Jump to content

pkey

Uživatel
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

5 Neutral

About pkey

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

148 profile views
  1. Nějak jsem to nepobral. Tak máš novou baterku, nebo podle té účtenky Ti ji nabili a za tři dny kontrolovali? Nebo jak to proběhlo?
  2. To video je jenom vizuální kontrola provedení. Jak funguje při připojení na autobaterii to nic nevypovídá. V návodu jsou uvedeny 4 programy dobíjení a u čtyřky s vločkou je uvedeno, že je k nabíjení za studených podmínek nebo pro nabíjení baterií AGM. Mě by zajímalo jaké jsou ty studené podmínky ve stupních Celsia.
  3. pkey

    Autobaterie

    Ferdu jsem se snažil kontaktovat přes SZ dvakrát, ale bez reakce z jeho strany. Chtěl jsem vědět, jestli ta jeho úprava je trvalá a projde přes servisní kontrolu a kolik za tu úpravu chce. Výsledek - ferda nereagoval. Takže konektor a když to stojí v garáži, tak Lídlovka. Vše co jsem zkoušel funguje a rek. a ss jsou vypnuté. Prostě pokrok se nedá zastavit, jak už tady někde bylo zmíněno.
  4. @milanxx díky za informaci. Háček je v tom, že nemám žádné schema zapojení a nejsem elektrikář abych se v tom hrabal. Že s baterkou zacvičí i spínač otevřené kapoty při otevření, nebo zamknutí či odemknutí vozu vidím na připojené nabíječce (lídlovka). Ze stavu 4 čárky a 12,9 V, po odemknutí vozu hned začne dobíjet. Sice to trvá max. 3 min., ale každý spotřebič se okamžitě projeví. Navíc mi začal haprovat ten multimetr, takže budu muset sehnat něco festovnější. Co se týče elektriky v baráku nebo bytu, s tím mám bohaté zkušenosti. Bydlím v paneláku a rozvody jsou v hliníku. Navrch provedení neodpovídá vyhlášce, protože světelný okruh a zásuvkový je 2,5mm, což je radost na svorkách zásuvek, kde se připojuje silnější vysavač a pod. Jenže auto s 2 km kabeláže je trochu jiná píseň a jak jsem dříve uvedl, odpověď jak ze servisu, tak z AS - všechno je v pořádku. Auto je průběžně na nabíječce a odpojený konektor, takže uvidím jak dlouho baterka vydrží.
  5. Měřil jsem to digi. multimetrem FK8250, dovozce FK technics, spol. s r.o. Multimetr má kabely s hroty a je tedy zřejmé, že zásuvka nemohla být ničím zatížená v momentě měření. Měřil jsem to opakovaně a to bez připojené nabíječky a také s připojenou nabíječkou (lídlovkou) ve stavu nabito - 4 čárky a 12,9V. Pokud by na zásuvce byl nějaký odběr, tak by asi nabíječka nepřešla do udržovacího stavu. Jak jsem už psal, technik z Autostylu to nepovažuje za závadu a na můj následný dotaz přes "infoline@skoda-auto.cz" mi odpověděli, že se nejedná o závadu. Blíže se k tomu nevyjádřili. Ten voltmetr do zásuvky ukazuje stejné hodnoty jako zmíněný multimetr. Takže nevím nic proč je ten rozdíl mezi zásuvkou a na svorkách baterie.
  6. @osobne Nevím, jestli je přivedení napětí na zásuvku u Yeti stejné jako u Fabie, ale v čem jiném by to mohlo být. Kdyby šlo o nějaký zkrat, tak by to snad vyrazilo pojistku.
  7. Už jsem tu jednou psal o rozdílu mezi zásuvkou a na svorkách. Teď si nevzpomenu kdo mi na to odpověděl, že to jsou přechodové odpory na spojích, nebo tak nějak. Dnes jsem hovořil s technikem z Autostylu Trutnov a ten mi řekl, že to není závada, že každý drát má nějaký odpor, tak jsem to dál nehrotil.
  8. @milanxx Podle data převzetí snad ze známosti. To bys měl kliku. Já jsem u RN zažil vždy jenom dohadování a nic nešlo.
