Přejít na obsah

sláva

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

727 zobrazení profilu

Oznámení sláva

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zajímavé to je, ale neměl jsem moc chuť se s nimi pouštět do debaty. máme na Mělníku dvě STK a obě to chtějí vidět. Kolega měl stejné auto na technické minulý týden a také čísla kontrolovali. Jen u jednoho STK si kryt odmontují sami (hrozné fronty, arogance , předbíhání VIP klientů), na druhé pohoda při objednání online, ale neumějí si kryt odmontovat.
  2. Ahoj, řešil jste někdo v poslední době technickou? Mám jít příští měsíc na první technickou po uvedení do provozu (6/2015). Při kontrolním telefonátu na STK (Mělník) mi oznámili, že CNG umí, ale musím si sám odmontovat kryt nádrží, aby mohli zkontrolovat výrobní čísla. Netuším co to obnáší, jak snadno to jde. Máte někdo zkušenost?
  3. Ahoj, nevím jestli jsem se dobře popsal svou oční vadu, ale potřebuju spíš řešit to sklo. Jinak na dálku vidím jako rys, ale přes to sklo je to takový lehce rozmázlý, ale bočním okýnkem je to v pohodě. Tudíž jak se co nejelegantněji zbavit skla, aby to řídící jednotka nepoznala a nemusel jsem v servisu řešit přeprogramování.
  4. Moje vnímání drátků ve skle je umocněné krátkozrakostí (cca 1 dioptrie), kdy při jízdě začínám vidět rozmazaně ačkoliv na dálku vidím velmi dobře. V současné době řeším tedy problém, jak se skla zbavit. Podle několika informací to nebude asi jednoduché. Řešil jste to někdo ? Prý by se musela přeprogramovat řídící jednotka ( v servisu cca 1500,-) , což se mi moc nechce. Uvítám jakoukoliv radu. Samozřejmě, že mě napadlo dát na vodiče odpor odpovídající odporu vyhřívání, ale je problém co se stane, když si klima sama pustí vyhřívání.
  5. Ahoj, že nejde dodělat je prezentováno na stránkách ŠKODY. Věřím, že to určitě i musí jít, ale jsou tam nějaká omezení při montáži tlakových nádob a proto se tažné montuje už od výroby. Dřív ani tažné neměli v konfiguraci, objevilo se tam až snad v průběhu loňského roku. A to svislé zatížení nevím nakolik je to alibismus, nicméně to mám takto napsáno s vykřičníkem v návodu. Zřejmě jsou nějaká omezení na nosnících, protože už drží těžké nádoby, nebo kvůli bezpečnosti, nevím, ale tak to prostě je.
  6. Ahoj, dodělat do CNG nejde, musí být z výroby. Žádný výřez tam není, jen mírné vybrání plastu nárazníku a tažné se nasune do otvoru směrem nahoru. Zásuvka se otočí na čepu směrem dolů, je také schovaná.
  7. Ahoj, jestli myslíš odmontovat jako celý včetně nosného ramene , tak na to neumím odpovědět. Jinak samotná koule je samozřejmě dělaná na "jednoduché" odmontování (je to vyšší dívčí). Nosnost mám v TP napsanou 700/1400 (nebržděný/bržděný) a jinak bacha na držák kol, je tam proti normální motorizaci velké omezení svislého zatížení. Mám dojem, že pouze 56 kg do asi 50cm délky(páky), máš to v návodu podrobně popsáno , z hlavy to přesně nevím. Běžně mají tažná zatížení cca 80 kg, taky jsem byl zaskočen při přechodu z Focuse. Mám držák na 4 kola a správně bych ho nesměl plně zatížit. No doufám, že to mají trochu naddimenzované.
  8. Zdravím všechny na fóru. Stal jsem se staronovým členem a pořídil si po delší době opět vůz Škoda. Tentokrát Octavia 1,4 TSI, CNG. Auto jsem kupoval jako roční v Havexu a zatím po měsíci velká spokojenost a spotřeba 3,8-4,2 kg. Reaguji na příspěvky s chip tuningem těchto motorů. Ze spolehlivého zdroje jsem zjistil, že není problém motor "načipovat" , ale poté se prý zapékají benzínové vstřiky, které u tohoto motoru nejsou chlazeny vstřikovaným benzínem. Nevím jestli je tato informace pravdivá, prodávám tak, jak jsem nakoupil. Sám uvažuji a navýšení výkonu a proto budu nejprve shánět maximum možných informací.
  9. Zdravím všechny členy fóra, chci se Vás zeptat,máte někdo zkušenost s přeskočením řetězu vinou napínací kladky?Dnes jsem se dozvěděl údajně přímo od zdroje ze Škodovky,že je to dost rozšířená závada u tohoto motoru.Mám rok výroby 2004,najeto pouze 20500 Km. a dosud bez jediné závady.
×
×
  • Vytvořit nový...