Přejít na obsah

TWiDY

Uživatel
  • Počet příspěvků

    44
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení TWiDY

Nováček

Nováček (1/14)

13

Popularita

  1. Měj jsem teď půjčeného Tiguana a je fakt, že kamera je o třídu lepší, nicméně jako tragédii tu v Karoqu tedy nevnímám. Taky couvám v noci po zahradě a doporučil bych výměnu couvacích žárovek za LED. Mě to dost pomohlo...
  2. Pěkné shrnutí, Mám 4x4 Varioflex a navíc Canton, takže tam uprostřed mám subwoofer, a tak tam je jen ta čínská dojezdová rezerva (šetřit se musí - u O3 (2015) mám ještě Michelin :-)) Okolo je ten plastikový "pořadač" kam jsem nacpal takový ty věci co furt vozím v autě - gumicuky, litr oleje, hadr, smetáček, trubku na doplnění z kanystru, WD40 a nějaké to nářadí navíc.... - stejně bych to měl v kufru v nečem.... Já bych se bez rezervy docela bál jezdit jezdit s rodinkou po Evropě a pak nemoci dojet ani k servisu a shánět odtah.....
  3. Za mě: aut.světla - vcelku fungují dobře, kromě dálnice, kde to občas blbne díky keřům apod.ve dělícím pruhu DCC - zkoušel jsem auto s ním i bez něho a nakonec neobjednal neb jsem nepoznal rozdíl. Raději jsem vzal tažné zařízení...., nechal jsem však volič jízdních režimů, hlavně kvůli změněn nastavení posilovače řízení na dálnici. Varioflex - za mě super věc, kdy jde udělat z auta dodávka :-), jinak jezdíme karoqem i ve 4 dospělých po Evropě a zatím si nikdo ani vzadu nestěžoval, takže to asi nebude tak hrozný. Navíc prostřední jde nechat doma, což pro "nomádování" po kempech v Evrope je další plus - každý prostor navíc se hodí... Když jsem já objednával 2/2018, tak navíc normální sedačky neměli průvlak na lyže, což byl pro mě problém, varioflex to řešil sklopnou/vyndavací střední sedačkou Asistent parkování - to jsem nebral, parkovat umím sám.... Columbus/Amundsen - bral jsem Columbus ve spojení s virtual cocpitem a je to super, po pravdě v OIII jsem nechal Amundsen a ten je zatraceně "zabrzděný". Dneska u nové verze je to snad už lepší, ale tenkrát jsem litoval že jsem si nevzal Columbus. Opatlaný displej mám u obou aut jak Amundesen v OIII tak Columbus v Karoqu. V Karoqu je ale pod sklem, které se dá snadno čistit a většinu věcí stejně ovládám na volantu. El.sedačky - to jsem volil z důvodu používání auta manželkou, kdy nemusím pořád hledat polohu. Navíc zvyk z OIII, která je L&K a má el.obě přední sedadla. suedia/kůže sedačky - když jsem objednával nebylo to v nabídce, takže mám látka/kůže, ale je to OK, ta látka je velmi pevná a sedadla drží tvar OK. Dnes bych bral suedia/kůži, mám v OIII Alcantara sedačky a jsou super na údržbu. Po 120 kkm vypadají OK Vyhřívání předního skla - drátky mi trochu vadí, zejména v přímém slunci. Asi bych to příště oželel, pokud by to nebylo řešeno folií, jako má Kodiaq ACC - za mě super věc a auto bez toho bych už nechtěl. Pro někoho kdo jezdí delší trasy je to podle mě jasná volba. Canton - není to nic moc kvalita, ale rozhodně lepší jak základní audio, které bylo hrozné (tedy tenkrát když jsem objednával 2/2018) Kessy - zvykne se na to rychle, snad už dneska budou senzory i na zadních dveřích, to mi trochu vadí. Pozor však na to, že dle chlapíka od operáku, odkud mám auto, je to jedna z velmi poruchových částí (senzory v klikách) na autech koncernu. Kamera na značky - blbost ale docela funkční, využívám zejména když nevím jestli jsem náhodou nepřehlédl značku :-) za mě ještě rezerva - nikdy bych nejezdil po Evropě jen s lepící sadou, ta je na nic
  4. Mám 2.0 TDi 4x4 man 110 kW již skoro 2 roky, najeto 36 kkm. Průměrná spotřeba 6,8 l při nájezdu cca 1/3 Praha, 1/3 mimo město a 1/3 dálnice (to většinou 160 na ACC). Okresky se dají jezdit i za 5l, dálnice při 160 je již tak za 7,5-8 l (hodně to ovlivňuje vítr, to auto je trochu krabice). Srovnání s benzínem nemám, 1,5 TSI jsem neřídil. Pokud to porovnám s mojí OIII se stejným motorem, tam OIII má průměr 5,8 l (OIII nemá 4x4 takže vcelku v normě bych řekl). Karoq je trochu línější, což je ostatně vzhledem k váze očekávané. Občas mám půjčenou model s DSG a vadí mě tam trochu prodleva při rozjíždění, kdy to občas neví co zařadit při rychlostech 20-40 km/h. Jinak se na to zvyknout dá, nicméně pro mě je to řízení pak trochu nuda. Jen nevím jestli se vůbec ještě dá 4x4 v kombinaci s 2.0 TDi a manuálem pořídit. Myslím, že to už pro rok 2019 vyřadili z nabídky (můj Karoq byl dodán 10/2018, ale objednán už 2/2018 - čekal jsem na něj 3/4 roku....)
  5. TWiDY

