Přejít na obsah

drjery

Uživatel
  • Počet příspěvků

    43
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 776 zobrazení profilu

Oznámení drjery

  1. Ahojte,mám problém s vynechavanim na valcoch pri voľnobehu chybový kód neni žiadny . Vymenene cievky , sviečky , magnety lambda sondy a bez úspechu teraz sme sa zamerali na napätie na vstrekovacoch udávajú 8.5V a majú udávať od 10.5V - 14.5V neviete kde by mohol byt problém ? RJ motora ?
  2. Tak asi jediný na Slovensku som to vyriešil vyšlo má to na nejaký 750€ prácu som nerátal robil som to sám ,, nové drieka ventilov s Nemecka lebo Slováci majú ešte zastaralé C index v Nemecku je F. pre tých čo si myslia ze su identické ako 2.0tfsi tak to tak nie je iná hlava kvôli cng ine ventili .. vyfukove boli k.o sacie boli Ok ale aj tie som vymenil ale menil som už aj reťaze a aj napinak + listy .. najazdenych od opravy 2500km spotreba oleja 0 .
  3. Nie nedal som oreginal ale aj tak to čo tam bolo nevylučovalo chybu . Dočítal som sa na nemeckom fóre že v samotnom tesnení,guferach ventilov je daný problém kvôli vysokej teplote spaľovania Plynu sa to poškodí .
  4. Caute chlapi, mám evidentne problém s roku 2010 lepšie povedané “olejo žrút “ 😀👌.. takze kúpil som si svoju vysnívanú A4 2.0tfsi + cng od výroby s tronic s mokrými spojkami. Ale prišla nečakaná vec čo mi sám majiteľ zatajil ale viete sme na Slovensku/Česku neojeb*s nemáš ..auto má najazdené 174.000km servis mi bliká o 2700km má to 4 roky a 8 mesiacov cca .. olej to žerie 1L na 1000km.. teraz čo spraviť zájsť stym do autorizaku a riesit Snimi spotrebu oleja ? Alebo co ďalej ? Sanie som už zhodil ventili sú ako nové takze pristupujeme k tomu že auto zožerie skrz zapecene krúžky ? pcv ventil som vymenil za nový kus , sviečky som vymenil tie staré mali 40.000km ale podľa nich som nemohol skonštatovať či to žerie olej boli mi na to príliš čisté mal som predtým rapida 1.2tsi 77kW a tam pri -1L má 1000km boli ako uhol po 5000km .. prikladám foto sviečok a sania .. úniky oleja sú neni s motora .. rad by som sa potešil nejakým názorom co by ste robili vy na mojom mieste .. áno je tu možnosť že ho predám ďalej do dalších rúk nejakému dobrakovy .. chlapi je to vyriešené na 3-4 valci sú mokré ventili takze drieka ventilov v Nemecku je na to Tpi
  5. Pre tých čo by toto iste riešili . Bol to moc napaty napinak. Treba ho napat po výrez potom ho dotiahnuť lebo sa ešte pohne ako sa dotiahne
  6. Ahoj ako myslíš prepnuty. mas na mysli skončení ? mna značkách to sedí práve preto sa čudujem .
  7. Ahoj,mám presne to iste čo ty nahodou si to nevyriešil ? Dik za odpoved
  8. Zdravim,chcem preskočiť na VW cc predavajuci mi tvrdí že má servisku do posledného km dá sa to overiť vo VW / škodovke ? Počul som o viackrát že sa dá sfalšovať servisná tak preto sa pýtam .
  9. Ahoj mám presne to iste .. aj sa ti ti podarilo vyriešiť ?
  10. 9491 - Oil Pressure Regulating Valve P164E 00 [039] - Electrical Malfunction Ahojte nestretli ste sa niekto s stouto chybou? Auto ide normalne.chybu som vymazal a za sekundu naskočila.
  11. Ahoj po výmene my vyskočila chyba p0016 neviete čo by to mohlo byt ?
  12. Ahojt skupino,mám vážny problém s kamarátovim pekáčom. Fabia 1.2HTP 47kw dnes bol stk / ek. Stk spravil ako mladík na kombajne.. Ale EK nie.Zevraj velke CO2. Svieti kontrolka motoru a na diagnostike ukázalo chybu vačky a auto za studena naštartuje na 4 až 8 x ... Ked je teplé neni problém.... Nestretol sa stým niekto? Ak hej čo to bolo... bližšie info keby dačo vyzistím... DIKES
  13. Ahojte,menil som na náprava . Tyčky stabilizárora, uloženie ramien , spodné čapy, čapy riadenia , a uloženie tlmiča. všetko som podotahoval na maximum.. + som priesiel 30KM a zasa som to podotahoval.Ale ked razantne zabrdzim v zákrute alebo na tomu šliapnem tak počujem taky kovovy puk .. čo by to mohlo sposobovat? Proste dám tej náprave zabrať v zákrute a niečo tam pukne.Preto som to ešte 2x išiel dotiahnut a nič ani nepohlo.Môže to byť klb? vonkajší , vnútorný lebo niekedy citim že auto vybruje pri akcelaracii. Dik za odpoved
×
×
  • Vytvořit nový...