Přejít na obsah

Ivan Iwanovič

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Ivan Iwanovič

  1. Dobrý den, většinou se tady řeší problém se spotřebou oleje, sám ho taky řeším, pomalu se psychicky připravuji na generálku motoru. Chtěl jsem se zeptat, řešil někdo opravu stylem opravy zrovna pro zvýšení výkonu. Nebo i po go motoru tento motor není vhodný. Ví popřípadě někdo, kolik nm bezpečně snese převodovka + spojka u 4x4? Mám CDAA s rokem výroby 12.11.2011. Přemýšlel jsem nad cílem 250koní, prodávají se různé sady ale ty se prodávají na mnohem brutálnější výkony, viz např. https://www.bar-tek-tuning.com/1.8l-tsi-ea888-ultimate-high-boost-stroker-kit-je-bar-tek Bude třeba měnit i ojnice, nebo vydrží ty, co tam jsou, co jsem pochopil, mám 23mm verzi ojnic, tudíž předpokládám, že se bude měnit "jen" pístnice se stíráky (když si odmyslím věci kolem). Přemýšlel jsem dát tohle turbo: https://gottuned.com/product/1-8tfsi-upgrade-turbo-1-8tsi-ea888-audi-a3-8p-audi-tt-8j-seat-altea-skoda-octavia-ii-skoda-superb-ii-vw-golf-vi-vw-passat-b6/ K tomu přidat downpipe s katalyzátorem https://www.highperformanceparts.cz/downpipe-se-sportovnim-katalyzatorem-jap-parts-skoda-octavia-ii-1z-1-82-0-tfsitsi-vcetne-rs-06-13.26452?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAoKeuBhCoARIsAB4Wxtcu1qORJyLwfFf2w8sXjr89f66JBQZbbFVsiL1CmBBlQIQRgrfYgAIaAgc1EALw_wcB Bude třeba už přidat i intercooler a zesílenou spojkovou sadu? Předem díky za info
  2. No to bych chtěl, provést opravu co nejdříve, asi se nemusí jít úplně do extrému v podobě soustružení drážky do stávajícího pístu ( i když pracuji ve strojírenské firmě, stačilo by jen říct, co je třeba udělat a nechal bych to udělat). Klidně druhé písty se stíracími kroužky. Kasl zní zajímavě ale je to pro mě přes celou republiku. Někdo ověřený kvalitní, co mě nenatáhne a hlavně provede na motoru co má v okolí Kroměříže není? Aut servis v Km nevyměnil ani PCV ventil, na různé rachotivé zvuky (u mého předchozího auta, či u aut kolegů) dává rady "zesilte rádio, však to neřešte, je to firemní" a jiné "super" rady. Nehledě na jejich kiksy kdy například nepřipevnili nazpět převodovku, která byla po jejich opravě na volno atd. To je důvod, proč hledám někoho schopného, kterého práce baví a umí u ní přemýšlet, ne jen měnit náhradní díly.
  3. Uff,děkuji za vyčerpávající odpověď. Co jsem tak pročítal fóra, tak jsem zrovna v km nájezdu, kdy skáčou rozvody. Když nechám vyřešit problém číslo 2, rozvody. Nebudou je pak znovu měnit při odstraňování problému číslo 1? Jde mi o to, že po zjištění, kolik stoji go mi ještě nějaké peníze chybí, tak jestli hned neodstranit problém s možným přeskočením motoru, který mi přijde aktuálnějši - motor ohrožujíci a např. v létě, popř. i dřív nechat udělat i ten zbytek. A nebo je to blbost, risknout to a prostě to pak nechat udělat všechno zaráz.
  4. Existuje nějaký soupis věci, co se na motoru musí vyměnit, abych měl aspoň přehled, až to budu dávat někam do servisu, ať se vymění všechno co má a na nic se "nezapomene"?
