Přejít na obsah

mates118

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení mates118

  1. díky už to běží...to čerpadlo asi není originálně nastaveny.Muselo se prenastavit aby to chytlo...když se zaaretuje dím imbusem a nastaví se rozbody tak to nechytne....ale díky všem...
  2. tak jsem sundal hadici sání vzduchu nastříkal startovací sprej a motor normálně běží...tak to tedy nevím ,kde nastala zrada....s čerpadlem ani tryskami se nic nedělalo nafty je dost.čerpadlo je nastaveno správně trnem v řemenici.
  3. dokázal by mně prosím někdo poradit s rozvodama...mám vše nastavené myslím správně a motor při startování ani neslíbí...fakt nevím...koukal jsem na youtube a tam mají mezi řemenicí vačky a čerpadla mnohem kratší rozpetí žemene než mám já...ale přitom mám vše podle risek...
  4. https://imgbank.cz/images/2022/09/11/1662899352006.jpg https://imgbank.cz/images/2022/09/11/1662899352025.jpg https://imgbank.cz/images/2022/09/11/1662899352043.jpg
  5. Zdravím,vyndal jsem olejový filtr natočil motor a za 3 minuty se motor zadřel...zastavil...je možné že se zadřel jen proto že tam nebyla vložka olejového filtru?S motorem nyní nejde otočit ani ráčnou přes kliku.ani nejde roztlačit,když dám rychlost tak se to zabrzí ani otačky nevylítnou...díky
  6. jo a ještě jsem zapoměl napsat ,že v autě je smrad od kouře....
  7. Zdravím ,setkal jste se někdo s tímto problémem?Motor začal hvízdat pouze při jízdě...při neutrálu to nedělá...nejvíce při akceleraci.Trochu ztratilo výkon a má vyšší spotřebu.V pátek už začalo i pokuckávat a rozsvítila se ponorka (asi 5 kodu chyby a vše kolem Lambda sondy) .Myslíte že by to mohl být nětěsnost v intercooleru?Chtěl bych provést tlakovou zkoušku jestli není někde prasklá hadice ,ale je pravda ,že někdy to nedělá skoro vůbec a někdy je to zase dost hlasité...díky
  8. dneska to už spadlo do nouzáku...a co Lambda sonda?
  9. tak nějak začínám cítit že to není uplně dobré...bliká žhavení ,svítí kontrolka DPF a také svítí chyba motoru...Naskočila v diagnostice další chyby P2002...koupil jsem dnes nové čidlo co je v DPF ale ničemu to nepomohlo....pořád stejné závady ani to nejde smazat... -- 24. 7. 2020 23:06 -- zkoušel jsem i obnovu ,přes diagnostiku,ale nevím jaký mám zadat kod.... https://www.youtube.com/watch?v=DCn8aDQcAuQ
  10. https://www.youtube.com/watch?v=Nu3fk_yv1Q8 Ne již to chytlo...to je v pořádku a jede to také dobře,ale svítí chyba motoru a nejde to smazat.Tady na youtube to píše stejnou chybu a nastavuje tam nějaké jiné hodnoty tady právě mění nějaké hodnoty ...také mu to píše chybu P145D
  11. tak už to chytlo ,ale ta kontrolka pořád vyskakuje i po smazaní.Nemusí se to nejak nastavit v diagnostice ty hodnoty?
  12. vyměnil jsem jsem celý DPF za nový,přehodil jsem trubičky a ty čidla.To jsem nezkoušel,ale motor ani neslíbí,jenom točí jako by nešla nafta...
  13. Zdravím,dokázal by mně někdo poradit?Vyměnili jsme nyní na škoda Octavia 2.0 103kw motor BMM ,filtr DPF ,ale nejde nám nastartovat.Píše to chybu P145D -obvod snímače teploty vyfukových plynu 3,zkrat na B+-TRVALE...nedokázal by mě někdo poradit co stím?díky
  14. zdravím ,neprošel jsem emisemi .Filtr evných částic je po smrti...nevíte kde by se dal sehnat nový?Ale za nějaké rozumné peníze.Z vrakoviště nechci....děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...