Přejít na obsah

Axel1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

797 zobrazení profilu

Oznámení Axel1

  1. Problem sa konecne nasiel - zakarbonovane sacie kanaly a ventily. A 4.valec je na tom najhorsie preto ho cez zimu RJ vyhadzuje ze obcas nezapaluje. Nikto nepredpokladal, ze to bude zakarbonovane, kedze auto bolo pred 3 rokmi na dekarbonizacii, ale zial chemickej, ktora stoji za ho_no. Jedine ucinne riesenie bez demontaze celej hlavy, ktore vraj schvaluje aj VW vyrobca je mechanicke tlakove cistenie pomocou pomletych orechovych skrupin (walnut blasting). Takze momentalne hladam servis v Bratislave a okoli, ktory by mi to vedel takto vycistit. Viete niekto poradit lebo na internete je vsade iba vodikova dekarbonizacia a o tom nechcem uz ani pocut. Diky
  2. Rozvody boli menene. Davala sa tam original opravna sada vratane prestavovaca vacky. Senzor na kluke ma napadol, ale ak by bol vadny preco by vynechaval len 4. valec ?
  3. Tlaky su rovnake 12 bar na kazdom valci. 2x ich meral servis a 1x som to meral doma. Vtedy sme tocili starterom 3-4 sekundy
  4. Aktualizacia: pocas tejto zimy mi opat zacala raz blikat kontrolka motora a skoncilo to odpojenim 4. valca. Znova sa to udialo pri teplote -3 a nizsie aj to len raz. Dal som auto do elektroservisu, kde riesia aj problemy s RJ motora. Totalne ma nastval majitel ked hned pri odovzdani auta mal uz predsudky voci TSI motorom a povedal, ze problem bude urcite v hlave motora. Po 2 dnoch mi auto vratili s tym ze to musi byt v hlave motora a oprava 1000-1500 eur. Ja som povedal, ze nebudem davat rozoberat hlavu pokial kompresne tlaky su zakazdym dobre. Pytal som sa ci merali osciloskopom kabelaz k cievkam a vstrekovacom. Povedal, ze to nie je treba lebo RJ by vyhodila iny typ zavady ako len vynechanie zapalovania co je podla mna hlupost. Ako by RJ vedela ze je napr. zalomeny kabel pod buzirkou a nikde neskratuje??? Dalej som sa pytal ci niekto otvaral RJ a kontroloval studene spoje? Odpoved bola znova, ze to by sa vyhadzovala v pamati aj ina zavada a treba urcite rozobrat hlavu motora. Ja skratka nedovolim rozoberat hlavu pokial su kompresne tlaky OK. Co si o tom myslite?
  5. Ja som tento problem akurat riesil na Superb 2. Pomohlo mi toto video https://www.youtube.com/watch?v=5SLZayDOnrg a ďalej endoskopicka kamera za 20 EUR a moja manželka, kedze moja ruka sa mi tade nezmestila :) Tak dufam ze niekomu pomoze.
  6. Zdravím suri. Tak nakoniec som to spravil tak ako píšeš - dal som vstreky na test a čistenie. Všetky boli v poriadku, tak som si bral auto zo servisu s očakávaním či sa niečo zmení. Napojil som diagnostiku a hneď začali nabiehať vynechané zápaly na 4. valci (vid. foto). Po 30 km jazdy ich pribudlo 100. Takže problém nevyriešený a mňa napadá už len dať skontrolovať kabeláž od RJ k cievkam. Potom som si ešte zo zaujímavosti pozeral bloky meraných hodnôt a napadol ma senzor klepania. V prílohe posielam foto hodnôt, ktoré ukazovali tieto senzory na jednotlivých valcoch. Netuším v akom rozmedzí by sa mali pohybovať, ale valec 4 má najnižšiu. Taktiež je tam vidno pred-zápal na jednotlivých valcoch a 4-ka má najnižšiu hodnotu. Vedel by si poradiť ? Vďaka
  7. Včera som navštívil Škoda servis nech mi spravia flash RJ.Ked to napojili zistili že mám aktuálnu verziu softvéru. Odporučili mi teda vyskúšať prehodiť vstrekovač medzi 1. a 4. valcom a sledovať výpadky. Čo sa týka čistenia, tak bola robená chemická dekarbonizácia + aditíva do paliva. Čistenie vstrekovačov ultrazvukom sa zatial nerobilo
