Přejít na obsah

jaroT

Uživatel
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení jaroT

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Tu je "vystrizok" z toho clanku z casopisu Svet motoru , co sa tyka tych kvapalin, inac doporucujem si ho precitat cely, link na clanok som uviedol v mojom poste vyssie.
  2. jaroT

    MR 2019 - Kodiaq

    Takze je to potvrdene 2.0TDI 110kW 2x4 MR 2019 ma DQ381, je to checknute podla VIN.
  3. jaroT

    MR 2019 - Kodiaq

    Tak dnes mi predajca pisal, ze v 2.0TDI 110kW 2x4 MR 2019 je DQ381, neviete ci je to tak, resp. je to len predokolke, ci aj v 4x4?
  4. jaroT

    MR 2019 - Kodiaq

    Aky typ DSG sa montuje do 2.0TDI 110kW 2x4 pre MR 2019, je to DQ500?
  5. No podla mna, ak mas citanie/rozpoznavanie dopravnych znaciek feature-u, tak mas nainstalovanu kameru a pokial viem ta je len jedna (nie mala ci velka) a pokial mas tuto kameru, tak by sa "teoreticky" malo dat dokodovat aj "lane-assist", aspon tak som to niekde cital :) .
  6. jaroT

    1,5 TSI OPF

    Kde si to nasiel? Posli link please.
  7. Za problemami z vodnou pumpou moze udajne aj chladiaca kvapalina, ktora sa v ïntercooler-i pri vysokych teplotach meni na "lepivy slem" a vraj pomoze jej vymena za chl.kvapalinu BASF, v pripade ze uz je struktura chl.kvapaliny zmenena na "lepivy slem" treba urobit aj preplach sys., odporucam si precitat clanok ohladom tohto problemu, ktory je uvedeny v pilohe "Motory_TDI_v_OIII.pdf" od Pawouka tu:
  8. Skus to porovnat so zvukom na tomto prilozenom videu cca na 2:20 min, ci je to podobne tomu tvojmu zvuku, ak ano tak by to potom mohol byt dvojhmotny zotrvacnik.
  9. jaroT

    Dodací lhůta

    Kodiaq 1.5 TSI 2x4 s manual.prev. aj s DSG uz zacali expedovat, cize uz ma WLTP za sebou. Btw uz je uvedena aj v ADAC zozname schvalenych WTP vozidiel/modelov: https://www.adac.de/infotestrat/umwelt-und-innovation/abgas/modelle_mit_euro_6d_temp/default.aspx
  10. Zohnal si nakoniec tento manual? Aj ja by som mal zaujem on.
  11. Na ENG fore som sa docital (je tam dost dlhe/obsiahle vlakno o tejto probl.), ze sa tam majitelia motorizacie 1.5 TSI + manual prevod. stazuju na problemy pri rozjazde, spominaju sa tam hl. tieto dva problemy: 1. zaredeny 1vy prevod. stupen + po uvolneni spojky (ked motor este nieje v zabere) samovolne (t.j. bez zoslapnutia plynu) stupnu ot. az na cca 2.000 ot., co im, ako udavaju, brani v plynulom a pomalom rozjazde = udajne im pomohol update software-u RJ. (islo tusim o update z aprila tohto roku) 2. maju problem sa plynule a pomaly pohnut na 1-ke, kde ako udavaju sa auto pohybuje skakavo (udajne ide o problem aj v inych vozidlach vybavenych 1.5 TSI + manual, t.j. nielen u Karoq-a npr. tam spominaju T-Roc, Q3). Mal by so dotaz na majitelov motorizacie 1.5 TSI + manual. prevod., ze ake su vase skusenosti pri rozjazde a ci ste sa stretli s podobnymi problemami aj vy?
  12. Ako som sa zatial docital (mimo ineho aj vo vyssie prilozenych dokumentoch) ohladom 1.5 TSI , tak to vyzera tak ze v Millerovom cykle by mala pracovat len jeho 96 kW verzia zatial co 110 kW (cize aj ta co je v Karoq-u) by mala pracovat v "konvencnom" (Ottovom) cykle. Tak ako aj ze VTG turbo je len v 96 kW verzii, zatial co v 110 kW (cize v Karoq-u) je "konvencne" turbo s "wastegate" systemom.
  13. Neviete ci je tento motor (1.5 TSI 110 kW) vybaveny EGR (Exhaust Gas Recirculation) ventilom/systemom ?
  14. jaroT

    Dodací lhůta

    Podla jedneho ENG fora Kodiaq 1.5 TSI manual/DSG presli cez WLTP, co podla mna potvrdzuje aj ten fakt, ze uz su uvedene aj v najnovsom cenniku na CZ webstanke (tak ako pise Michal B.) aj s hodnotami emisii nameranymi podla WLTP standardu.
×
×
  • Vytvořit nový...