto hcíplo,nic nereagovalo, jen svítila palubka .. A to je docela nebezpečný, protože se vypne i posilovač atd.. Čím by to mohlo být? Děkuji
  7. Dobrý den, mám budíky z havarované Octavie 1.8 TSI. Jak zjistím či jsou funkční? Jestli se dá na to napojit nějaký zdroj a kde ho mám napojit? Kolik V atd? Mají označení 1z0920812f a a2c53239855.. Děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...