Přejít na obsah

JIRIK87

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení JIRIK87

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Chci se zeptat, někdo TIP na servis v Moravskoslezském kraji, kde by jste doporučili provést výměnu EGR? Nemá někdo zkušenost s autorizákem v situaci, kdy DSG SW je přehrán zpět a potřebovali jste vyměnit EGR? Počítám že Vám jej zase nahodí na nejnovější, akorát s příplatkem. Evidují se někde tyto opakované přehrávání na DSG?
  2. Díky moc za rychlou odpověď a omlouvám se za duplicitu. Rozumím, že jde o vypočtenou hodnotu, nicméně zapomněl jsem uvést, že auto má reálných 281k KM a filtr neměněn, tak hodnota popele asi bude odpovídat. Nicméně kdyby tomu bylo jak říkáte a vypočtená hodnota dosáhla limitu (jestli se nemýlím tak 70g), jak pak postupovat. Auto se bude dožadovat výměny, nebo se mýlím? Počítam že pouze resetovat přes VAG nebude stačit a jen by vedlo k jiným problémům, nebo se mýlím?
  3. Zdravím, tak i na mne došlo, vypadá to na výměnu EGR ventilu. Co však řeším,jestli rovnou nenechat vyměnit DPF, když mi v servise řekli, že jej budou sundávat. Jde o to, že DPF má 66g popílku, což se blíží ke smrti. Chci se zeptat, jaký na to máte názor? Mšěnit za economy variantu, nebo počkat až si o výměnu sám řekne?
  4. Aktuálně řeším kompletní výměnu vstřiků. Při hledání jak ušetřit jsem objevil, že vstřiky se dají nalézt označeny jako "nové-originální" i v číně za cca 200$ (odkaz sice na dražší, ale dají se najít i levnější). https://www.aliexpress.com/item/32893595430.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.40c93333QLYB2a&algo_pvid=36c36af1-5869-4d33-a3e5-bd610a4acb19&algo_expid=36c36af1-5869-4d33-a3e5-bd610a4acb19-0&btsid=62f38fc7-4816-4e1b-a86f-395894009036&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_53 https://www.alibaba.com/showroom/03l130277b.html Vůbec jsem tedy nad tím kupovat z číny neuvažoval (nemám na to koule, raději udělat se zárukou když do toho ty prachy dávám), nicméně by mě zajímal Váš názor a zda někdo nemá zkušenosti s využtím těchto dílů. A především co by mne celkem zajímalo, zda právě ty "nové originální" vstřikovače, které se u nás v ČR začaly montovat za cenu okolo 7k/Ks nejsou právě tyto z Číny. Vysokotlaké čerpadlo se dá v Číně koupit. Jaký na to máte názor.
  5. Zdravím. Aktuálně řeším problém na své Octavii II Facelift 1,6 TDI 77KW CAYC. Po výměně oleje a palivového filtru v autorizovaném servise se objevil na autě problém. Auto někdy (zřídka) v otáčkách okolo 2000 nechtělo zrychlit, začalo jako by cukat. Po chvíli přestalo a jelo normálně. Sem tam po startu se auto/motor trochu více třepe. Zkusil jsem změřit vstřiky a u jednoho jsem dostal hned po startu za studena hodnoty okolo +1,5 i více, ale po asi 1-2 minutě se dostali na hodnotu 0,9-1,1. Řeším, co s tím dělat? Jak čtu, někteří mění preventivně, někteří píší, že pokud auto jezdí normálně tak neřešit. Zas bych nerad to podcenil a měl podpálený píst. Co by jste poradili, vyměnit vyměnit tento vstřik, nebo zatím neřešit, až se bude problém vyskytovat častěji? Hlavně co mě zaráží, tak si myslím, že jde o vstřik který mi loni vyměnila samotná škoda na kulanci. Uvažuji, jestli by to nešlo na případnou reklamaci dílu, kdyby šlo právě o ten naposledy vyměněný. Předem děkuji za názory. EDITED: Měřil jsem to znovu a hned po startu vstřik vykazoval hodnoty max 1, po chvili se ustálil na 0,6. Tak nevim
  6. Zdravím, chci se zeptat, vyřešili jste to nějak? Taky řeším, jak zvednout otáčky na volnoběhu při stání.
  7. No, co mi říkali, tak na 1. vstřikovači odešla elektronika a na papíru, co za servisní úkon bylo provedeno zdarma bylo napsáno, výměna vstřikovače + faktura na 25k
  8. Zdravím, minulý měsíc mi kleklo auto za cesty, přičemž mi byl vyměněn 1 vstřikovač v autorizovaném servisu zdarma díky DG. Když jsem se týden po výměně mrknul na hodnoty vstřikovačů, byly všechny hodnoty +- stejné jako před výměnou. Chci se zeptat, je to normální? Někde jsem myslím četl, že hodnota zcela nového vstřikovače by měla mít odchylku max v setinách. Dá se nějak poznat přes VAG že vstřikovač byl Vážně vyměněn? Nebo případně přečíst nějaké jejich identifikátory? Nechci být paranoidní, jen mne Vážně ty hodnoty překvapily. Předem díky za odpověď.
  9. Ahoj, moje octavia II 1.6TDI, 77KW, rv 2011 mě nechala viset na dálnici v praze. Autorizovaný servis přes diagnostiku zjisti 1 vadný vstřikovač, nicméně za výměnu chce obrovské peníze. Vím, že vstřiky není žádná levná záležitost, nicméně mohli by jste mi doporučit někoho v Praze (nejsem místní, jsem z Ostravy), kdo se v tom vyzná a dokázal by toto vyměnit levněji? Předem děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...