Přejít na obsah

Kubbes

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Kubbes

Nováček

Nováček (1/14)

4

Popularita

  1. Kubbes

    DSG vs manuál

    6st. DSG mám v autě cca. 3 měsíce/10 000km, O III RS TDi. Co mě neskutečně vytáčí je strašně krátká 5, kdy je DSG v režimu D. schopná řadit 5 už tak s motorem pod otáčkama a za dvě vteřiny na to tam ještě kopnout i 6tku (1100 - 1200ot/min.) a drží. S plynem můžu pracovat jak chci. To, že se DSG prvních x kilometrů učí (jak jsem tu několikrát četl) je blbost. Takže ve finále to funguje tak, že si stejně okamžitě podřazuju pádlama, aby otáčky nepadaly pod 1500 a dvojhmota mi nevyběhla z motoru. U režimu S naopak - ve městě je radost to z dvojky na trojku roztahovat na 4tis ot., aby přeřadila. EDIT: Musím upřesnit, že DSG má firmware z roku 2014. Nevím jestli by to upgrade na novější vyřešil.
  2. A sakra. Tak to je blbý. Dá se při jízdě z táhlého kopce ručně vyřadit do N (ECO režim vlastně dělá to samé)?
  3. Ještě bych se rád zeptal na jedno - má DSG režim plachtění, ikdyž auto nemá ve výbavě performance mode select, čili možnost zapnout ECO režim se kterým se vyřazování DSG aktivuje?
  4. No ještě jsem v inzerátech našel O III 2.0.TDi RS rv. 2015 s plnou výbavou vč. nezávislého topení - ale .. má najeto 141 000km (přiznaných) nákup dealer škody v Německu (takže kdo ví kolik má doopravdy.) Tady by mě zajímalo kolik vlastně reálně vydrží vstřiky CR a jaká je případná cena repasu?
  5. Ahoj. Potřeboval bych poradit. Chci si koupit O III RS 2.0 TDi DSG, ale bohužel nemá ve výbavě možnost navolit jízdní režim Vrs. Je to velký problém? Byla kupovaná na firmu a má chabou výbavu (jen DSG, vyhřívané přední sklo a 230V zásuvku) .. ale má jasný původ, servisována, najeto 65 000 a cena 400 000kč. Tak mě to docela láká, ikdyž jsem chtěl původně co nejvíce asistentů (jsem hračička).
×
×
  • Vytvořit nový...