Přejít na obsah

LukášTDI10

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení LukášTDI10

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Uložení motoru mě také napadlo, ale doufal jsem, že to nebude ono :D Uchycení torzní tyče myslíš stabilizátor?
  2. Zdravím, mám tu už snad roční problém. Nikdo na to zatím nedokázal příjít. Za jízdy se ozývá klepání (dost hlasitě a intenzivně - jak kdyby někdo klepal kladívkem do podlahy). Nejvíc to je slyšet na příčných nerovnostech, ale teď už to dělá víceméně furt. Napíšu co vše je teď čerstvě měněné - tlumiče s pružinami, komplet brzdy, horní uložení, spodní silentbloky, kulové čepy, stabilizační tyčky (kosti). Klepání jde od levého předního kola. Vůle žádný, nebo alespoň jsem je nenašel. Pod autem jsem byl hodněkrát. Už mám z toho nervy. Díky moc za každý nápad.
  3. Jasně rozumím. Díky za odpověď. Tím pádem moje turbo už odchází do věčných lovišť.
  4. To je jasné. Dle mého vždy, když se mění turbo, musí se naprogramovat jednotka ->na jiný plnící tlak-jiné turbo. Takže automechanici měli pravdu.
  5. Zdravím Vás, mám dva dotazy. První z nich je, jaký plnící tlak by měl být v turbu u motoru 1.9 TDI PD 77kw (BLS). Druhá věc je ta, že jsem dával novou spojku (SACHS) 20 tis. km. zpět. Teď se mi stalo, že začala klouzat (na pětku - plnej plyn odspoda), ale né tak, že by se urvala a šlo to do otáček, ale prostě prokluzuje lehce ->při přidání plynu se zvýší rychleji než rychlost , jestli mi rozumíte a potom to prostě kolísá (klouže). V autu je chip na 96kw a něco kolem 300Nm. Díky za odpovědi.
×
×
  • Vytvořit nový...