Přejít na obsah

Zdenys73

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

624 zobrazení profilu

Oznámení Zdenys73

Nováček

Nováček (1/14)

  • Collaborator Vzácný
  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Nemusí to být z autorizovaného servisu, stačí defekt a pneuservis to dává taky na zvedák. Viděl jsem i prahy promáčknuté, když to podepřeli mimo "šipky" na prahu
  2. Dejte G13 a mělo by to být v pohodě. Kupoval jsem teďko na Benzíně litr za 127kč.
  3. Děkuji za podnětné navedení. Byť jsem byl chystán na generálku motoru, že je to propálený píst a podobné katastrofické scénáře. Po výměně svíček a kabelů jede zase mladému motor jako pila.
  4. Zdravím ve spolek, také bych Vás fundované prosil o radu na toto téma. Upřesnil bych toto. Dělá to občas, cuká jako by nešel jeden válec. Začne to u 2000 a musí se překonat 2600. Jednou se rozvítila kontrolka EPC, po zastavení a vypnutí/nastartování vše v normálu. Cuká to jako by jste jeli po retardérech, jeden za druhým.... Sice jsem automechanik, ale kamiónu. Jelikož to dělá někdy ano, někdy ne, asi bych vyloučil ohlý ventil...propálený píst, či jinou pohromu. Kdyby jste mohli nasměrovat na zapalovací modul, či regulaci turba... Auto bylo v Ostravě u Hellera na diagnostice, nic nezjistili a stálo to 3600kč. Děkuji předem za rady.
  5. Zdravím, mám dotaz.... Ad1- mám startování tlačítkem, pokud mi odejde klíč/baterka jak nastartovat? Odemknout půjde mechanicky klíčkem, ale pak co.... je to moje noční můra :-( . Ad2- jeden klíček mi také blbne. Reklamaci už neuhraji. Kolik je asi cena, nového klíčku? Frenštát p.R. to posílá do MB 167kč kus ;-) . Díky
  6. Zdenys73

    Žárovky

    Zdravím vás pánové, přestalo mi svítit denní levé světlo. Je to LED tuším že 3 nebo 4 kostičky. Prosím vás je to která pojistka? nebo co hledat? Děkuji za rady.... hezké svátky.
  7. Zdravím vás pánové, pročetl jsem si tyto témata- přehřívaní i ventilátor. Mám Fábii 3 1,4TDi 66Kw . Je 4roky stará a najeto 61,000km. Už dříve se stalo, že při normální jízdě a po zastavení běžel ventilátor, byť teploměr vody byl do 85°C. Bylo mi řečeno ve ŠA že se tím motor dochlazuje.....známý mi ještě řekl, že to dělá při automatické klimatizaci či rekuperaci(jak mám kuwa vědět že něco probíhá a nepřerušit proces???). No ale!!!!!- minulý týden jsme jeli na chatu po dálnici . Venkovní teplota 4° naložení medium a rychlost do 110. Ručička lezla stále nahoru až k 125 olej byl 113. Nemohl jsem zastavit, abych zkusil chladič. Oči jsem měl na teploměru a jak jsem zapnul více topení tak během 4s teplota sestoupila na 90 a olej pomalu na 100. pak už v pohodě. No jistě že na zpáteční cestě jsem už oči z budíku nesundal a po hodině vydatné jízdy to až na dálnici udělalo to samé, s tím, že teplota se málem dotkla červené zóny. Včera teplota podle diagnostiky(žádné závady) souhlasila s budíkem= 48°C voda, olej 52°C a ventilátor vyl jako hyena. Co mi poradíte? Vodní pumpa, nebo čidlo? Čidlo by asi hlásilo závadu, a čerpadlo asi nejde udělat test akčních členů? Jsem automechanik ale kamiónů. Tady v těchto osobních jsem neznalý. Léto se blíží, tak ať mě to nevysere, cenu za pumpu jsem už zkousnul. Děkuji za rady
  8. Zdarec, nechci zakládat nové téma. Chlapi jak je to s funkcí Start/Stop? Jde to přes diagnostiku vyřadit a co na to STK? Je to funkce k hovnu a nebaví mne to po každým startu vyřazovat tlačítkem.... Díky
  9. Montáž předního lízátka je mi jasná, je zde i uvedena. Ale ten zadní horní spoiler? Ten se jak montuje?? Díky.
  10. Zdravím, dovolím si také přidat svou trochou do mlýna?. Svou Fábku jsem stříkl ihned po zakoupení tj. 2016. Z důvodů, že někde mohla být vrstva slabší atak. Použil jsem Body, ředil technickým benzínem a do litrové kartuše dal štamrdli oleje. (originál čistá Bodyna je tvrdá a odlétající kamínky jí oprýsknou). Výsledek byl celistvá monolitická vrstva, měkká na nehet i po roce, bez zápachu po jednom týdnu. Dutiny jsem ponechal tak, ve víře továrního ošetření(při aplikaci bych to tam určitě nerval na 8 atmosfér!!!!?). Auto ze spodu kontroluji např. při výměně pneu a v listopadu 2018 - 60 000km, podvozek nejevil známky poškození původní vrstvy?. Je jen běžně zašpiněný, nad podběhama jako před měsícem stříklý. Můj názor je ten, že je to sázka do loterie, nechám to tak, budu jezdit a vše vydrží, no někomu né(auto má sloužit mi a né já jemu-no jsme každý jiný pacient..?.). Mám dojem, že jsem prevenci nic nezmrvil a do budoucna bych opravil štětkou pouze čela předních ramen.... Mě stál materiál 800kč a i těch uvedených 1600 je v pohodě.
×
×
  • Vytvořit nový...