Přejít na obsah

Ondra Šulc

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Ondra Šulc

  1. Dal jsem do autorizaku na reklamaci a podarilo se, dostal jsem nove kotouce i desticky a oproti puvodnim maji navic plisek. A bylo mi doporuceno nepouzivat adaptivni tempomat a autohold, coz je neco co uzivam denne. Plus mam obcas prudce brzdit, aby se kotouce stihly obrzdit od rzi
  2. Kotouče 3300, desky 1600 Myslíte, že má smysl reklamovat?
  3. Nechával jsem v autorizáku měnit zadní brzdy komplet v 50 tisících. Nyní po necelém roce a nájezdu 25 tis. vypadají brzdy takto. Brzdí to snad jen půlkou destičky a kotouč z půlky orezlý a nedá se to obrzdit. Má smysl zkoušet reklamaci? Za mě dost trága jednou ročně dělat krom oleje i brzdy :-/ brzdy.pdf
  4. Tak záhada rozluštěna, světlo je kaput. Takže v rámci záruky výměna za nové.
  5. Možné to je, auto jak píši stálo cca půl roku, ale slabou baterii nehlásilo. Nyní po týdnu intenzivního ježdění (cca 1000 Km) auto přestalo chybu vykazovat úplně.
  6. Dobrý den, koupil jsem SIII, který cca půl roku stál. Při studeném startu ráno nahlásí chybu natáčení světlometů (AFS) a ať zkontroluji dálkové světlo (vše na jednom světlometu). Ujedu pár kilometrů, auto chcípnu, znovu nastartuji a chyba je fuč a stav vozidla je bez chyby. Funguje pak korektně i Smart light assist a vše okolo. Nápad na řešení? Děkuji
  7. Spotřební věci nezohledňuji, to se váže ke každému autu. Řeším i zůstatkovou hodnotu, kdy momentálně je reálně auto prodejné řekněme za 250 tis. ale za dva roky, kdy bude mít na krku 300 tis. km už bude hodnota třetinová. Auto bych kupoval zánovní, tzn. maximálně rok staré s nájezdem do 30 tis. km, aby zase nějakou dobu vydrželo a já nemusel měnit co dva roky.
  8. Dobrý den, pročetl jsem mnoho témat a řeším dilema. Mám OIII 2.0 TDI 110Kw CR rv. 2013. Jezdím každý den 80 Km do práce a 80 Km zpět, čistě po dálnici. Roční nájezd mám cca 40-50 tis. km. Aktuálně mám najeto 180 000 Km a zvažuji, zda octavii za cca 20 tis. km prodat a koupit jinou, nebo auto dojezdit až do konce. Jde mi především o výdrž motoru a ostatních součástí při z 90% dálničních jízdách. Auto pravidelně servisuji v autorizovaném servisu. Zajímá mě, jak byste řešili vy? Děkuji za názory
×
×
  • Vytvořit nový...