

lirap
Uživatel-
Počet příspěvků
60 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Statistiky prodejce
- 0
- 0
- 0
Popularita
12 DobráO uživateli lirap
-
Hodnost
Uživatel
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
-
Já si myslím, že to ŠA takhle nechat nemůže a věřím, že SW bude, ale určitě ne formou velkých svolávaček, ale naopak v co největší tichosti, zejména pro ty, kteří to reklamovali a stěžují si... Tohle není nic, co by chtěla automobilka ventilovat...
-
Z toho co je tady prezentováno je zřejmý rozdíl v intenzitě cukání v tom, jestli je vozidlo s OPF nebo bez. Není asi ani takový rozdíl MAN a DSG. Takže pouze a jen emise a WLTP homologace. Takže někdo musí pustit ten nový SW a je třeba tlačit na servisy tím, že to budeme reklamovat a oni to musí uznat a snad to urychlí i to vypuštění SW ven. Teď otázka pro lidi, kteří mají blíže k ŠA, snad prý okolo 10KT by to mělo být venku??? P.S.: Dealer ten prodává, ne haní vlastní zboží... Vžijte se do jeho role... :-)
-
Nevím, co je mimo téma na tom, že člověk napíše, že při zkušební jízdě to škubání nepozná, protože si myslí, že to je jeho chyba při práci se spojkou s novým vozem... (MAN s OPF). Pak trochu tápe a zjišťuje a konzultuje situaci a od dealera se dozví, že ŠA o problému ví, že je to problém celého VAGu a že máme čekat na nový SW... P.S.: Čekám už pět měsíců a přestává mě to bavit...
-
Naprostý souhlas s komentářem Milda1. Mám najeto 5000 km a velké rozčarování ohledně cukání motoru. Po osmi měsících čekání na auto nyní následuje již cca 5 měsíční čekání na SW s nejistým výsledkem... Objednáno a testováno bez filtru vše se zdálo být v pohodě, výsledek je s filtrem a cukání. Nevím, ale asi to bude i tím, že jezdím s lehkou nohou na plynu a nerad na to za studena šlapu, ale to by měla ŠA rychle doladit, nebo dát do návodu, že autu musíte zejména za studena nakládat, aby rychle odešla spojka a další komponenty.... A tak nám nezbývá než dále skákat a čekat a čekat, s heslem vše pro zákazníky.... Nešlo by to trochu urychlit páni vývojáři?
-
Když jsem se ptal při koupi, jaký olej tam je, když by bylo potřeba náhodou dolít, bylo mi sděleno 5W-30, motor 1.5 TSI... Tak nevím proč 0W-20 nechápu...?
-
Podle mě to lehké cukání při zahřátém motoru je jen dvouválcový režim, je to někdy malinko znát, ale to je naprosto minimální. Průšvih je to cukání při zahřívání motoru a ta ztráta výkonu při nižších otáčkách na 1 a 2 rychlostní stupeň u MAN. To opravdu ničí celkový dojem z auta. Ale pokud to dělají pouze škodovky je to divné....
-
No a nějaké řešení v rámci reklamace... Co ti řekli, standartní, že se čeká na nový SW? To můžeme čekat ještě třeba rok než snad s něčím přijdou... Jo a ještě jeden poznatek, když to dělají i DSG, kde si všechno ohlídá elektronika včetně autoholdu a nemůžeš to ovlivnit spojkou, tak to nemůže být nesprávným ovládáním vozidla. Copak jsme všichni, co si tady stěžujeme vylezli včera z autoškoly...
-
Nějak nerozumím té diskuzi ohledně EGR ventilu apod. Já si přece koupil zboží a to jaksi nefunguje jak by mělo. Dokonce bych řekl, že je i v určitých případech nebezpečné, skočí, chcípne v křižovatce a ŠA řekne, že je to charakteristika motoru? Pak tu máme fyzikální jev ohledně mlžení LED světel a o datací lhůtě nemluvně. Mě to auto a hlavně reakce ŠA na řešení problémů, které se tu množí už opravdu nebaví a asi bude potřeba začít celou problematiku medializovat... Přece není řešení, že si na to budeme jako zákazníci, zvykat...?
-
Na funkci světla asi ne, ale co blinkry? A o vizuálním efektu ani nemluvím... Prostě tohle si musí výrobce té lampy doladit a ne to házet na fyzikální jev... A mě se to stalo po příjezdu domů po cca 100 km a ne někde po rozjezdu, kde se to má do 5 min. odrosit... viz. příspěvek Pawouka. Karoserie taky nerezaví, byť na ni působí voda a sůl a podle fyzikálních jevů by měla...?
-
No tohle teda řešit budu, přece se ty světla nemohou takhle zcela standardně potit? Za chvíli to nebude zapocené, ale zelené a plesnivé...?
-
Já jsem měl dnes podivně zapocené přední LED světla... Někdo nějaká podobná zkušenost? Foceno v garáži kvalita nic moc, ale je to na lince denního svícení a ještě lehce na jedné mlhovce...
-
Ohledně škubání se mám u dealera poptat v půlce ledna... ŠA to ví a nyní testují ten SW, aby to opravdu klapalo a cukání zmizelo. Tak snad do konce ledna to klapne. Páč teď v zimě je to pochopitelně ještě horší! Jó emise ty nám dávají...
-
No to je možný, ale jsem zvědav jak někdo bude bojovat ve sněhu s 18"... Na zimu to není o kráse, ale o praktičnosti... Takže 16" plus řetězi a snad mě nikde nenechá... Jinak v jiném tématu už kolegové řeší prodej 17" a nákup 16" právě kvůli nemožnosti montáže řetězů, alespoň podle informací z ŠA...
-
Originální 16" od SA...
-
U mě to taky nevěděli, ale ověřovali to v ŠA a řekli jim, že do konce roku prý bude nový SW, ale bavím se o MR2019 s filtrem. Jakmile budu vědět něco nového, písnu to sem... Zatím škubání zdar...