Je to 1.4 16v aua, bez civek, jen jedna pro vsechny. Je to neprijemna situace. Kdyby se neztracela voda a nebyl zakarbonovany motor, vymenim svice, kabely, civku a pocitam s tim, ze auto pojede dal. Toto je spotrebni zbozi. Ale po procitani internetu, cim vsim to muze byt: svicky, kabely, cuvka, to je jasne, ale pricina muzou byt nizke tlaky, ty se jeste nemerily, tedy vadne kruhy, to by uz znamenalo g.o. motoru, kde se celkove dostanu na 3/4 ceny auta, protoze nema smysl delat polovicni praci a po roce znova, z toho jsem uz vyleceny. Vzhledem k te emulzi problem s hlavou, tesneni, nic mene kdyz bude pala dole, udelal bych ji celou, k tomu pripoctu rozvod, olej, filtry, nejaka prace, jsme u 20.000kc. Bohuzel, je to smutne, ale je to pokladnicka. Proto si myslim, ze nejlepsi cesta je dostat zpet penize, pan at si to opravi a znovu proda. Jen otazkou je jak.