Přejít na obsah

VladaPech

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení VladaPech

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Rozříznout filtr mě safra nenapadlo. Najedu na současném filtru 10t km a znova na to mrknu.
  2. Ahoj, bohužel ne. Na samotném filtru bylo cca do 10 kousků. Když jsem se nicméně podíval do zbylé nafty v nádržce filtru, zdálo se mi, jakoby v ní bylo mnoho jemných třpytek...
  3. Moc děkuji za reakci! Spolu s filtrem rovněž vždy čistím i nádobku ale nikdy jsem si oněch pilin popravdě nevšimnul. Udělám to tak jak říkáš - tedy jezdit a neřešit to...
  4. Pánové, opravdu s tím nemá nikdo zkušenosti?
  5. Dobrý den, včera jsem opětovně po 30 tis. km měnil palivový filtr a k mému nemilému překvapení jsem na těle filtru objevil hliníové piliny. Identifikace, zda je to z palivového čerpadla v nádrži či z tandemového čerpadla je prakticky nemožná. Každopádně, příčina může být jak v "tandemu" tak i palivovém čerpadle dle mého. Má otázka je, zda je možné, že se piliny mohou dostat do samotných vstřikovačů? Resp. zda je za tandemovým čerpadlem ještě najaký filtr, který sekundárně filtruje naftu než jde do vstřiků. Pokud ne, předpokládám, že krom výměny obou čerpadel a vyčištění palivového systému musí jít na repasi ještě vstřikovače (?). Děkuji za upřesnění. Vláďa (Pro jistotu přidávám il. foto typu filtru, auto má najeto necelých 170 tis km - první majitel)
×
×
  • Vytvořit nový...