Jump to content

janci47

Uživatel
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

32 Excellent

About janci47

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

446 profile views
  1. janci47

    Autobatéria

    Pokiaľ si spomínam, s odpojeným konektorom som mal 14,7V stále, ale zajtra večer to skontrolujem. Skôr tu hore niekto spomenul, že SW potlačenie rekuperácie je na 13,5V čo je už naozaj málo, to už lepšie vytiahnuť konektor.
  2. janci47

    Autobatéria

    Ale veď v zime pri teplotách pod nulou alebo pri vysokom odbere napr. vyhrievaním sedačiek je rekuperácia vypnutá a ide vkuse 14,7V, to by teda teoreticky išla baterka pár mesiacov povedzme od novembra do februára na 14,7V a problém to nerobí, naopak minulý rok v decembri som prešiel vyše 400km pri vonkajšej teplote +10 stupňov (teda rekuperácia fungovala a batéria mohla byť po zastavení v cieli nabitá kľudne len na 75% možno menej), prišli mrazy v noci až do mínus -10°C a po dvoch týždňoch státia už som ledva naštartoval s novým trojmesačným autom. Ak si niekto myslí že batériu v to plastovom obale ochladzuje vzduch prúdiaci motorom 🙄 veď batéria má prinajmenšom teplotu prostredia, tá je v lete vždy okolo 25-35 stupňov, nad asfaltom kľudne 50 stupňov, k tomu sa batéria zahrieva samotným používaním + teplota motorovej časti pod kapotou. To by na druhej stranie niekoľko mesiacov v lete batériu nedobíjalo niekoľko mesiacov kvoli jej teplote nad 40°C.
  3. janci47

    Škoda Superb III. facelift

    Sú veci, ktoré na FL jednoznačne chválim, ako napr. nové matrix LED, full kessy anové bezpečnostné systémy. Ale tá chrómová lišta medzi zadnými svetlami (tuším to majú presne rovnako niektoré Mazdy, čím viac chróm-tým viac Adidas) a nápis Š K O D A alá P A N A M E R A, proste toto by som nechcel. Určite si na to ľudia zvyknú a stane sa to normálom, možno v tom budú pokračovať aj iné automobilky ale ja som celkom rád že mám pred FL.
  4. janci47

    Autobatéria

    Priznám sa, že sa do elektriky a nabíjania autobatérie veľmi nerozumiem, ale z toho čo som tu čítal, tak pri nakodovani potlačenia rekuperácie tam ostane funkcia ktorá pri teplote vyššej než 45°C nenabija baterku? A pri vytiahnutí konektora si RJ myslí že je stále -50°C? To je zvláštne, lebo v motorovej časti pod kapotou hlavne v lete nad ohriatou vozovkou je určite viac než 45°C a teda by to nedobijalo batériu kľudne aj niekoľko hodín, skúsim zmerať teplotu batérie po jazde aspoň zvonka s IR meračom teploty. Nehovorim že VARTA si na svojej stránke vymýšľa, ale je možné jazdiť s autom ktoré nedobija baterku niekoľko hodín?
  5. janci47

    stresny nosic sedan

    Ahojte, potrebujem na sedan základný strešný nosič + nosič bicyklov. Využijem to síce len občas (dokopy bude nasadený 10hodín do roka) no inak sa nedá, nakoľko cestujeme v aute štyria s kuframi a to potom do kufra nevojde aj bicykel. Je nutnosť použiť originál nosič z príslušenstva škoda? stojí tuším cca 270€. alebo je možné použiť aj iný a bude pasovať? máte nejakú skúsenosť, poprípade odporúčanie na dobrý základný nosič/ nosič bicyklov? nosič na ťažnom zariadení nechcem (nemám ťažné). Ďakujem za rady 🙂
  6. janci47

    Superb Combi s DCC R19 alebo R20?

    Je to veľmi individuálne....minule som previezol kamaráta na mojom S III s R17 a DCC na Šport....povedal že je to mäkké a plave to. Potom sme sadli do jeho VW Golf na R20 kolesách. Po hodine jazdy som mal ocvakane zuby z každej jamy ktorú sme prešli, neviem si predstaviť že v Tom sedím 5 hodín vkuse ako na mojom S3. A viete čo povedal ten kamarát? Že to tak má byť, lebo jeho auto príjemne drží na ceste v zákrutách 😂
  7. janci47

    Originál rezerva R16 vs R17 letná/zimná

    Do TP pozriem večer, ale podľa stránky eshop skoda sa 16tka nedá dať len na 2.0 TSi 206kw a naopak, 18tka je len pre 2.0 TSi 206kw. V TP mám ale tuším všetky rozmery od R16 až po R19. Skôr som mal na mysli otázku, ako sa správa auto a či by to nevadilo, ak by boli 3 kolesá R19 a jedna R16.
  8. janci47

