Přejít na obsah

vladiceek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení vladiceek

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Zdravím, mám problém se svým autem superb 2.0tdi 125kw CFGB DSG, auto se nechce zahřát na provozní teplotu ani když je teď venku 23°, ono se zahřeje když jezdím ve městě ale jakmile jedu mimo obec a je tam např. delší klesání, motor vychladne klidně i na 50°, jak olej tak i voda. Samozřejmě počítám s tím, že to bude termostat ale rád bych slyšel i někoho "odbornějšího" abych se psychicky připravil na možný větší výdaj😃 Vodní pumpu bych asi vyřadil, to by se přehřívalo, pokud se nepletu? A kdyby to byl chladič EGR ventilu tak by se to taky přehřívalo? Mohl by to i v těchto venkovních teplotách způsobit termostat? pozn. termostat DSG jsem měnil před týdnem sám, to byla celkem brnkačka ale dále už se do toho radši vrtat nebudu.😃
  2. Ahoj, zkontroluj srouby na upevneni tyce rizeni, mel jsem stejny problem ale v mensi rychlosti. Jeden je pod baterkou a druhy musis najit na stejnym miste pod nejakou nadrzkou tusim - nemusis ji ale demontovat pristup tam je. Jsou to tisicihrany
  3. Zdravím, řešil jsem problém s topením superb vubec netopil. Motorizace 2.5 TDI 120 Kw ale urcite to u ostatnich motoru bude stejný. Kontroloval jsem klapky všechno bylo OK ale pořád netopil. Ještě před výměnou vodní pumpy mě napadlo vypláchnout radiator. Vedle baterky (doporucuji vyndat) jsou 2 silné hadice - vstup a výstup so radiatoru obě odpojte (motor musí být studený jinak se opaříte!!) a uvidíte trubky do kterých jsou hadice zpojené. Do jedné trubky jsem dal vodu s tlakem a do druhé hadici jako vývod a postupně jsem pouštěl tlak (zase rozumně aby nepraskl radiator). Poprvý voda jen ukapávala tak jaem začal prohazovat vstup a výstup a najednou mi z hadice začali vytékat kusy usazenin a bůh ví čeho. Proplachoval jsem to cca hodinu dokud jsem si nebyl 100% jistý že už tam nic neni zapojil hadice odvzdušnil, tuším že na pravé hadici je odvzdušňovací dirka takže hadici kousek opatrně povyndat (dělal jsem to pod provozní teplotou takže pokud to někdo bude taky dělat tak opravdu opatrně) a dokud nezačla stříkat plynulá voda tak jsem odvzdušňoval. Po odvzdušnění radiatoru jsem dolil chladici kapalinu a nechal motor bezet s otevrym vickem pro uplne odvzdusneni a opět dolil kapalinu. Problém s netopícím superbem byl vyřešen. Pokud jsem někomu pomohl tak budu rád když sem napíšete a přeji hodně štěstí :-)
  4. Dobry den, mam problem se Supem, neustale se mi povoluje sroub tusim ze k prevodovce rizeni a kdyz je povoleny tak jde slyset krupani (jako by kruplo v kloubu) po dotazeni je to bez krupani. Kdyz jsem tam dal lepidlo na zavit tak to vydrzelo cca ctvrt roku ale opet se povolil. Nasel jsem schema ve kterem jsou ty sroubky oznaceny a povoluje se konkretne sroub cislo 1. Nevim si s tim uz rady nejspis dojde na servis ale kdyby to byla nejaka prkotinka tak bych si to rad udelal sam :) A jeste otazka podle schematu - je nebezpecne s tim jezdit? Diky moc :)
  5. vladiceek

    Netopí

    Dobrý den, procházel jsem tu diskuze a vše v autě kontroloval, rozebral jsem kastlik spolujezdce a kontroloval jsem i jestli otvira klapka, motorky funguji - hadice co vedou do radiatoru i z radiatoru jsou stejne teple - dnes jsem se je pokousel odvzdusnit trocha vzduchu tam bylo, rozvody byli pred cca 30 000 delany i s vodni pumpou a termostatem, začíná zima a můj sup pořád netopí :( Poradíte mi někdo v čem ještě by to mohlo být, než to dám do servisu? Nějak extra se v tom vrtat nechci ale pokud by to mohla být nějaká prkotinka - budu vám vděčný za jakoukoliv radu :) VAG nic neukazal, klimatizace funguje v poradku ale kdyz dam topeni tak to fouka teplotu ktera je venku. Diky za rady a omlouvam se pokud se to tu resilo a ja to nenasel :) Motorizace 2.5 tdi 120 kw 11/2006
×
×
  • Vytvořit nový...