Dobrý den, musím se vámi také podělit o zkušenosti se službou Connect. S autem jezdím již desátý den a ještě se mi nepodařilo sebe nastavit jako hlavního uživatele. Tak jak píše Joscer, ano prodejce předpřipravuje prodávané vozy s již nastaveným účtem, tedy ale pokud to jde. V mém případě však nikoli, ne snad, že by to tady u nás fungovalo jinak, než třeba u vás, ale jednoduše proto, že to prostě nešlo :). Jak zde již někdo psal služba Connect, jak přes mobil, tak přes web, funguje opravdu doslova sporadicky a když už se mi tam podaří přihlásit, nevidím tam třeba vůbec vůz, jen jakousi "0". Asi za 3 hodiny, nebo až ráno, kdy se k účtu vrátím, je služba dostupná jako dříve. Šílené :(. No a jak píše pan Tvrdík..Prodejce předal auto s tím, že budu zkoušet tedy já. Zkusil jsem vše možné v koordinaci hlepdesku Škodovky, ovšem bez výsledku. Prodejce tvrdil, že se s tím ještě nesetkal. A toto byla poslední rada helpdesku:
Vyzkoušejte prosím tento postup.
1. Smažte vozidlo z účtu na webovém portále. Nesmí být na žádném z účtů.
2. Proveďte tovární nastavení systému. MENU – NASTAVENÍ – TOVÁRNÍ NASTAVENÍ
3. Vypněte motor a zamkněte vozidlo na 15 minut.
4. Po 15 minutách běžte zpět do svého vozu a proveďte registraci přímo ve voze. Nemusíte používat aplikaci nebo portál. Jen zadejte emailovou adresu a heslo ve voze. MENU – NASTAVENÍ – ŠKODA CONNECT.
Nic z uvedeného mi nepomohlo se dobrat k vytvoření mne jako hlavního uživatele a to asi víte, že pokud toto neproběhne, je celá služba Connect dostupná opravdu jen částečně. Pokud se mi už podaří dobrat se ke stisknutím obou klíčků , které jsou potřeba k aktivaci hlavního uživatele, celý proces skončí obrazovkou: Aktivaci nelze provést. Obraťte se na servis. Jsem zvědavý, jestli se panu Tvrdíkovi se SW156 podaří aktivaci dokončit, vlastně bych si to i přál :)
Tedy, obracím se na servis, já už takové základní věci věnoval tolik času.....
Ale jinak auto je to krásné, to se musí nechat :)))