Zdravím. Aktuálně řeším problém na své Octavii II Facelift 1,6 TDI 77KW CAYC. Po výměně oleje a palivového filtru v autorizovaném servise se objevil na autě problém. Auto někdy (zřídka) v otáčkách okolo 2000 nechtělo zrychlit, začalo jako by cukat. Po chvíli přestalo a jelo normálně. Sem tam po startu se auto/motor trochu více třepe.
Zkusil jsem změřit vstřiky a u jednoho jsem dostal hned po startu za studena hodnoty okolo +1,5 i více, ale po asi 1-2 minutě se dostali na hodnotu 0,9-1,1. Řeším, co s tím dělat? Jak čtu, někteří mění preventivně, někteří píší, že pokud auto jezdí normálně tak neřešit. Zas bych nerad to podcenil a měl podpálený píst.
Co by jste poradili, vyměnit vyměnit tento vstřik, nebo zatím neřešit, až se bude problém vyskytovat častěji?
Hlavně co mě zaráží, tak si myslím, že jde o vstřik který mi loni vyměnila samotná škoda na kulanci. Uvažuji, jestli by to nešlo na případnou reklamaci dílu, kdyby šlo právě o ten naposledy vyměněný.
Předem děkuji za názory.
EDITED: Měřil jsem to znovu a hned po startu vstřik vykazoval hodnoty max 1, po chvili se ustálil na 0,6. Tak nevim