Můžu též potvrdit, že po zapnutí klimy mám problémy s rozjezdy. Hodně sem klel, když se mi to za den stalo 2x. Nicméně klima chladí o život, aspoň mě o tak přijde, nejsem ale zastánce mrazu v autě :D
Tak aktuálně za 540km průměrná spotřeba 7,6 litrů, kdybyste se divili proč tolik, tak si zajeďte do Brna a jezděte celou nádrž jen po Brně, možná budete mít i 8
Já na to psal dotaz do škodovky, oficiální odpověď: "Dochází k dochlazování přídavným oběhovým čerpadlem. Toto čerpadlo dochlazuje po vypnutí motoru kdy samotná chladící kapalina obíhá chladicím okruhem. "
Já se každopádně při jízdách městě pod tuto hodnotu viz foto nedostanu... Jak je teď zima ještě větší tak klidně 8l. Jinak cesta Brno-Ostrava průměr 6,5l, zpátky opatrně v limitech za 5,5l - to se mi líbí. Ale město v zimě nic moc.
Já mám teda 81kw ale nic takové nepozoruji, naopak nad 2000ot. se motor uklidní a jede tiše. Na dálnici do kopce na pětku to uhánělo bez nějakých zvuků i 170.
Já mám kód motoru DKRC tzn 81kw, a verze 70kw by měla mít kód DKRB, takže DKLD je zase jiný typ motoru? Už se v tom nějak ztrácím.
Jinak olej do 1.0TSI by měl být tento, alespoň dle manuálu... https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g052577m9-olej-motorovy-0w-20-skoda-33245.html
Pavel: No já mám teda asi tu modifikovanou verzi spojky, protože nic takového mi to nedělá, třeba v koloně se rozjíždím bez plynu. Spojka mi zasmrděla jednou když jsem najížděl na vysokej obrubník. Když dám plný plyn a pustím spojku prohrábnou kola a auto vystřelí, o nějakém smradu nemůže být řeč.