Přejít na obsah

the_miracle

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení the_miracle

  1. Diagnostika: Saturday,30,July,2022,13:01:46:00009 VCDS Version: Release 21.9.0 (x64) Running on Windows 10 x64 www.Ross-Tech.com Address 01: Engine Labels: 04E-907-309-V1.clb Control Module Part Number: 04E 906 027 HL HW: 04E 907 309 BM Component and/or Version: R4 1.2l TFS H23 3181 Software Coding: 00190032243411080000 Work Shop Code: WSC 63380 001 1048576 ASAM Dataset: EV_ECM12TFS01104E906027HL 001006 (SK35) ROD: EV_ECM12TFS011_SK35.rod VCID: 75E154D3D4C13F2162-8020 3 Faults Found: 19400 - Fuel Pump Circuit P3073 00 [038] - Electrical Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 64885 km Date: 2061.14.26 Time: 11:37:35 Engine RPM: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 91 °C Intake air temperature: 44 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 12.133 V Unlearning counter according OBD: 40 Outside temperature: 18 °C Absolute intake pressure: 98 kPa abs Engine torque: 0.0 Nm Fuel level: 41.00 l Oxygen sensor B1: sensor 1: specified value: 15.9998 Intake camshaft B1 active operating state-Bits 0-7: 0 Intake camshaft B1 active operating state-Bits 0-7: 0 Overrun cut-off-Bits 0-7: 0 5660 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 [100] - Too Low Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 64854 km Date: 2061.14.26 Time: 10:57:01 Engine RPM: 2223.00 /min Normed load value: 34.1 % Vehicle speed: 63 km/h Coolant temperature: 94 °C Intake air temperature: 36 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 13.287 V Unlearning counter according OBD: 40 High fuel pressure: specified value: 12.5000 MPa Fuel high-pressure: actual value: 1.0415 MPa High fuel pressure: regulator output value: 9.5580 MPa Low fuel pressure: specified value: 323.1 kPa Fuel pump: specified value: 77.000 % Low fuel pressure adaptation value for EFP: modeled: 210.0 kPa Fuel level: 47.00 l 2838 - Fuel Rail/System Pressure P0087 00 [237] - Too Low MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 64848 km Date: 2061.14.26 Time: 10:47:37 Engine RPM: 1640.00 /min Normed load value: 36.5 % Vehicle speed: 23 km/h Coolant temperature: 75 °C Intake air temperature: 44 °C Ambient air pressure: 980 mbar Voltage terminal 30: 13.216 V Unlearning counter according OBD: 40 High fuel pressure: specified value: 18.3525 MPa Fuel high-pressure: actual value: 0.7860 MPa High fuel pressure: regulator output value: 16.1885 MPa Low fuel pressure: specified value: 331.1 kPa Fuel pump: specified value: 71.988 % Low fuel pressure adaptation value for EFP: modeled: 210.0 kPa Fuel level: 49.00 l Readiness: 0000 0000
  2. Řeším problém na 1.2TSI 81 kw. Po otevření motoru je cítit benzín a zda se, že jsou stopy po něm na pravé straně motoru (nad pravým předním kolem). Odpoledne na to chci kouknout, logicky v soboru mechanici v okolí nejsou. Auto už nejde ani nastartovat. Mám kabel, hodím to na diagnostiku, prý to hlásilo všechno možné, ale myslím, že to budou chyby související s tím, že někam do elektriky natekl benzín. Díky.
  3. Díky, napsal jsem tam. Nicméně vypadá to, že 7PIN je s výhřevem, blinkrem a elektrickým štelováním, ale bez osvětlení dole. 9 pin je zřejmě i se spodním osvětlením. Tady by mělo být bez toho, takže nejspíše 7 pin.
  4. Mám dotaz, zda má někdo zkušenost s vnějším zpětným zrcátkem z druhovýroby. Cenový rozdíl je obrovský. Originál cca 8000,-, druhovýroba okolo dvou tisíc. Jsou ale dva typy konektorů 9pin a 7pin. Tchýni utrhl zrcátko předjíždějící náklaďák a ujel (SPZ nemá). Mají Yetiho 1.2TSI r.v. 2017. Pokud se nepletu, tak zrcátko je vyhřívané a má elektrické ovládání skla, ale celé zrcátko se sklápí ručně. VIN: TMBJF75L5H6047273. Díky za pomoc.
  5. Díky a je veřejná? Ptám se na bezpečnost, protože prý po úpravě může dojít k velkému zpomalení systému. Díky.
  6. Dobrý den, chtěl bych se dotázat, zda existuje možnost aktivace VIM u RNS 510 v Passatu verze 6276 a zda je případná úprava bezpečná. Moc děkuji.
  7. Díky. Jde mi samozřejmě i o peníze. B7 jsem při troše snahy schopen sehnat o cca 40-50 tisíc levněji. Ten motor 110 kW už je Euro 6?
  8. Zvažuji obměnu vozidla. Mám Passat B5.5 rok 2002. To auto je super. Spolehlivé, pohodlné. Ale má už 320.000 km (na tachometru) a 16 let, takže přišla úvaha o obměně. Samozřejmě, při dobrých zkušenostech s Passatem člověk přirozeně kouká stejným směrem. Určitě jsem chtěl zůstat v této třídě, protože mám dvě děti a při delších cestách je pohodlné auto potřeba. Člověk si na vyšší pohodlí hrozně zvykne a tak si nedovedu představit jet na dovolenou třeba ve Fabii nebo v Pandě, kterou máme jako druhé auto. Vzhledem k rozpočtu cca 350.000,- koukám na B7/Superb II facelift, B8 za tuto cenu zatím nejsou. Určitě chci automat. Přes to nejede vlak. Byl jsem se podívat na moc pěkné B7 r.v. 2014 2.0 TDI 103 kW s doloženým nájezdem 83000 km. Auto ale bylo více méně v základní výbavě (nad rámec snad akorát xenony) a stálo 380.000,-, takže rozhodnutí zatím nepadlo. Teď ale k jádru dotazu. Trojkovou Octavku znám, máme v práci referenční 1.4TSI a 1.8TSI. Jezdil jsem i dvojkovou a musím říct že rozdíl v pohodlý je podle mě obrovský. s O3 se mi jezdí dobře. Přesto jsem o O3 téměř vůbec neuvažoval. Narazil jsem ale na moc pěkný kousek. Černá, s xenony, webastem, navigací s cca 130000 km. Je to 2.0 TDi 110 kW. Odpoledne bych ji měl jít vyzkoušet. V recenzích jsem četl, že ačkoliv Octavia a Passat je jiná třída, prostorem i výbavou O3 Passata B7 ve většině předčí. Co si o tom myslíte? Zejména k tomu motoru - to už je Euro 6, takže se přibírá močovina? Jak je na tom se spolehlivostí v porovnání se starším 103 kW? Moc díky za názory.
×
×
  • Vytvořit nový...