Přejít na obsah

HasičČR

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení HasičČR

  1. Ahoj, mám také klasický problém s teplými starty u PD BJB z roku 2006. Vite o někom kdo by si dokázal pohrát s ŘJ (kvalitně bez následků na emisích apod) někde mezi Plzní a Berounem? Pokud by se to dalo udělat na počkání, dojel bych kamkoliv na této trase. Vyměněny zhavice, startér, zhavici rampa a relé, teplotni čidla. Studený start je Mega rychlý ale při teplem to dost trpí a trvá. Dekuju
  2. Ahoj, povedlo se nějak vyřešit? Mám podobný problém. Turbo kopně citelně jen mezi 2500-3000 otáček, jinak auto zrychluje lenivě jak atmosféra a nově se mi při rozjezdu a řazení mezi 1 a 2. stupněm začalo po sešlápnutí spojky ozývat pouuu.....takže jsem na tom asi úplně stejně a rada by se mi moc hodila :-)
  3. Ahoj, koupil jsem Octavii PD a má aktuálně 264000km. Před 20 000km byla údajně udělaná generálka motoru po prasklé klice (Doloženo pár fotkami od prodejce). Dělala se klika (dal tam z 2.0tdi) gufera na klice, šály, ojnice s pistama z 2.0tdi kvůli větší klice, pístní kroužky, rovnany blok, repas hlavy jako nová vodítka, přejete ventily a gufera na ventilech, nové hydroštely, nová vačka, pretesnene vstriky a vyfrezovana nová sedla, rozvody, spojka, olej v převodovce. A také bylo turbo na repasi. Auto mělo zaslepený egr. Nicméně auto pocitově moc netahne. Turbo znát je, ale ne tak, jak by mělo. V podstatě je trochu cítit mezi 2500 a 3000 otáčkami. Ten rozsah je dost malý. Turbo pískalo, dle majitele už od začátku od repase. Když jsme rozlepovali egr, všimli jsme si oleje na spoji egr/turbo, nicméně ve výfuku ani v sání olej žádný. A po rozlepeni se tam olej zatím neobjevil. Po rozlepeni egru je pískání turba podstatně menší, o hodně. S regulací se dalo pohodlně hýbat rukou, zatuhlá není. Jediná naše teorie je, těch 20 000km od generalky a repase s tím jezdila hlavně ženská s dětmi tak jestli to nepodtáčela a regulace není "líná" a neotvira jak by měla....? Ono to turbo tahá, ale žádné "kopnutí dopředu" při akceleraci není, auto zrychluje jen tak plynule jako silná atmosféra. Do nouzaku auto ani při prudké akceleraci nepadá
  4. Dnes jsem řešil levé zadní dveře u Fabie 1. Nešly otevřít, vnitřní klika zvedala kolíček zámku ale dveře neotevřela, vnější klika nereagovala. Auto má centrál bez dálkového ovládání. Tapec jde ze dveří sundat i když jsou zavřené (vycvaknout kryt repráčku a odšroubovat šroubek pod ním, sundat vrchní části loketní opěrky a vyšroubovat dva šrouby, sundat kliku okna vycvaknutím kroužku u kliky do boku) - plochý šroubovák jsem vespod dveří vrazil pod tapec a silou odcvakával - všechny plastové cvočky přežily. Chyba byla přímo v centrálu, jakési čidlo nefungovalo, takže auto si myslelo, že jsou dveře otevřené i když zámek zůstával zamčený. Mimo jiné mi i stále svítilo osvětlení interiéru, i když všechny dveře byly zavřené. Odpojil jsem tedy od zámku kabel centrálu a pak už šly dveře otevřít normálně. Vyřadil jsem si sice centrál na těchto dveřích, ale u takhle starého auta mě netrápí, že jedny dveře musím teď zamykat manuálně stlačením kolíčku a odemykat vnitřní klikou. V čem jsem měl maximální štěstí? Moje Fabia má plech pod tapcem na šrouby a není už přinýtovaný, takže jsem nemusel nic odvrtávat...
  5. HasičČR

    Čelní sklo

    Ahoj všem, koupil jsem Fabii 1 Combi 2003 a předchozí majitelka byla tak chytrá, že stírala kovovým koncem stěrače (posunutá gumička) a na čelním skle je poměrně široký škrábanec po celém polokruhu, který stěrač opisuje. Dá se to nějak vyleštit?
  6. Tak olej jsem vyměnil, dal jsem Shell Helix HX7 10w40 a filtr originál. Nový šroub a měděná podložka, stará byla hliníková. Chladící kapalinu musím ještě pořešit
  7. Ahoj všem, koupil jsem Fabii 1 combi 2003 1.4mpi 50kw, najeto 196 200km. Chystám se na výměnu oleje, olej koupím https://jaknaauto.cz/Produkty/AKCE-C10127/Shell-Helix-HX6-10W-40-5L-P135/?gclid=CjwKCAjw0oveBRAmEiwAzf6_rFkhq7__U3fcki1Cu9EBVbA9qc9BHStRps7EuI68yNdOxjqUPvcVSBoCe5EQAvD_BwE ale chtěl bych se vás zeptat na olejový filtr. Když hledám na jakémkoliv eshopu tak mi dle zadaného motoru vždycky vyskočí X filtrů, kde má každý sice stejný závit, ale jiné rozměry např. výšku. Doporučíte mi nějaký jistý? Dál bych se chtěl zeptat, jestli to není offtopic, v tomhle autě má být chladící kapalina červená G12 pokud vím, ale v autě je zelená. Zvládnu výměnu sám, mám dát červenou a příp. je třeba nějakým (jakým) způsobem provést proplach? Díky moc všem.
×
×
  • Vytvořit nový...