Zdar lidi, taky Vam zlobi EGR ventil (nemecky AGR)? :-) Sviti Vam za jizdy zhaveni a obcas to cuka nebo to prejde do nouzoveho rezimu. To je vono. Novy stoji 10 tisic a ta prace ho vyndat, hlavne na 4x4, ta se ani neda pochopit. Prasecarna hadr!!! Sundat kolo, poloosu, vyndat cely DPF, to znamena cely vyfuk az od turba!!!!, vsechny sensory, a kdyz se Vam to nahodou povede, coz pochybuju, tak ho potom uz ho ze zadu vidite na motoru. Strasna prace. To proto, ze tam neni zadny pristup.
Dam Vam typ a mechanici Vam to nereknou, prisli by o praci. Existuje polske udelatko, ktere vyradi Egr Ventil z provozu. Je to el. soucastka za 130Eur (Ebay.de), ktera se jen zasune do trech zasuvecek (jedna na EGRu, jedna na sani a jedna jde do CPU). Potom se EGR zaslepi. Cele to trva, dejme tomu hodinku, ale hlavne je to jednoducha pracicka, kterou zvladne kazdy.
Nejlepsi ale je, ze po te, co tuto soucastku instalujete, tak Vam auto jede jako vitr... uplna nadhera. Krasne to tahne, zadne cukani, dobre to startuje, ma to asi i lepsi spotrebu.
Ale bacha, mechanici Vas budou strasit, ze Vam to rozbije DPF a buch vi co vsechno.... :-) nerozbije....
Uzivejte.