Ahoj lidi, nemůžu se zbavit cukání, kolísání otáček a neochoty jít do tahu u Feldy 1.3MPi. Háček je v tom, že se to děje pouze pokud motor vytížím na maximum po dobu několika minut. Na dálnici dosáhne cca 160km/h, drží je bez problému. Ten nastane 1-2km po sjetí z dálnice. Auto netáhne a pokud zastavím, tak lítá volnoběh, ale nechcípne. Problém postupně zmizí za několik minut a vše je v normálu.
Pokud jezdím po městě nebo na dálnici do max 120km/h s lehkou nohou, tak se problém neukáže.
Na Feldě jsou udělaný palivový trubky + filtr, vyčištěná škrtící klapka, vyměněn olej + vzduchový filtr, nový svíčky a jednotka má přepsanou EEPROM do továrka.
VAG po jízdě na dálnici vyhazuje pravidelně 00537 - Lambda regulace - horní / spodní mez. Po vymazání lambda regulace opět funguje do doby kdy jedu na maximum. Na adrese 020 se poslední bit chudé / bohaté směsi mění cca 1x / s. Je to OK?
Mám k dispozici ještě jednu zapalovací lištu, ale silně pochybuji o jejím stavu. Nicméně i s pofidérní jinou se závada projevovala stejně. Nemám možnost pujčit si 100% funkční.
Díky za nápady co by to mohlo dělat :-)
Karel