Přejít na obsah

Jakub Miklas

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Jakub Miklas

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dobrý den,nechci zakládat téma,tak se zeptám aspon zde. Vlastním autorádio SYMPHONY a MFD DX typ A obojí na origo škodovácké anténě ( obyčejná bez GPS ). Jde mi o to že když mám v autě rádio SYMPHONY tak stanice chytám krásně,přesunu se z bodu A do bodu B a rádio se na zvolené stanici třeba přeladi 5x a čistý zvuk mám až do cíle. Nastává problém pokud dám do auta navi MFD DX ,kdy na začátku cesty naladím stanici a v půli cesty do bodu B se mi signál ztratí ( zjištuji že rádio vůbec automaticky stanici nepřeladilo ) musím tedy přeladit ručně a hraje opět parádně. Navi je v německém jazyce,tudíž nevím kde co,ale dle přířučky mám nastaveno aby automaticky ladilo tak jak symphony,což se ale neděje. Mám se tedy obávat toho že je navigace nějakým způsobem špatná ? Nebo se to tak děje normálně. Děkuji
  2. Dobrý den,omlouvám se,ale nutně potřebuji radu od někoho zkušeného nebo někoho,kdo si prošel něčím podobným. Jedná se o fábii rs první generace...Jelikož má auto už nějaký rok,rozhodl jsem se vyměnit všechny zámky,které blbly,občas zapadl kolík a nemohl vyjet..vše jsem se dočetl zde a při své zručnosti zámky vyměnil a naskytl se problém u dveří za řidičem. Rozdělal jsem dveře,vyndal zámek a zjistil že nový zámek je na pravé dveře,tak jsem jej poslat zpět aby mi v obchodě zámek vyměnili a dal do auta opět ten původní. Zavřel jsem dveře,zamkl auto,odemkl a problém. Kolík vyjede i zajede,v zámku cvakne na obojí ALE dveře nelze otevřít,ani zevnitř a ani z venku..Tahal jsem za lanka a nic. Po nějakím dni mi došel záměk vyměněný,demontoval jsem tedy dveře zevnitř,zámek starý odvrtal tak,že se mi podařilo dveře otevřít...Nasadil jsem zámek nový,ani jsem dveře nekompletoval,z venku zavřel a opět ten samý problém..nelze z venku a ani zevnitř otevřít...tahal jsem za lanka,jde slyšet jak zámek jezdí,prostě funguje,ale dveře nejdou otevřít...Byl by někdo tak ochotný a poradil mi kde může bát chyba ? Případně,za co v zámku zevnitř zatáhnout,kde dostanu ruku abych zámek nějak uvolnil od dveří bez hrubého násilí ? Nechci vrtat nový zámek. Děkuji
  3. Mirek 835 a Jochanan....Moc děkuji za odpověd. Dneska jsem na to koukal,sice né na průchodku,tu zkouknu hned jak budu mít trochu času,ale v místě kdy byly dveřeotevřené na druhý pant ( aretace aby se dveře nezavíraly při pootevření ) tak jsem lomcoval s dveřma tak jakoby sem v rozmezí pár centimetrů otvíral a zavíral a auto se zamykalo a odemykalo jak blbé,co pohyb tak to cvaknutí zámku včetně zalezení kolíku ( né řidič ). Ostatní dveře bez problému,mrknu na to,děkuji za reakce. P.S. Chyba asi bude opravdu tam jak říkáte,pomačkal jsem gumu ve dveřích a auto zamykalo a odemykalo jak blbé. Tomas.Kov....A co to prosímtě dělá ? máš dané v určité poloze páčku na lampě,otevřeš dveře,sedneš,zavřeš a světlo svítí ? To je v pořádku,zhasne po urité době ( asi 2 minuty,nevím ) a nebo zhasne jakmile otočíš klíčkem. Další možnost je ta že to máš trvale zaplé,tedy můžeš auto zamknout a světlo bude svítit. Řekl bych že je jen špatně posunutá páčka,ale třebas může být někde chyba,vyzkoušet Dočasně opraveno: Zdělal jsem gumu a všechny dráty neporučené,akorát jedna hlavní černá svorkovnice se hýbala,tak jsem ji tam natlačil ( sice se mírně ještě hýbe )ale problém prozatím vyřešen,už nezamyká. Děkuji
