Přejít na obsah

TomiTT

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení TomiTT

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Zdravím vespolek, výměnu software v DSG jsem absolvoval někdy začátkem léta. Subjektivně to nijak nepomohlo. Nicméně při pojíždnění po Česku jsem to příliš neřešil. V srpnu jsem pak absolvoval delší trasu (1200km) s plně naloženým autem ve velkém vedru (30-35°C) a při akceleraci v mírné levé zatáčce (cca 1600ot.) jsem vážně myslel, že nedojedu. Dost mě to naštvalo, tak jsem se hned po návratu objednal do servisu, kde se mnou 3 servisáci projeli asi 20km trasu - a nic. Takže jsem vypadal jak zákazník-prudič, co vymýšlí problémy. Příčinou byla podle mne vnější teplota (pod 20°C). Teď už venku zuří podzim a při nižších teplotách to vždy dalo pokoj. Takže čekám na příští léto a budu doufat, že se to nějak vysype a konečně mi tu převodovku vymění :).
  2. Zdravím, v březnu jsem to urgoval (jen telefonicky), garanční technik přislíbil, že to už opravdu pošle do Boleslavi a do týdne se mi ozve. Je květen a nic ...
  3. Zdravím, o problému jsem zde referoval naposledy cca před rokem. K řešení jsem se vrátil minulý týden v rámci servisní prohlídky (aktuálně najeto cca 45tis.). Aby se hluk začal projevovat, je třeba mít zahřátý celý agregát, takže jsem se projel zhruba 15km s šéfem servisu (Hlaváček, Olomouc), který konstatoval, že se hluk skutečně projevuje, ale není jej schopen nahrát (např. na mobil - výrobce to při podobných problémech od nich vyžaduje). Garanční technik Škodovky to následně sepsal a bude posílat referát výrobci; aktuálně ještě potřebují přiložit sériová čísla SW všech komponent (motor, převodovka, ...), takže to chvíli zabere. Budu referovat další postup.
  4. Michal Zdravím, při jakém nájezdu jsi řešil výměnu konzole pod převodovkou a kolik máš najeto nyní ?
  5. Zdravím po delší době. Hluk od přední nápravy jsem zkoušel předvést servisnímu technikovi, ale bohužel se mi během pár projetých km nepodařilo najít vhodnou konstelaci, takže na mě technik koukal jak na kverulanta, co vymýšlí - což bylo cca v polovině července. Od té doby jsem se na hluk buď přestal soustředit, nebo se to vyřešilo samo. Nyní mám najeto něco přes 16tis. a nějak jsem se s Kodiakem srovnal a jsem v podstatě spokojený. Ještě poznámku k prodlevě k reakci na plynový pedál (Petr2212): předpokládám, že to mají udělané záměrně s ohledem na spotřebu. Když si přepnu automat do režimu (S)port, podřazuje si např. při předjíždění daleko svižněji plus drží neustále vyšší otáčky tak, aby byl k dispozici větší kroutící moment ihned.
  6. Zdravím po víkendu, ano, jedná se o problém převodovky, nicméně původní problém (hluk při průjezdu zatáčkou) opravdu existuje a řeší jej výměna uložení převodovky. Po vyřešení tohoto problému se mi začal projevovat hluk od převodovky, konkrétně při zátahu a ve specifickém pásmu otáček (1500-2000ot./min); při větší zátěži není převodovka přes hluk od motoru slyšet. Ideální je tedy mírný kopec a rychlosti 80-100km/hod, popř. si manuálně podřadit tak, abyste se dostali na uvedené otáčky. O víkendu mi kamarád z firmy půjčil svého Kodiaka (stejná motorizace) a v na identické trase (projel jsem ji během 10 minut oběma auty) jsem i v jeho autě slyšel ve stejných otáčkách podobný zvuk, jen s nižší intenzitou. Tj. patrně se nejedná o ad-hoc problém několika kusů. Jak budu mít čas, zajedu s tím do servisu a dám vědět. Minimálně bude dobré problém ve Škodovce zaevidovat, ať mají lepší představu o jeho rozsahu. Tom
  7. Zdravím, s autem jsem byl v servisu 8.6., takže teď to již neporovnám. Po technické stránce mi měnili konzoli, která drží převodovku + 2 silentbloky. Zároveň s tím posunuli převodovku asi o 1/2cm dopředu a vystředili ji (hluk údajně způsobovalo právě excentrické uložení převodovky vůči poloosám přední nápravy). Co se týče hluku v přímém směru po opravě, mám podobný pocit, jako Ty, nicméně objektivně vzato nejsem schopen prokázat, že je vyšší, než u jiných Kodiaků, tj. je to pouze subjektivní. Celkem určitě je nižší, než před opravou při zatáčkách, ale bude-li se zhoršovat stejným tempem, tak to jistě bude velmi brzy markantní. O víkendu máme firemní sraz, kde těch Kodiaků bude 5, tak se svezu i v jiném a zkusím hluk srovnat. Ozvu se opět po víkendu. Tom
  8. Zdravím, přidávám svou zkušenost se stejným problémem: mám Kodiaq (2.0 TDI 140kW 4x4) od března, po necelých 6-ti tis.km se mi při průjezdu nejprve levotočivou, pak i pravotočivou zatáčkou začal ozývat hluk od přední nápravy. 1.6. jsem s tím zajel do servisu (Samohýl, Olomouc), když jsem dohnal garančního technika Škody, tak jsme se projeli a sepsali hlášení do Ml.Boleslavi. Dnes (4.6.) jsem volal na výsledek, podle techniků přímo ze Škodovky se s tím už setkali a - zatím neověřeným - postupem nápravy je výměna lůžka převodovky, ať už je to cokoli. Definitivní řešení problému prý zatím neznají. Objednali náhradní, po výměně budu referovat. Jako problém do budoucna vidím jednak stejný problém na druhé straně (musím nejprve ověřit, že výměna na levé straně pomůže, než se pustí do výměny na straně pravé - zbytečné prodlevy a cesty do servisu) a druhak je otázka, jak moc definitivní řešení to bude; nerad bych tam jezdil každých 6-tis. km.
×
×
  • Vytvořit nový...