Přejít na obsah

Dawee_CZ

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Dawee_CZ

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. To mám sledovat za jízdy s tím cukáním, když sundám nohu z plynu? Nebo při startování? Zkusím oboje a napíšu jestli to něco zaznamenalo.
  2. Omlouvám se, jsem tu nový S diagnostikou to nijak nezjistím že? Je to hodně zvláštní, když je auto ohřáté na provozní teplotu tak takhle nekopne při startu. Mám to auto od 0km a začalo to zlobit kolem 190.000km, ale jen tak že to občas cuklo při zařazeném 5. stupni, když člověk sundal nohu z plynu. Teď už se ten motor vzteká i při tom startování, když otevřu kapotu a koukám na to startování tak vypadá jako by se chtěl utrhnout z těch silentbloků.
  3. To je až ta poslední možnost. Taky jsem doufal, že se budou projevovat i při jízdě, ale taky mě to napadlo, že to kopnutí při startu je moc velká dávka paliva. Má smysl zkoušet nějaký čističe vstřiků nebo myslíte, že budou úplně KO?
  4. Otáčky nekolísají, ani nestřílí do sání. Filtry měněny všechny cca 5.000km zpět, svíčky dělané asi před 500km. Čerpadlo mě vůbec nenapadlo protože, by auto zlobilo i za jízdy ne? Když jedu a držím už nějak sešlápnutý plyn tak se auto chová naprosto normálně. Hledal jsem opravdu všude možně.
  5. Zdravím, Jsem už trochu zoufalý. Řeším na Fabii 2 - 1.2 HTP 51kw, najeto 220.000km. Při startování hrozně kopne až bouchne výfuk o karoserii. Dělá to více či méně, ale nejvíc za studena. Taky motor cuká při jízdě po rovině, když sundám nohu z plynu tak motor než začne brzdit hodně cukne, to samé když pomalu začnu přidávat plyn zase zacuká. Klapka vyčištěna, seřízena, lambda sonda ukazuje na volnoběh 0.8v - 0.04v, MAP senzor ukazuje 900milibarů při volnoběhu pak kolem 300milibarů, silentbloky na motoru všechny nové. V řídící jednotce není uložená žádná chyba. Nenašel jsem nikde na fóru podobný problém, ale rád bych to vyřešil.
×
×
  • Vytvořit nový...