  4. Zdravím,jdu si pro radu než pojedu do servisu,ale je možné že už se to řešilo. Jedná se o auto škoda fabia rs a nedávno mi nastal takový problém. Auto odemykám klasicky dálkou a poslední dobou se mi stává ( nepravidelně ), kdy odemknu auto,otevřu dveře řidiče ( stropní světlo svítí,kontrolka na budíkách je ) a u v určité poloze dveří se auto zamkne,tedy všechny dveře krom řidičových,ty zůstanou odemklé ( stačí znovu otevřít dálkou a nebo ovladačem zamykání přímo součástí ovladače okna ) a dveře se všechny odemknou. Občas se mi stalo že jsem dveře řidiče otevřel,všechno se zamklo ( řidičovy opět ne ) a jak sem nasedl a dveře za sebou zavřel,tak se automaticky zase všechny dveře odemkly. Zámek by měl být rok starý,ovšem nevím jaký,ale strop a budíky svítí že jsou dveře jak řidiče tak jakékoliv třebas otevřené. Kde může být chyba ? Může být chyba v zámku nebo jenom někde špatná kostra ? Děkuji za odpověd
  5. Dobrý den,měl bych dotaz.Sice se nejedná o škoda symphony ( to mám také ) ale jedná se o originální navigaci MFD typ A. Koupil jsem ji od pána,měl jsem ji v golfu a líbil se mi zvukový výstup,ale zpět k věci. Koupil jsem ji od pána a dostal k ní i Yatour místo Cd changeru,což mně hodně potěšilo,protože nebudu muset transmitter používat.Nadšení ale netrvalo dlouho,všechno jsem zapojil tak jak má být a hledal jsem na internetu,jak na ten yatour nahrát písničky a stačí prý udělat složku CD01-CD06 kdy do každé složky se vejde asi 99písniček.Pár písniček jsem mahodil na CD01 složky,dal do yatour a nic,píše to všude NO CD krom pozice CD 5,tam to skáče mezi skladbou 16 a 99,každá jde několik vteřin bez zvuku a jiné CD nejde zvolit,protože to píše že není CD vloženo. Pak jsem zkusil jak jsem dal do složky CD01 pár písniček,tak je přejmenovat na 001,002,003 a tak dále...dám do Yatour a stále nic,stále to samé. Používal jsem na USB 3.0 32gb a tak i na USB 2.0 8gb a bez výsledku.Ze zadu Yatour svítí červená ledka,vypnu rádio,ledka zhasne....Můžete mi prosím poradit kde je chyba ? Popisuju špatně složky a dávám špatně písničky ? Musí se yatour pomocí diagnostiky spojit nebo se spojí sám ? Děkuji.
  6. VYŘEŠENO...Našel jsem doma parrota,na kterého budíky byla napojedné a jeden kabel byl napájení,který jsem věděl a druý nebyl podsvit,ale bylo komplet nasvorkované do kostry,napojil jsem kostru a voltmetr funguje.
  7. Ahoj,děkuji a podívám se. Docela si říkám jestli jsem si nespletl třebas to zapojení,jestli to bylo na zapojení na trvalo což je nějaký určitý pin a nebo jestli to nebylo třeba pin pro spínání +12V,ale zase na jednu stranu si říkám jestli je v tom fakt nějaký rozdíl ? Trvale se vypínalo po klíčku tak i tak,tedy že budíky zhasly,ale ruku do ohně za to nedám,každopádně předtím to fungovalo bez slabě svítících ovladačů a voltmetr ukazoval,ale kouknu na tu feldu. Jinak tlakoměr,tam je pouze zapojení hadice a žárovečky,spíše mi to příjde taková parádička a oživení interiéru.Děkuji za odpověd.
  8. Dobrý den,omlouvám se pokud zde už tohle téma je,ale nenašel jsem,nebo spíš nemám dostatek času hledat. Prosím Vás. Při koupi auta jsem měl pod autorádiem přídavné budíky,budík na tlak turba a voltmetr. Budíky jsem bohužel musel vydělat,abych mohl vyměnit na barometru žárovečku,tedy odpojil jsme budíky přímo od svorkovnice na autorádiu...Nějak v tom spěchu jsem si neuvomil,nebo se spíše dobře nepodíval jak to bylo zapojené,nepopsal jsem si čísla drátů na kostce od autorádia a od barometru a voltmetru šly stejné káblíky,jeden byl ale omotaný izolepou...všechno to bylo nějak zbastlené do čokoládek a pamatuju si že káblík označený izolepou byl na pozici č.6 na černé svorkovnici a druhý neoznačený byl na čísle 4 na černé svorkovnici. Potíž je ten,že jsem to zapojil a jednak,když sem otočil klíček tak se přídavné budíky rozsvítily,ale voltmetr neukazoval 12V jako předtím,ale stál na 0 a ještě k tomu slabě svítily ovladače na ESP a výhřev okna. Nedokážete mi poradit kde může být chyba ? Předtím to fungovalo a tedka nefunguje,děkuji za odpověd. Jedná se o budíky JOM youngtimer...bohužel nemám od nich žádné schéma. Jedná se o fábii rs první generace.
