Přejít na obsah

Karloq

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Karloq

  • Narozeniny 9.5.1976

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Karloq

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Year In
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

17

Popularita

  1. Jj. rychlé řešení, účinnost pokulhává😉
  2. Zdravím, rád bych se podělil o svou zkušenost s vrzáním přední nápravy. Předem bych chtěl říct, že pracuji ve firmě, která vyrábí stabilizační tyče a technologii výroby znám již 20 let. (mimo jiné i MQB platformou) Jak přední, tak zadní stabilizátor má navulkanizované gumové pouzdra. Tzn. , že je gumové pouzdro za tepla svojí vnitřní plochou “zapečené” do laku stabilizátoru. Je minimální šance, že vrzání pochází z tohoto místa. Pokud se při nějakých opravách namaže gumové pouzdro v oblasti objímky, kterou je stabilizátor připevněn na nápravnici, může krátkodobě nějaké povrzávání ustat. Jak ale tato mastnota naváže na sebe nečistoty a provozní prach, bude působit jako abrazivo a spojení guma objímka se dříve nebo později vydře. Následně je toto místo problémové a většinou pak dojde k nutnosti výměny celého stabilizátoru. Podobně fungují i jiná gumová uložení. Takže nějakým promazáváním těchto míst se problém nevyřeší, jen oddálí a pravděpodobně zkrátí životnost ostatních s tím spojených komponent. Mám Karoqa r.2018 , najetých 40 tis. a řešil jsem vrzání přední nápravy při přejezdech větších nerovností (výmoly, retardéry). Protože jsem měl v servise štěstí na technika, který mněl chuť tento problém řešit, došlo k výměně silentbloků na předních ramenech. Nutně pak musí dojít k seřízení geometrie nápravy. Rozumím, taková oprava je náročnější a tedy méně pohodlné řešení (hlavně pokud jde o záruční opravu) než nějaké namazání, ale auto je teď jako nové, po vrzání ani památky. Samozřejmě se může objevit i jiný problém, který pochází od tlumičů, brzd (jak je ve vlákně popisováno), také v závislosti na provozování auta a jeho celkového opotřebení, které je pravděpodobně individuální. Doufám, že můj trochu delší příspěvek bude pro někoho přínosný 😉.
  3. Karloq

    Vzpěry kapoty

    Zdravím, nemůžu než souhlasit, na druhou stranu mě absence tlumičů nijak neomezuje v používání auta ;-)
  4. Karloq

    Vzpěry kapoty

    Ahoj, objednal, zřejmě jsou i funkční, ale po montáži na Karoqa se tlakem zavřeného tlumiče (tzn. při zavření kapoty) napíná i pant kapoty, takže se pak zvenku otevře spára mezi kapotou a blatníkem. Okamžitě to šlo ven a už to nechci ani vidět, radši tam bude klacek :-) . Vzpěry použiji, ale ne do auta ...
  5. Jen pro upřesnění, subwoofer jsem si nechal namontovat, cena montáže je cca. 1500,- , je nutné se objednat, udělají to na počkání, trvá to 2-3hod. Nedaleko je nákupní centrum, člověk si dá kafe, chvilku posedí a je pořešeno :-). V ceně je i sada kabeláže, nutná na propojení. Co jsem se vyptával, zásah je šetrný, kabel vede jen za schránku před spolujezdcem, tam je ŘJ od radia.
  6. Vycházel jsem z doporučení, které jsem dostal na prodejně. Na jedny dveře jsem použil 4ks Profidamp ALUBUTYL 18 V2 (samolepící hliníková folie s kaučukovou vrstvou) a 1ks Gladen Aero Wave (černý gumomolitan). Repro je originálně připevněno trhacími nýty, které jsem musel odvrtat, abych se dostal do prostoru za nimi (není s tím žádný problém). Pak jsem je připevnil stejně, ale použil jsem větší hlavy nýtu. Subwoofer jsem vybral aktivní JBL BASSPRO SL, který přesně vleze do dutiny pod spolujezdcovo sedadlo - je to dobrý kompromis cena/výkon. Nechci tady dělat firmě A-hifi nějakou reklamu, ale dle mého úsudku jsou to profíci co vědí co dělají, rádi poradí, osobně jsem byl spokojený (mrkněte na jejich stránky, mají tam spoustu příkladů realizací). Jinak s tímto subwoofrem jsem v Karoqu průkopník, do tohoto auta montovali poprvé. Jinak samozřejmě existuje spousta jiných firem, které se tímto zabývají.
  7. Ahoj, vytlumil jsem dveře materiálem od firmy A-hifi, hraje naprosto luxusně i se seriovými repro s rad. Amundsen. Repro lze zesilovat do maxima bez toho, aby začaly rezonovat. Pokud se nechá dodělat subwoofer pod přední sedadlo (nechtěl jsem , aby mi něco zavazelo v kufru), tak je to pecka. Osobně hodnotím v kvalitě zvuku lépe jak sériově dodávaný Canton. Nemluvě o tom, že celé dveře jsou takové hutné, zvuk zavření dveří je sametovější, zkrátka nic nedrnčí. Pokud se ve vytlumení pokračuje dále (kufr, podběhy,podlaha) má příznivý vliv i na snížení vnitřní hladiny hluku - elektromobil z toho nikdy nebude . Přidávám nějaké foto z úspěšně provedené akce.
×
×
  • Vytvořit nový...