  8. Minulý týždeň som dával vymeniť všetky tesnenia v saní a boli to vyhodené peniaze. Nič to nepomohlo a mechanik sa čudoval, že na čo som to vôbec dával robiť. Keď som vysvetlil problém, tak ma hneď poslal do autorizáku, aby mi preflashovali soft riadiacej jednotky. Tak to teraz riešim, ale dosť sa vyhovárajú, že to nikdy nerobili a že treba kód zásahu od výrobcu a bla bla
  9. To vynechavanie zapalovania by som si ani nevsimol keby som cez diagnostiku neliezol do blokov meranych hodnot a nevidel to tam.Pri jazde to necitit vobec akurat ked stojim na krizovatke na volnobehu cca raz za 10 sekund motor mierne zachveje ked dojde k vypadku zapalovania.Spotreba je v poriadku, dymivost ziadna a meranie kompresie dopadlo bez problemov - rovnake tlaky na vsetkych valcoch
  10. takže problém s vynechávaním zapalovania po roku stále nevyriešený. Na diagnostike pamäť závad čistá avšak v bloku meraných hodnot - počet vynechaných zápalov (misfire counter) už mám nasledovné hodnoty, ktoré sa stále zvyšujú: Valec 1: 8000 Valec 2: 8000 Valec 3: 8000 Valec 4: 52 000 Začal som výmenou sviečok, potom som prehodil cievku zo 4. valca na 1. valec, ďalej som dal zmerať kompresné tlaky, dekarbonizácia motora a sania, palivový filter nový, tankujem len OMW a nič nepomohlo. Naposledy som dal vymeniť všetky tesnenia v saní a pod saním, čo bolo tiež úplne zbytočné. Mechanik mi povedal, že to musí byť len problém softvéru v RJ motora a nech si dám v autorizáku spraviť flash RJ. Z autorizáku som dostal odpoveď, že pre môj motor (1.4 TSI CAXC) žiadna aktualizácia nie je k dispozícii. Tak som chcel, aby mi prepálili softvér, ktorý tam je od výroby. Na to som dostal odpoveď, že to nie sú schopný urobiť, keďže je potrebný kód zásahu, ktorý vie len výrobca. Asi mi už zostane len predať auto :( Diky za každú radu s týmto problémom
  11. Nazdar chlapi.Nemate niekto navod ako sa daju cez diagnostiku spravit testy lamda sond, katalyzatora....atd.na Superb 2? Viem, ze ked som mal Octaviu 1 tam bol postup v dielenskej prirucke.Pamatam si, ze sa to testovalo v Zakladnom nastaveni.V tejto prirucke k Superb 2 je uz kapitola "Vlastna diagnostika" vynechana Diky
  12. Ja som ju mal vymontovanu vonku len som ju nevedel vo vnutri otvorit kedze je elektronicka
  13. Ahoj. Ako si pri čistení otvoril klapku ? Ja som ju dnes čistil, ale keďže je ovládaná elektronicky motorčekom nevedel som aku ju otvorím/vyklopím, aby som poriadne vyčistil dosadacie plochy.Diky
  14. Vdaka Suri. Urcite vyskusam najprv vymenit tie cievky, precistit vstreky a dufat ze to nebude nic horsie. Este sa chcem opytat ako su usporiadane valce ? Zpredu ked otvorim kapotu, ktory sa berie podla diagnostiky ako 1.,2.,3.,4. ?
  15. perlad - je to sice stara tema, ale mam aktualne tento problem. Pri poslednych 2 jazdach sa mi stalo, ze pri zohrievani motora pri teplote 45 stupnov, mi na palubovke 3x zablikala kontrolka riadenia vyfuk. plynov a potom zhasla. Napojil som to na diagnostiku a vyhodilo mi "vynechanie zapalovania na 4. valci" - sporadicka. Vymazal som a pri dalsej jazde to iste a rovnaka zavada. Sviecky som menil 2 mesiace dozadu (original NGK). Napada ma jedine zapalovacia cievka, len mi nejde do hlavy preco auto taha normalne a prejavi sa to presne ked dosiahne teplota motora 45 st. zablikanim kontrolky vyfuk. plynov (zeby RJ zacala robit testovanie az po zahriati na 45 st. ??? ). Nechcem teraz naslepo menit cievky kvoli sporadickej zavade a riskovat ze to bude robit dalej. Co je este zaujimave ze zacalo to robit prave teraz, ked je teplota vonku -12 st. Uvidime ked bude zase teplejsie, ale to by ma dost nastvalo lebo auto musi fungovat bezchybne aj pri -30. Mate niekto s tymto skusenosti / rady co skontrolovat ? Diky Motor 1.4 TSI (2012), 122 tis. km
×
×
  • Vytvořit nový...