  9. @milanxx Takže po záruce. To jsou radosti.
  10. Tak jsem si to znovu prošel v kebuli a předchozích vlastních příspěvcích, a došlo mi, že na zásuvce naměřím multimetrem o ~0,4V méně než na svorkách baterie. Nějak mě ta rekuperace a celé toto téma zblblo. Pokud bych chtěl zjistit skutečný stav baterie, tak musím do servisu. Ale pokračuji dál s odpojeným konektorem a buď měřit multimetrem na svorkách, nebo voltmetr v zásuvce + 0,4 V orientačně . @milanxx Kolik Ti teda vydržela?
  11. Jak jsem výše psal, odpojil jsem ten konektor z -pólu a absolvoval popisovanou jízdu. Na voltmetr jsem se podíval jenom na začátku a ukazoval uvedených 14,3 - 14,4. Po zaparkování do garáže po vypnutí zapalování ukazoval voltmetr 12,8 V, tak jsem si říkal že je baterka v pořádku. V neděli jsme jeli za vnučkou a tak jsem nejprve před zapnutím zapalování zasunul voltmetr a ouha. Ukazoval 12,3 V. Startovalo to normálně a voltmetr během jízdy ukazoval 13,9 V (manželka mi řekla, že těch 14,4 V ve středu bylo jenom chvilku a ustálilo se to na 13,9, jenom mě na to neupozornila) . Auto jsem kupoval jako skladovku, takže nevím co se s ním dělo v době kdy stálo v prodejně a vlastně jsem o rekuperační blbosti s hraničním vysáváním baterky do té doby nic nevěděl, protože má předchozí auta, (poslední Mégane 1.4 TCe) nic takového neměla. Takže, když jsem zde na fóru nasál dostupné informace, hned jsem koupil Lídlovku a auto mezi jízdami bylo stále na nabíječce. Když jsem odpojil ten konektor, domníval jsem se, že nebude nutné po každé jízdě připojovat nabíječku. Byl jsem přesvědčen, že alternátor v průběhu jízdy udrží baterku v plné kondici, ale když jsme se v neděli vrátili domů (celkem 60 km) ukazoval voltmetr po vypnutí zapalování 12,5 V. Takže opět Lídlovka. Dnes jsem to byl zkontrolovat, nabíječka byla v udržovacím režimu a 12,9 V. Napadlo mě,podívat se co to udělá s nabíječkou, když odemknu auto a zapnu zapalování. Nabíječka hned přešla do nabíjení a tak mě napadlo omrknout stav SS v info. Bez nabíječky to hlásí deaktivované SS (slabá baterka), ale s nabíječkou hodí hlášku SS aktivní i když je ten konektor nyní trvale odpojen. Ani stisknutí tlačítka SS nic nezměnilo. Tak jsem vypnul zapalování a zamkl. Nabíječka ukazovala 3 čárky, 13,9 V a pokračovala v dobíjení. Asi ta baterka nebyla v dobrém stavu už při převzetí vozidla (vyrobeno 22.9.2017). Tak jsem teď na vážkách, jestli nemám zapojit konektor zpět, nedobíjet Lídlovkou a počkat jestli baterka nechcípne v záruce.
  12. Tak už jsem to int. dobíjení odpojil (konektor na -svorce). Dnes +6°, jízda 10 km, pauza 30´, pokračování 14 km. Celkově prům. spotřeba 5L/100Km. Nezjistil jsem nějakou nefunkčnost, jenom musím ještě ověřit FA. V průběhu jízdy ukazoval voltmetr v zásuvce 14,4 - 14,3 V, čili standard. dobíjení. Po zaparkování do garáže po vypnutí motoru 12,8 V. Teď budu sledovat kolik si vezme zamknuté auto bez dobíjení Lídlovkou, která byla po každé jízdě připojena.
  13. @Eric_ Jsi si jistý, že při zpětném připojení toho konektoru na -svorku se automaticky vymaže ta chybová hláška? @osobne psal, že přes caristu si tu chybovou hlášku vymaže....
  14. @milanxx Ještě že jsem nekuřák a nemusím řešit další doplatkovou výbavu. Ale zajímalo by mě, jak si to myslel s připojením nabíječky a zabouchnutím kapoty. Kudy bys tam chtěl dostat kabely se svorkami ?
×