Přejít na obsah

fcharlief

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení fcharlief

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Díky za radu, někde jsem se dočetl, že lze zkusit na test lambdu odpojit ať si jednotka nastaví nějakou svojí hodnotu. Co si o tom myslíš? Má smysl to zkusit? Za jednu, dvě cesty se nic nestane...
  2. Ahoj lidi, nemůžu se zbavit cukání, kolísání otáček a neochoty jít do tahu u Feldy 1.3MPi. Háček je v tom, že se to děje pouze pokud motor vytížím na maximum po dobu několika minut. Na dálnici dosáhne cca 160km/h, drží je bez problému. Ten nastane 1-2km po sjetí z dálnice. Auto netáhne a pokud zastavím, tak lítá volnoběh, ale nechcípne. Problém postupně zmizí za několik minut a vše je v normálu. Pokud jezdím po městě nebo na dálnici do max 120km/h s lehkou nohou, tak se problém neukáže. Na Feldě jsou udělaný palivový trubky + filtr, vyčištěná škrtící klapka, vyměněn olej + vzduchový filtr, nový svíčky a jednotka má přepsanou EEPROM do továrka. VAG po jízdě na dálnici vyhazuje pravidelně 00537 - Lambda regulace - horní / spodní mez. Po vymazání lambda regulace opět funguje do doby kdy jedu na maximum. Na adrese 020 se poslední bit chudé / bohaté směsi mění cca 1x / s. Je to OK? Mám k dispozici ještě jednu zapalovací lištu, ale silně pochybuji o jejím stavu. Nicméně i s pofidérní jinou se závada projevovala stejně. Nemám možnost pujčit si 100% funkční. Díky za nápady co by to mohlo dělat :-) Karel
×
×
  • Vytvořit nový...