Přejít na obsah

Daniken

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Daniken

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Pořád mi to blbne. Vzhledem k tomu, že páčka je už asi z obliga, to tipuju na nějakou softwarovou chybu, protože se to projevuje fakt divně. Když tempomat nemůžu znovu nahodit, někdy zabere podřadit na 5-ku, přibrzdit a zas jde zapnout. Někdy zase zabralo přibrždění na benzínce a podřazení až na 1 ... ale ne vždycky. Zjistil jsem, že ty problémy se hodně zredukovaly tím, když si dávám velký pozor, aby při manipulaci s tempomatem byla noha úplně z plynu. Poslední 3 jízdy jsem dosáhl tímto způsobem 100% spolehlivosti. Jamile je tam plyn, tak se to prostě zblázní.
  2. Taky to může být prostě jen náhoda ... Hlavně, že ty zadní dveře taky fungujou
  3. Tak se mi to snad povedlo, včera jsem to byl projet a tempomat fungoval. Ještě to musím pořádně otestovat ... To propojení byla docela piplačka, konce drátků jsem prostrčil dírkama a z druhé strany dal malinko pájky. Kapičku pájky jsem dal i na kontakty, kam se připojuje konektor, a zabrousil to pilníkem na nehty. Přišlo mi, že ty plíšky už jsou nějaké vymačkané. Na sousedním fóru jsem se dočetl, že někomu kvůli tomu zlobila ta druhá páčka co ovládá maxidot.
  4. Tohle jsem našel v dílenské příručce, E45 je spínač tempomatu a E227 je tlačítko tempomatu SET. Bohužel v tom odpověď na moje otázky nenacházím ...
  5. Vkládám ještě jednu detailní fotku tišťáku. Když se na to teď dívám, připadá mi, že ty horní hrabičky (červený obdélník) propojují kontakty 6 + 3 a ty spodní (žlutý obdélník) propojují 7 + 1 respektive 5. Co nechápu je ta mezipoloha viz kontakt 4 na spodním uhlíku tohoto tlačítka ON/OFF.
  6. LucasCZE: Dík za odpověď. Nedalo mi to a zase jsem zámek odmontoval, abych se podíval, jestli by se přece jen šlo dostat dovnitř. Šlo, ale byl hroznej vopruz a pak by se musel nějak bastlit, aby zas držel pohromadě. Když jsem ho vrátil na místo, najednou funguje, jak má. Asi jsem měl prohozené drátky zamykání a osvětlení zavazadlového prostoru. Zajímavá věc, že ten zámek 5, dveřá má asi něco společného se zadníma dveřma, které mě taky zlobily. Když jsem zamknul centrálem, tak zadní dveře za řidičem nezamkly. Tlačítkem zevnitř to ale šlo, ozvalo se vždycky jakoby opožděné cvaknutí. Teď to najednou zase funguje normálně i centrálem.
  7. Ahoj, zlobí mi zámek 5. dveří. Po odemknutí a otevření kufru (hatchback) se auto po 30 vteřinách zamkne. Vypadá to na závadu mikrospínače, ale osvětlení zavazadlového prostoru se rozsvěcí a zhasíná, takže tem mikrospínač evidentně funguje. Zámek (tu horní černou část) jsem demontoval a zjistil jsem, konektor na zámku je zkorodovaný a jeden z trnů na které se ten konektor připojuje je uhnilý. Zkoušel jsem to vyřešit tím, že na zbytek toho uhnilého trnu a ostatní 2 trny připájel drátky. Z drátů vedoucích dovnitř auta jsem ustříhnul konektor a dráty rovnou propojil. K samovolnému zamykání ale pořád dochází. Zajímalo by mně, jestli ten mikrospínač 5. dvěří je uvnitř toho horního zámku, nebo někde jinde. Když jsem měl zámek venku, tak mi přišlo, že nejde rozebrat ... takže jsem se nemohl podívat dovnitř. Případně, jestli se po takové oprave musí něco někde vynulovat nebo třeba zkontrolovat pojistka?
  8. Ahoj, já mám podobný problém, po podřazení nebo přibrždění už nejde tempomat zpátky nahodit. Po vypnutí a zapnutí motoru nebo i přibrzdění na benzínce a podřazení až na jedničku tempomat opět funguje. Podle instrukcí na tomto fóru - za které moc děkuju - jsem páčku rozebral a vyčistil, přihnul šoupací pacičky tlačítka on a off. Je to teď sice lepší, ale pořád to blbne. Někdo z vás psal, že ty kontakty natvrdo propájel drátkama, i když pak už tlačítko on a off nebude fungovat, což mi nevadí. O elektrice toho totiž moc nevím, ale připadá mi, že ty "hrabičky" propojují vždy jen dva kontakty přes uhlíkové placičky, ne všechny 4. Můžete prosím poradit, které kontakty propojit (viz čísla na obrázku)? Pokud ani to nezabere, pak to tipuju na snímač polohy spojkového pedálu (vzhledem k tomu, že zabírá to podřazení) a budu pátrat na fóru dál tímto směrem...
×
×
  • Vytvořit nový...