Přejít na obsah

Qwerz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Qwerz

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. >Suri: Tak nakonec po rozdelani sem zjistil ze uz hlava byla dole, protoze nekdo resil ze se mu to lehce potkalo. Tuknute 2 pisty a vymeneny 2 ventily. Hlava jen ocistena a sup vsechno nazpet a rychle do sveta.. Takze vse znova-hlava srovnana az o 0,15, ventily udelany znova, tesneni, rozvody atd... Ted uz mam nahrceno asi 3000km a nektere problemy zmizely..rozvody jsou krasne tiche.. Zustal teda ten studeny start kdy motor naskoci a pak klesaji otacky do uplneho zdechnuti...takze proturuju plynem a hned jedu no..co jineho mi zbyva. Na diagnostice zadny problem, startovaci tlak pumpy je 150, po nastartovani se snizi na asi 50...a pak s otackama klesa az motor zdechne. Tezko soudit co muze byt este spatne..
  2. Ahojte, po delsi dobe nove poznatky. Ke chcipani se pridalo nenastartovani..pak napsala diagnostika chybu zapalovani na 1 valci, vymenena civka zapalovani, motor hned pokud teda nastartuje, bezi lepe, netarokuje, takze civka nema jenom 2 stavy - jede nebo nejede, ale i 3ti stav kdy tak nejak pali, ale nic moc asi. A na to nenastartovani to se deje pri delsi odstavce do dalsiho dne a v rozmezi venkovnich teplot od 2 do 14st. Proste otocim klickem, starter se asi 5x prevali a nic se nedeje, jednotka prerusi toceni starteru i kdyz klicek drzim stale v poloze startovani. Pak jej vratim a otocim znova - toto se opakuje nekdy 2x, nekdy 8x, pak to treba chytne, a muzu jezdit a uz se to neopakuje, az pak treba za 2dny nebo po tydnu. Ted to teda nejezdi vubec, (tlaci do vody, takze tesneni v haji, praskle svody..v servisu menili vodni pumpu, prej to je tim, samozrejme nebylo, takze vyhozeny penize, a to ze motor nenaskoci tak je to starterem, ale to uz jsem jim zakazal cokoliv menit a auto si radsi rychle odvezl) takze kara za vsechny prachy , proste simply never nebo jak tomu rikaji...
  3. Mam podobne starosti, a porad tomu nemuzu prijit nakloub. Auto-Seat Altea 1.4 TSi 92KW, r.v. 2010, mame ho asi od dubna. Pres leto kdyz je vic jak 18st tak no problem, teply motor take neni problem. Ale jakmile venkovni teplota klesne pod asi 14st, a chci jet se studenym motorem tak otocim klickem, nastartuji, otacky vyleti na asi 1000ot/min a behem 5s klesaji az motor chcipne, takhle i 3x po sobe. Pokud motor podrzim plynem aby nezdechl-asi 10s, tak uz je volnobeh v cajku a muzu jezdit treba celej den bez problemu. Pokud po startovani studeneho motoru otacky vyleti na 1600ot/min, tak behem asi 5s klesnou na volnobeh a chcipnuti motoru se nekona a muzu jet.. Diagnostika pise-nahodila zavada cidla ot. vacky-to je nove, napadl me presuvnik vacky jestli nezustava viset, je vycisteny a funkcni. Svicky, filtry, olej..vse nove, klapka vycistena..a stejne to pri studenem startu obcas zdechne.. Musim este zajit znova na diagnostiku jestli to bude psat porad to cidlo, po vymene se vymazaly zavady a jezdil jsem a cekal ci se problem s chcipanim projevi...
×
×
  • Vytvořit nový...