Přejít na obsah

Laksaa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Laksaa

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Děkuji mnohokrát..jsem taky právě názoru na kabely.. Dneska jsem byl ještě v jednom servisu a tam mi řekli, že jsou vstřiky špatně nakodované.. může to být také možnost? Přikládám foto z diagnostiky
  2. Zdravím Mám na vás zkušenější dotaz....V mém superbu 2.0 TDI 103kw r.v.2006 nastal následující problém - auto se začlo klepat netáhlo byl jsem s tím v servisu a bylo mi řečeno, že jsou KO vstřiky...asi měsíc jsem čekal na auto a poté co byli repasované vstřiky auto jelo jako nové. Asi po pěti dnů zas nastal problém. Znova vyběhla kontrolka motoru blikající žhavení a auto se třepe jako by se mělo rospadnout. Mezi otáčkama 1,5 až 2,5 se celé chvěje kucká jako by se mělo rozpadnou, jakmile otáčky dosáhnou 3tis a plus jede normálně ale jak je níž opět se třepe chveje kope...Zajímavostí je, že když se auto nastartuje ujede bez problému a jakýchkoliv potížích vzdálenost klidně aj 50km+, ale jak se vypne a znovu nastartuje je to vše v háji... v servise byla vyměněna váha vyduchu a regulator na vstřiků...dělala se zkouška tlaků a ta bylo v pořádku...servisáka už nic nenapadá a auto stále nejede.. poslední problém co byl zobrazen na diagnostice u druhého servisáka byl: 17675 - ventil pro vstřikování čerpadlem , válec 3: mez překročena a 17672 ventil pro vstřikování čerpadlem , válec 2: mez překročena...opravdu už nevím co s tím dál auto letá dva měsíce po servisu a výsledek žadný...Moc vás prosím o radu jestli se zde nějaká dobrá duše najde. Děkuji mnohokrát
×
×
  • Vytvořit nový...