Přejít na obsah

marmen.cz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení marmen.cz

Nováček

Nováček (1/14)

-2

Popularita

  1. Mám Karoq 1.5 TSI s manuálem, vyrobeno 09/2018. SW jsem si nechal přehrát před cca 3 týdny. Skákání je v podstatě pryč, auto se chová pocitově lépe. Trošku šla nahoru spotřeba, ale nic tragického. Dnes na D1 jsem měl průměr 6.9l s Vervou 100 od Benziny na zimních gumách.
  2. Moje zkušenost po aktualizaci je, že auto se chová lépe a téměř neskáče. Rozjezdy jsou určitě plynulejší a po zařazení II stupně nepociťuji takový pokles výkonu jako se starým SW. Bohužel ale musím konstatovat, že se zvýšila průměrná spotřeba o cca 1,2 l. Tohle budu ale dlouhodobě sledovat a po delší době opět vyhodnotím.
  3. Mám úplně stejný problém ( výroba 09/2018). Praská mi levý světlomet. V servisu stejný scénář jako u Cilda1, také mi řekli, že nejprve musí prověřit, zda to nevzniklo nárazem. Snad se to po výměně vyřeší, nerad bych jezdil do servisu každých 5 měsíců.
  4. Dovolím si nesouhlasit s posledním odstavcem, tedy, že "... ani prodejce a ani nikdo jiný s tím vůbec nic nenadělá ". Někdo s tím v ŠA jistě něco udělá a dělá, a někdo je určitě rovněž, alespoň z části, odpovědný za současnou situaci. Někdo prostě neodhadl termíny náběhu nových motorizací, délku vývoje, délku homologací, podcenil rychlost náběhu nové legislativy, či pozdě objednal homologace v laboratořích, atd. V situaci, kdy jiné automobilky mají homologaci komplet hotovou a jiné ne, je zcela určitě zaviněna lidským faktorem v nějakém bodě celého administrativního procesu. Nicméně nemá smysl hledat viníka konkrétně a veřejně ho lynčovat. Jsem přesvědčen, že ŠA dělá maximum pro urychlené vyřešení situace, protože současný stav jim přináší jen vyšší náklady, snižuje cacheflow a omezuje zisk a to se zcela určitě nelíbí vrcholovému managementu ŠA a hlavně investorům.
  5. Nemá tu prosím někdo nějaké nové informace v jakém stavu jsou homologace 1.5 TSi a distribuce již vyrobených vozů MR2019, které jsou momentálně odstavené k zákazníkům ?
  6. To není obrázek, ale Google Street View. Novější data Google nemá.
  7. Je to areál stavebnin v Borohrádku nedaleko Kvasin. Tady je firma: https://goo.gl/maps/Qu1NeuH9h562
  8. Podle fotky jsem našel to místo na mapě. https://goo.gl/maps/JDctygFyrip
  9. .... o týden později u dealera včetně velkého techničáku ? To by znamenalo, že homologace 1.5 TSi DSG je již dokončena, nebo bude dokončena dříve, než v avizovaném 38kt. Můžete prosím potvrdit ?
  10. Možností jak pořídit internet do Kodiaqa je docela dost. Dá se pořídit datová SIM do "tabletu" s nějakým rozumným datovým tarifem a vrznout ji do navigace, případně do USB modemu z Číny za pár korun. Nebo docela výhodné je za 249,- s DPH měsíčně pořídit 5GB do auta, neomezeně po celém EU v rámci služby chytré auto (OBD zásuvka) u jednoho nejmenovaného mobilního operátora v Česku. V ceně je dokonce i asistenční služba po celém EU.
  11. marmen.cz

    MR 2019

    Můžete zde prosím pro zajímavost uvést oba vám známé termíny vaší objednávky, tedy výroby i homologace, včetně modelu a typu motoru ?
  12. Zajímalo by mě prosím, zda verze podle MR 2019, u kterých právě probíhá re-homologace, dostanou již ve standartu povinný e-call, nebo to s homologací vůbec nesouvisí a pro Karoq to prostě povinné není a nebude ? Děkuji
  13. A vy jste ochoten odebrat nový vůz, který stál 2 měsíce na parkovišti na přímém slunci a dešti, kde se projeví minimálně degradace laku, nemluvě o zahájení procesu koroze, jen tak, bez nějaké kompenzace ?
×
×
  • Vytvořit nový...