Přejít na obsah

Lukitos

Uživatel
  • Počet příspěvků

    18
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Lukitos

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Nevyřeší to ta modifikace spojky? Stěžoval jsem si na to při prohlídce ve 30000 km. Nechal jsem tam auto na 4 dny, protože se řešila i oprava auta po střetu se srnkou. Sice to bylo v září, takže už teploty nebyly nad 30, ale spojka se chová jinak. Výměnu, ale nepřiznali. Mám však podezření, že jí opravdu vyměnili. Dříve při rozjezdu na plný plyn auto cukalo, teď se protoci kola.
  2. Ano taky jsme to pozoroval při tankování 100 oktanu se zlepší průběh výkonu právěv otáčkách od 0 - 2000, kde je tento problém.
  3. Měl jsem úplně stejné problémy s rozjezdy a při teplotě kolem 35 °C a klimě na plno se to pomalu ani nerozjelo na rovince. Zvedl jsme tlak v pneu na 2,4 a je to OK. Pneu R16 215/45 z výroby.
  4. Napsal jsem, že CHIP nechci. Snad jedině kdyby to mělo těch 110 kW a byl tam smajlík. Díky za info, že měření SM nebylo správné. Každopádně výkon motor mě stačí a průběh výkonu je dle mě dobrý. Neustále držím otáčky na 2000 ot. Jediné na co si můžu stěžovat je pokles výkonu při rozjezdu v letošním horkém létě se zapnutou klimatizací.
  5. Má prosím dotaz. Rozhodl jsem se měnit olej po 15000 km a zvolil jsme 5w40. Proč doporučujete 0w30. Když jsem si prošel tabulky viskozity, tak v první číslo určuje, že 0w je do -40 a 5w je do -35 občas je u nás zima, ale - 35 jsem nezažil. Co mě, ale přimělo k používání 5w40 je to, že přes léto je tady už k 40 °C. Olej 0w30 má při 100 °C viskozitu 3,8 a 5w40 mezi 12- 16. Sice u 5w40 je větší spotřeba o 0,5 l, ale dle mého rozhodně lepší mazaní při letních vedrech.
  6. Ohledně převodovky a spojky už byl i nedávno článek. Dost to kritizovali a dokonce se jím podařilo odrovnat spojku v 30 000 km. Táhli karavan k moři. Dostali novou a lepší verzi spojky, už nevím kdy šla do výroby. Bylo to tam taky napsáno. Jinak krátká 1 a zpátečka se snad kritizována v každém SM, kde se píše o 1.0 TSI 81 kW. Já jsem s Rapidem 1.0 spokojen i když mě pár věcí štve, ale rozhodně si nechám auto pouze 4 roky a před konce záruky prodej. Po roce používání, jsem i došel k názoru, že jsem si radši měl vzít půjčku a připlatit si 200 000 za vybavenou Octavii. Než kupovat vybavený RAPID za 400 000.
  7. Dodi 15 souhlasím. Nemyslím si, že motor po 100 000 km bude na odpis, jak říkají někteří chytráci. Rozhodně bych, ale do CHIPu nešel.
  8. Dnes jsem v časopise Svět motorů našel zajímavý odstavec o couvání a rozjezdu s 1.0 TSI 81 kW. Bylo tam hodně napsáno o prokluzující spojce při couvání a nakonec i menší rada. Není potřeba vždy mačkat plyn, auto si samo přidá na 1300 otáček. Hned jsem to zkusil a opravdu je to tak. Funguje, jak na zpátečku, tak na 1. Na rovině, tedy není potřeba mačkat plyn například při parkování, nebo popojíždění. Auto si samo přidá, aby motor nezdechl.
  9. Chip nechci, ale řešil jsem jednu zajímavou otázku. Svět motorů naměřil při testu 1.0 TSI 81 kW nějakých 91 kW na brzdě. Chip nabídky na internetu jsou max 97 kW. Co tedy vlastně získám? Těch 6 kW? Předpokládám, že se vše bude řešit individuálně na místě a těch 97 kW jsou pouze marketingová čísla. Kam se, ale reálně výkon dostane? Na 110 kW = + 20 % k 91 kW? To bych do toho snad i šel :-)
  10. To jsou ceny?. Mě odpadlo na letních kolech za jednu sezonu originál závaží z fabriky. Jen by mě zajímalo co s tím za ty prachy a hodinu dělají. Nebyli mě schopni ani resetovat hlídání tlaku. Ráno v 5:00 najedu na dálníci a hned vykřičník a všechno špatně ?. To teda borci z BESTDRIVE, vždy umíte reset, tak prosím hned po vyjetí. Jinak neobhajuji BESTDRIVE, jen jsem natrefil na dobrej v Břeclavi. V Brně mě před pár lety za výměnu kompletu naúčtovali 850 Kč, tak jsem se dlouho BESTDRIVE vyhíbal obloukem. Řešil jsme to přes menší servisy, než mě v jednom kluci předvedli, že neumí vyvážit kola.
  11. Jednou jsem dal vydělat malému servisu u nás a bylo to za 300 Kč. Odměnou však byly vibrace ve 130 km/h. Vůbec to nedokázali vyvážit a ještě se tvářili, jak je strašně otravuji. Nakonec jsem musel do BESTDRIVE, kde to dali napoprvé. Nemám problém s 500 Kč, jen mě dnes dostalo těch 750 Kč v SA a to jsou 10 m od BESTDRIVE.
  12. Zdravím, kolik prosím platíte za pneuservis. Na jaře jsem byl v BESTDRIVE a 510 Kč, za přehození 4 x kompletů R16, vyvážení a 4 x pytel na kola. Použili momentový klíč a chovali se velmi příjemně a slušně ke kolům. Dnes jsem zkusil ŠKODA servis. Když pominu, že ten stejný úkon trval od převzetí auta hodinu, tak mě trošku zarazila cena 750 Kč. Dejme tomu, že kluci pečlivě vyvažovali kola a nějakou tu dobu trvalo vyčištění dosedacích ploch (pevně věřím, že to ŠKODA dělá!). Což BESTDRIVE nedělá. Velké mínus pro ŠKODA, ale je, že na kola nedali ani pytle a špinavá kola hodily do kufru.
  13. Lukitos

    Řazení zpátečky

    Já to nakonec nebudu řešit, jako reklamaci. Stačí si opravdu počkat s vyšláplou spojkou. Je to sice blbé, ale je to tak.
  14. Lukitos

    Řazení zpátečky

    To jsem taky zkoušel. Zkoušim páku mačkat hodně nebo málo, ale nic nepomáhá. Jak jsem napsal většinou štréjchnu zuby. Rychle to dám na neutrál pustím spojku a druhý pokus. Druhý pokus je vždy OK.
  15. Lukitos

    Řazení zpátečky

    Taky se přidávám. Auto vždy v klidu min. 5 sec. a 8 z 10 řazení to tam rvu přes zuby. Rapid 1.0 TSI 81 kW 6 - kvalt. Najeto 13000 km. Na Astře staré 10 let s 250 000 km jsem nikdy nešel přes zuby.
×
×
  • Vytvořit nový...