  5. No to je právě to, co teď řeším a co je moje dilema. Auto bylo celý život garážované, ani smitko rzi, umyvané v samoobslužné myčce. Vypadá jak 3 roky staré, celou dobu udržované až nadstandardně, výměny oleje v haldexu po 60k, výměny oleje po 10k, výměněné kde co na podvozku, všechno škoda original, žádný náhrady. Má to hezkou výbavu, včetně 4x4 a tažného. Tak jestli dát tady dejme tomu 70kkč a defacto má člověk "nové auto" a nebo koupit "zajíce v pytli" protože prodej této i kdyby za 200kkč + 70 není zrovna budget na nákup auta bez blížícího se problému, což je asi nereálné. Doby kdy jsem byl ochotný dát za auto hrůzu peněz jsou dávno pryč, nepotřebuji si "honit ego". Jinak O3, S6 jsem měl před chystanou stavbou domu...
  6. Popravdě jsem čekal, že se dozvím víc aktuálního infa. Ano, je tady hromada stránek řešení problému ale to je prostě vývoj v čase, minulost. Například seznam měněných dílů od "absolventů go motorů" pokud možno ne starý víc jak 2 roky (vývoj ceny - inflace, změny v postupech, inovované díly, prvovýroba x originál škoda). Či hlavně, jestli to dát někam do servisu nebo jsou tu lidé znalí, co to opravují, jak na běžícím pásu. Předpokládám, že nejsem poslední s CDAA motorem, co by chtěl znát víc informací. Zaregistroval jsem napřiklad nějakou polskou firmu, co si auto odveze/přiveze ale tam mi přijdou ty ceny celkem vysoké. Popřípadě nějaký dobrý servis v okolí Kroměříže (popřípadě neni problém zavést dál), protože aut.servis v Km je prostě tragédie (měniči dílů, kteří navíc co nemusí, to nevymění). A při ceně 70kkč+ už prostě člověk chce, aby pak na motoru měnil maximálně filtry a olej. Jak jsem psal, auto je jinak ve velmi dobrém stavu, předchozí majitel jezdil do servisu každý rok a co bylo třeba měnil, jen se nechal opít rohlikem v servisu a prostě spotřebu oleje neřešil. Je už napřiklad problém zcela vyřešen po go motorů? Je možné jej pak lehce čipnout? Či neřešil někdo go motoru zrovna tak, že již oprava probíhala formou přípravy na zvýšení výkonu? Pro Tomase - měl jsem za to, že od 6/2011 byly již nasazeny ty inovované písty. Takže chápu nové písty a kroužky (pokud jsou písty zničené) ale ojnice? Ty se musí měnit taky? Co se tedy vlastně všechno mění v motoru aby se pak do něj nemuselo sáhnout? Motor zatím jede, de facto když pominu spotřebu oleje, bez problému, má najeto 131xxxkm.
  7. Ohledně spotřeby paliva, myslel jsem to tak, jestli spolu ty dvě věci mohou nějak souviset. Například že díky konzumaci oleje se něco ucpalo a díky tomu to víc žere, což bude mít za následek, že do měsíce klekne motor...například. Překvapila mě ta cena 70kkč za repas motoru. To se týká autorizovaného servisu škoda? Zaregistroval jsem celkem dost motoru po repasi za cenu kolem 60kkč. To znamená, že na těch motorech není provedeno vše, jak má? Popřípadě dokáže mi někdo doporučit nějaký prověřený servis v okolí Kroměříže, dejme tomu třeba do 100km? Radši bych to svěřil někomu, kdo se v tom vyzná a udělá se vše, jak má, než nějakému byť autorizovanému měniči dílů.
