Přejít na obsah

YetiYetiYeti

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení YetiYetiYeti

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Mne se nejvic libi ty reakce tech atorizovanych dealeru: meli jsme spatneho dodavatele, tedka uz je vse v poradku nebo rozpadl se Vam diferak? No to snad ne, tak takovy pripad jsme tu jeste nemeli, jste fakt prvni, atd. atd. Maj to "Lingo" pekne nastudovany. Rezati mit to taky samozrejme, r.v.2010. Myslim si, ze to neni kvuli plechu, ale kvuli tomu, ze skodovka nelakuje poradne. Mam totiz Yetaky dva, manzelka ma 2013 a tam uz te barvy zespoda je vic a tim padem to nerezne. Dalsi vec je taky asi ta, ze uz vim na co si mam dat pozor a kdyz to manzelce umyju (rucne), tak potom dvere zespoda take umyju (od soli hlavne v zime), utru a necham poradne vyschnout, tedy nezaviram dvere par hodin po umyti. Vubec je te barvy na tom aute mizerne malo, od kaminku je kapota cela znicena..... sskoda Sskoda :-) Jo, jinak zavad na Yetakach je plno: 2010 - EGR se ozyval uz pri 35tisKm, Dvouhmota se rozpadla pri 44tisKm, pak jedno predni pero, pak druhe. Manzelka je na tom lepe r.v. 2013 - EGR - 50tis.Km, zatim to je vsechno. Dobra rada pro vsechny Yetaky, aby Vam nerezately zadni disky, tak obcas zatahnete pri jizde s kopce dolu rucni brzdu - jemne samozrejme, ne jako prase na plny pecky! Zadni disk se Vam trochu ocisti.... jeste lepsi je to pri couvani. Pak disky nebudete muset tak brzo menit. U novych aut s el.rucni brzdou uz todleto asi nejde. To je vyhoda tech aut v plny palbe. To si kupuji holt jen lidi co tomu nerozumi nebo ti, kterym na penezich nezalezi.
  2. Ty jo, Whittmannaaku, ty si nedas pokoj. Mam najeto pres 40 tisic. Mam yeti 3 ks, proto Yetiyetiyeti.... na tom mym jsem delal pri 44tis.km dvouhmotu, je to 4kolka. Nejsem zadnej velkej mechanik, mam vysokou skolu, mluvim nemecky i anglicky (hooodne dobre) a delam uplne jinou praci, ale proste na mych autech zadny mechanik neotocil ani sroubkem!!! A kdyz jsem se zminil v dealeshipu, ze jsem delal dvouhmotu, tak smekali kloboutk. Garantuju Ti, ze Yetak je nejtezsi auto, na kterem jsem kdy delal, silenost. Tadleta soucastka fakt funguje, motor dycha krasne, DPF netrpi, ale teda treti rada sedacek se Ti fakt neobjevi. :-)
  3. Tak tady jeste pridavam fotecku. Hlavne pro nevericnyho Wittmanna!
  4. Kdyby to neproslo emisema, tak bych to sem fakt nepsal....
  5. YetiYetiYeti

    EGR Ventil

    Zdar lidi, taky Vam zlobi EGR ventil (nemecky AGR)? :-) Sviti Vam za jizdy zhaveni a obcas to cuka nebo to prejde do nouzoveho rezimu. To je vono. Novy stoji 10 tisic a ta prace ho vyndat, hlavne na 4x4, ta se ani neda pochopit. Prasecarna hadr!!! Sundat kolo, poloosu, vyndat cely DPF, to znamena cely vyfuk az od turba!!!!, vsechny sensory, a kdyz se Vam to nahodou povede, coz pochybuju, tak ho potom uz ho ze zadu vidite na motoru. Strasna prace. To proto, ze tam neni zadny pristup. Dam Vam typ a mechanici Vam to nereknou, prisli by o praci. Existuje polske udelatko, ktere vyradi Egr Ventil z provozu. Je to el. soucastka za 130Eur (Ebay.de), ktera se jen zasune do trech zasuvecek (jedna na EGRu, jedna na sani a jedna jde do CPU). Potom se EGR zaslepi. Cele to trva, dejme tomu hodinku, ale hlavne je to jednoducha pracicka, kterou zvladne kazdy. Nejlepsi ale je, ze po te, co tuto soucastku instalujete, tak Vam auto jede jako vitr... uplna nadhera. Krasne to tahne, zadne cukani, dobre to startuje, ma to asi i lepsi spotrebu. Ale bacha, mechanici Vas budou strasit, ze Vam to rozbije DPF a buch vi co vsechno.... :-) nerozbije.... Uzivejte.
×
×
  • Vytvořit nový...