    Originál rezerva R16 vs R17 letná/zimná

    Je možné použiť plnohodnotnú pneu R16 ak by som mal na aute kolesá R19? rezerva je táto https://eshop.skoda-auto.sk/eshop/sk/b2c/sady-pre-vymenu-koliesx/kompletné-rezervné-koleso-pre-octavia-iii-a-superb-iii-5e0601011ex/0/1/24/43/1001
  9. Stalo sa Vám už niekedy, že navigácia nezobrazovala kolónu? Doteraz som bol s navigáciou spokojný (mám škoda connect aj SIM kartu), vždy ma vedela navigovať aby som obišiel kolóny, no za posledný mesiac už 2x nezobrazovala kolónu v Žiline na ľavobrežnej a dva dni dozadu ani kolónu pod Strečnom. Myslel som, že navigácia ťahá dáta o kolónach z Google maps, no keď som si na mobile pozrel premávku cez google maps, tak tie koĺóny tam boli, v Columbuse však nie. Stalo sa to už niekomu? Poprípade, tušíte v čom by mohol byť problém?
  10. janci47

    Pruziny Eibach Pro Kit pre Superb 3

    Chlapi, tak veľmi to chvalite, až sa na to ťažko pozerá a pravdepodobne do toho pôjdem aj ja 😎 trochu sa bojím, ako budem vchádzať do podzemnej garáže kde máme dosť prudký skok, už teraz mám DCC a je to tam o 15mm nižšie. Zároveň mám 17tky kolesá na leto, chcem 18tky ale až dojazdim tieto pneumatiky. Takže stačí kúpiť tie pružiny, v nejakom servise vymenit, spraviť geometriu a užívať si lepšie jazdné vlastnosti?
  11. janci47

    Motor swap za bi-tdi

    Sú firmy ktoré sa zaoberajú zvyšovaním výkonu áut. Chiptunning riadiacej jednotky je len jedna z mála vecí, ďalej su tam vymeny turba a ďalších súčiastok atď.... sú to tzv. úrovne prerábky (stage 1, 2,3). skús popozerať po týchto firmách, spýtať sa čo by ti s tým dokázali urobiť a pomôcť. Tu na fóre pokiaľ s tým niekto nerobil tak bude len nadávať, ale to je všade tak, ľudia keď nevedia poradiť alebo pomôcť, tak aspoň frflu. Ja som si nechal chipnut moje auto ale tá firma robí aj úpravy motora. Ak chceš tak správa nech nerobím reklamu
  12. janci47

    Koupě ojetého SIII

    Určite sa choď previezť s niekým, kto sa do áut vyzná, poprípade aj auto dvihne v servise a pozrie sa na diely zospodu.....a tej kapote, ja mám 16 tis a auto menej než rok po jednej zime, hrdzu síce nemám ale dierok od kamienkov v zime mám určite viac ako tento superb.
  13. janci47

    Chiptuning - Zvýšení výkonu

    Pri chipe mi vôbec nešlo o pokles spotreby, ale nakoľko jazdím väčšinou s plným autom a kufrom tak je to auto aj s 4x4 troška lenivejsie keď som potreboval zrýchliť. Tento test spotreby som urobil len pre radosť, chcel som sa povoziť so starým výkonom a dať rovnakú trasu s novým. Nie je to žiadne vedecké meranie....ale ak spotreba klesla určite to takisto potešilo, pretože v oboch prípadoch som išiel rovnakým jazdným štýlom.
  14. janci47

    Chiptuning - Zvýšení výkonu

    Včera som bol na chiptunningu vo firme v Partizánskom (nerobím reklamu, ale viacerí tu už napísali kde si to nechali robiť). Chlapík bol ochotný, povysvetloval ako to funguje. Sériový nameraný výkon bol 108kW/310Nm a po chipe 133kW/390Nm. Auto je živšie, hlavne pri vyššej rýchlosti na diaľnici sa to prejavilo pri predbiehaní. Urobil som taký test spotreby: deň pred chipom som si spravil jazdu, cca 50 km diaľnica, zvysok okresky a dediny/mesto. V meste 55km/h diaľnica 130km/h a okresky 95km/h. Spotreba bola 5,4L/100km. Včera po chipe som nechal vychladnúť motor a znova som urobil tu istú trasu, podarilo sa mi takmer identický trafiť aj priemernú rýchlosť. Pokles v spotrebe bol 0,6l/100km.
  15. janci47

    Chladenie turba

    Po rýchlej jazde/jazde vo vysokých otáčkach sa odporúča nechať dochladiť turbo a nevypnúť hneď motor. Čítal som však, že niektoré automobily (neviem či to bolo v koncerne VW) už majú chladenie turba urobené tak, že aj po vypnutí motora sa turbo dochladí. Má niečo podobné aj S3?
×