    Karoq FL

    Páčka není špatný systém, dá se na to zvyknout. Já měl před tím právě RAV4 a ta měla taky páčku, akorát na pravou ruku. Teď jsem měl půjčený Tiguan a ten to má na volantu. Kromě toho, že to byl ten lepší do 210, mě zaujala i možnost přepnutí do normálního tempomatu bez ACC. U karoqa to jde přepnout jen na jakýsi limiter jak při PIT STOPU u F1 což je podle mě k ničemu.
  6. JJ to je stejné jako u mě, taky jen levé světlo a začalo to taky stejně dole v rohu. Moje teorie je spíše špatná montáž nebo vůbec řešení uchycení světla, kdy světlo při jízdě vlivem deformací naráží do kastle....
  7. TWiDY

    Stěrače

    Naprostý souhlas. Na Octavii MY2015 jsem vydržel se stěrači 3 roky. Na Karoqu jsem byl nucen je vyměnit ani ne po roce a to jsem už 6 měsíců trpěl....Je skoro neuvěřitelné co si dovolí dát na auto za 950k Kč za nefunkční šmejd. To šetření na autě je za ty 4 roky mezi zakoupením obou vozů neuvěřitelné, a to už O3 je pěkně "oj***ná" oproti O2
  8. TWiDY

    Vak na lyže

    Po pravdě, já mám sice Varioflex i s vakem (objednaný byl rovnou k autu), ale používám ten starý co jsem měl k Octavii a ten je asi fakt větší. Přidělávám ho jak je na tom obrázku z eshopu pod hlavovou opěrky vedlejšího sedadla: + ho navíc ještě chytnu pásem pro prostřední sedačku, který tam provléknu přes oka co tam jsou.
  9. TWiDY

    Vak na lyže

    ...k varioflexu má vak jen má trochu jiné provedení, ale je taky v eshopu
  10. TWiDY

    Vak na lyže

    Používám tento originál vak jak pro Octavii tak i pro Karoq a je to OK. Vzadu se to rozepne a lyže se vyndají/vloží. Je to z nepropustného tlustého materiálu, takže voda se drží unvitř, pak to vždy jen vytřu hadrem. Na popojíždění k vleku zpět ideální a je to pevně ukotvené. Vzhledem k tomu, že se to v AT oficiálně prodává a je to v konfigurátoru, tak předpokládám, že to homologované je.
  11. Původně tam podle mě ten "pátý" budík nebyl. Dodali ho až když začali dělat verze RS s těmito budíky. Pak se to objevilo i v ostatních, asi to jen prostě nedoprogramovali správně....
  12. Myslím, že mě to dělá u toho "pátého" budíku taky. Nějak jsem to neřešil, ono těch zvláštností je u Škodawerku více....
  13. Ofifiálně jdou na karoq jen na kola R16 Nicméně já je na R17 používám a s opatrností to jde. Mám dokonce o chlup větší tyto: https://www.stresninosice.cz/xmb76-12138-snehove-retezy-pewag-brenta-9-xmb-76 Na dovádění to asi není, ale na to projet v Rakousku cestu mi to stačilo a do podběhů to nemlátilo.
  14. Mám je na 17-ky. Je potřeba koupit řetězy s malými články. Použil jsem je zatím jen jednou a krátce, ale šlo to bez bouchání.... prostě do Rakouska je to nutnost a 16-ky kola kvůli tomu se mi shánět nechtělo.
×
×
  • Vytvořit nový...