Ahoj, koupil jsem Octavii PD a má aktuálně 264000km. Před 20 000km byla údajně udělaná generálka motoru po prasklé klice (Doloženo pár fotkami od prodejce). Dělala se klika (dal tam z 2.0tdi) gufera na klice, šály, ojnice s pistama z 2.0tdi kvůli větší klice, pístní kroužky, rovnany blok, repas hlavy jako nová vodítka, přejete ventily a gufera na ventilech, nové hydroštely, nová vačka, pretesnene vstriky a vyfrezovana nová sedla, rozvody, spojka, olej v převodovce. A také bylo turbo na repasi. Auto mělo zaslepený egr.
Nicméně auto pocitově moc netahne. Turbo znát je, ale ne tak, jak by mělo. V podstatě je trochu cítit mezi 2500 a 3000 otáčkami. Ten rozsah je dost malý. Turbo pískalo, dle majitele už od začátku od repase. Když jsme rozlepovali egr, všimli jsme si oleje na spoji egr/turbo, nicméně ve výfuku ani v sání olej žádný. A po rozlepeni se tam olej zatím neobjevil. Po rozlepeni egru je pískání turba podstatně menší, o hodně.
S regulací se dalo pohodlně hýbat rukou, zatuhlá není. Jediná naše teorie je, těch 20 000km od generalky a repase s tím jezdila hlavně ženská s dětmi tak jestli to nepodtáčela a regulace není "líná" a neotvira jak by měla....?
Ono to turbo tahá, ale žádné "kopnutí dopředu" při akceleraci není, auto zrychluje jen tak plynule jako silná atmosféra. Do nouzaku auto ani při prudké akceleraci nepadá