  9. Brrrrrm....Děkuji za v ysvětlení,toto jsem potřeboval vědět ohledně té nálepky.....cenový rozdíl jsem se nedíval,ale i kdyby to mělo být 500 nebo 1000 už na tom tolik nezáleží :) mám svoje auto rád,rád mu dopřeju bez ohledu na cenu. Jen mně zajímalo jakou jsou třebas postihy,kterých bych se nerad dočkal,takže objednám 86 a děkuju moc. Ať vám to jezdí :)
  10. brrrrm...Ahoj,těch 82 je taky dost,jen mně zajímá co se bude dít v případě nehody nebo STK :) proto jsem se chtěl ujistit zda by mi poradil někdo se stejným autem nebo na dopravce udělali chybu a překlepli se. Letní origo R16 mi sedí a i tak děkuji za odpověď.
  11. Dobrý den.Mám k Vám takový netradiční dotaz. Blíží se pomalu období přezutí pneu na zimní a mám takový problém. Mám fabii rs 96kw první generace roku přelom z 03 na 04 a ve velkém TP mám pouze 2 rozměry kol a v tom je ten problém. Klasické mám R16 na léto,ale zimní mám 185/55 R15 83H a problém je ten,že nikde nevedou gumy s 83H....pouze s H ale 82 nebo jiné. Auto vlastním půl roku. Je tu někdo kdo má též fabii rs a řekl mi zda jsou rozměry správně nebo udělali na úřadě chybu ? Jestli je to špatně,jak opravit ? Děkuji.
  12. Zdravíčko,chtěl bych se zeptat na jednu věc jestli to tak máte i vy....Ve své fábii rs jsem koukal na panel klimy a chtěl jsem vyměnit žárovečku,ale zarazila mně jedna věc... dal jsem prostřední kolečko poloha 2 a chtěl jsem kolečko vytáhnout,ale hýbal se celý plastový panel ( jak kdyby pružil ) tak jsem ten panel oddělal a pod ním byla šablona která podsvicuje panel do zelena ( kolečko sále nešlo ven ) tak jsem vycvakl i tu šablonu a prostřední kolečko mi vypadlo do ruky...bylo pouze i s takovým černým kroužkem na volno připasované na měděnou podložku....nic se mi nepodařilo utrhnout a ani se mi nezdá že by ta podložka byla součástí panelu...chci se tedy zeptat jestli máte též středové kolečko volné a nebo je někde chyba ? Taky když rozsvítím světla tak se vždy rozsvítil s prodlevou a uplně až poslední. Děkuji
  13. Dula...Děkuji moc,ve volném čase se na to vrhnu
  14. Dula...Rád bych to zrušil uplně a třeba někomu na bazaru nebo po známosti ten zesilovač nabídl Kabely jsou vedené bokem auta kolem pásu až dozadu ( to bych uměl rozdělat,dělal jsem to na golfu když jsem tahal kabel k cd changeru ) a problém rozdělat palubku nemám. Takže pokud dobře chápu...odpojit baterku,rozdělat krabičku ( zelený kroužek na obrázku ),odpojit kabel k zesilovači a pak už se jenom pohrát s vytažením z celého auta ? Děkuji za radu.
  15. Zdravím Vás. Mám dotaz a nejspíš asi nebude uplně vhodný tak mně prosím neukamenujte. Ve fábii kterou jsem koupil jsem měl rádio pioneer,zesilovač pioneer a basák ( tuba ). Jelikož basák a ani zesilovač nepotřebuji,tak bych jej rád oddělal,ale podařilo se mi akorát vypojit rádio a odmontovat tubu. Zde píšete že nejlepší je přivést napětí na baterku a ukostřit někde k pásu na očko,ale kabel který vede k zesilovači i s pojistkou jsem na baterce nenašel,tak jsem si myslel že je tedy zesilovač odpojený ( moc extra to nehrálo,spíš jak kdyby bez něj ) tak jsem ho chtěl z kufru odmontovat a zjistil jsem že do něj stále vede napětí ( nejsem si jistý jestli jsem měl vůbec zaplé zapalování,ale myslím že né ) a tak jsem pátral po kabelu. Kabel jsem našel zavedený za pojistkovou skřínkou u řidiče někde do míst jak jsou relátka ( byl vidět kabel s pojistkou v takové průhledné ampuli ). Avšak nevím jak se tam dostat a mám i obavy abych něco nepoškodil,kdyby to náhodou bylo připojené i na nějaké jiné spotřebiče u auta. Mám se toho bát nebo jen odpojit baterku a odpojit kabely u relátka ? Děkuji Obrázek je stažený z internetu z oný zesilovač nebo tedy kabel jsem našel zapojený v zeleném kolečku vyznačeném na obrázku.
×
×
  • Vytvořit nový...