  8. Dobrý den ve spolek, chtěl bych trochu oživit téma. Mám 1.8 TSI CDAA 4x4 vyrobené dle štítku 12.12.11. Kupodivu auto papá olej, min 0,5l na 1000km ale umi i víc, napriklad při cestě do Chorvatska i 1l. V současné době má najeto 131000km. Pravidelně servisované v orig servise, buď rok nebo 10000km, kde samozřejmě tvrdí, že je vše v normě. Můžete mi někdo říct, jak se nyní pohybuje cena opravy tohoto motoru, tak, aby motor nežral olej a nemuselo se na něj zase chvíli sáhnout? Co se týče vozu, tak je v pěkném udržovaném stavu, takže spíše bych volil variantu opravy, než prodeje. P.S. všiml jsem si, že se nyní nemůžu dostat po spotřebu 9,5l/100 to je normální (tak užrané) nebo to taky značí nějaký průšvih? Auto mám teprve měsíc, proto se ptám.
  9. Jak jsi nakonec dopadl, co jsi vše vyměnil? A na kolik tě to vyšlo?
  10. To cos poslal jako odkaz je zatka do víka od krytu filtru oleje. Šroub do vany za 110 je pěknej přestřel od origo servisu ale tak to je se vším. https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n90288901-sroub-m14x1-5x16-skoda-30645.html
  11. O3 jsem měl, 1.4 ts 103 kw a 2.0tdi 110 kw, obě byly super ale musel jsem prodat z důvodu stavby domu. Hledám levnější auto, nájezdy by měly sedět, minimálně podle servisek a Cebie, všechno je původ ČR. To 2.0tsi je doopravdy po dědovi, prodávaná v rámci vyrovnání dědictví, ta 2.0tdi 125 kw je po borcovi, co ji má 140/1600000 km, doložil mě většinu faktur, serviska úplná, ta poslední 2012 je klasika 103kw, je z nich nejnovější, měla škodnou událost na zadním nárazníku, podle cebie částka asi za přelakování. Rapida bych bral ale nemá dostatečně výkonný motor a rozhodně ne za částku 229000. Spíš mi šlo o to, prioritně preferuji tu 2.0tsi, aby mi někdo napsal, neber to, je to stejnej průser jako 1.8 tsi nebo ber ale příprav si tolik a tolik peněz na opravu. Ženská mi tvrdí, že to olej nebere ale tak berte řeči od člověka, který s tím nejezdí... Jinak cokoliv pod 100kw je pomalé, můžu porovnat, v práci máme i rapidy 1.2 77kw, Octavie dokonce jednu 1.0 +1.2. Dal už od 1.4 po 2.0tsi +S3 160kw a výš.
  12. Chtěl bych Všem poděkovat za opravdu velmi přínosné odpovědi při rozhodování ?
  13. Dobrý den, prosím o radu, mám možnost koupit O2 RS liftback 125kw kód motoru CEGA, r.v.2009 - najeto 156000km za 229000,nehavarované, auto má webasto, jednu sadu kol, rádio Bolero,výhřev jen předních sedaček. Olej pravidelně meněn po 15000km, z větší části doloženo servisní knihou + fakturací (v celé intervaly jezdil do origo servisu, půlky si dělal přes známého, doloženo fakturami za olej a filtry). Nebylo meněno protože zatím slouží: DPF, tlumiče, rozvody, vstřiky, spojka. Je to otázka do pranice ale je to dobrá cena, nebo radši ještě počkat pár měsíců a koupit něco novějšího? Jo borec to kupoval jako roční vůz a od té doby je jeho nějakých cca 140000km... Druhé auto za ty samé prachy je O2 RS kombi 147kw motor CCZA r.v.2009 (původní stav motoru) najeto lehce přes 102000km, ježděno jen prodloužený servisní interval, ježděno duchalem ročník 1950(viděl jsem VTP). Meněn zadní nárazník +oprava levého prahu (údajně patník) Ale u tohoto motoru mám strach, že to bude finanční past. Poradí mi někdo, brát některé z nich nebo radši vzít třeba O2 eleganci Liftback 2.0 tdi CFHC 2012, najeto také lehce přes 107000km cena 219000(prodejce bazar Louda Teplice), servisní interval LL, škodná událost na zadním nárazníku (nástřik). Všechno jsou to manuály, podmínka je tempomat, aut.klima, výhřev sedaček.
×
×
  • Vytvořit nový...