Jump to content

Petran

Uživatel
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

15 Good

About Petran

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Petran

    výduchy vzduchu z auta

    Myslím, že výdechy jsou vedeny někde kufrem, ale jistý si nejsem.
  2. Petran

    Autobaterie

    Třeba bych si mohl říct, že rekuperací ušetřím na novou baterii, protože za dva roky asi najedu přes těch 45tis km, ale to co mě vadí je, že jednou na horách v zahraničí nebo při spěchu do práce nenastartuju. A webasto jsem si připlatil taky ke svému užitku.
  3. Petran

    Autobaterie

    To je jako s kouřením - dělat si statistiku o kolika lidech vím, že dostalo rakovinu - přitom všichni víme co to dělá s organismem. Na autobaterii není nic nepopsaného, je znám chemicko-elektrický děj a rovněž návod a doporučení výrobce. A z toho lze vycházet pro posuzování otázek dobíjení a měření stavu baterie. Jasný že baterie je natolik kvalitní, že (statisticky) většinou vydrží tohle huntování přes ty dva roky záruky na baterii. A dokonce tady bylo i řečeno, že rekuperací ušetříme za cca 45tis km na novou baterii. Ale to neznamená že je takový proces dobíjení technicky v pořádku.
  4. Petran

    Autobaterie

    Jasný, prostě mohli pomocí toho boxíku nastavit nějaké šetření, ale oni nastavili maximální šetření vedoucí k destrukci baterie.
  5. Petran

    Autobaterie

    No, přebytečný zrovna není, ta jednotka měří i teplotu a nabíjecí proud a možná i další věci, mohlo to i něco ušetřit... ale kdo chce moc ten to obvykle přežene a to se tady i stalo - ŠA to evidentně se škrcením baterie zalomila. To už raději mohli instalovat na střechy aut solární články a řešit wltp i takto.
  6. Petran

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Mě 1.5tsi u OIII z 04/19 taky neškube, testováno i v Alpách a sněhu. Ohledně DSG - možná VAG tím novým sw na starších motorech něco zlepšil a DSG to umí schovat, pak by to ale stejně nebylo řešením, mít kvůli tomu DSG.
  7. Petran

    Autobaterie

    Dával jsem rekuperaci šanci (ss samozřejmě vyplé), ale už jsem to nevydržel. Baterie typu AGM (graf napětí posunut nahoru), během jízdy standardní nabíjení 12.4-13.0 V, v rekuperaci 14.8V (jen při brždění motorem), před nastartováním 12.2 - 12.4V, auto má necelých 5 týdnů. Jak napětí před nastartováním (auto v klidu více než 8h) vypadá u ostatních?
  8. Petran

    Autobaterie

    Pokud je slabá baterie, tak se mají odpojovat komfortní spotřebiče automaticky, ale baterie nemá standardně být co slabá (efb 70Ah!), vozidlo ji má dobíjet nebo hlásit závadu a jako závada se tohle má řešit. Všichni tady víme, že stávající rekuperační dobíjecí systém ponechává baterii na 25 až max 50 procentech kapacity (kromě mrazů, kdy se rekuperace automaticky vyřazuje). Výrobce baterií říká, že baterie má být dobita na 80 až 100 procent, jinak se významně zkracuje její životnost. Pro info lze měřit pár týdnů napětí na baterii před nastartováním a porovnat s doporučením výrobce baterií.
  9. Petran

    Autobaterie

    Ano, to bylo to první co jsem hned zkoušel. Ještě to zkusím v pátek ráno. Zkouším samozřejmě na dálku (Škoda connect) a u nenastartovaného auta. V ECU se ta chyba ukládá a v intertainmentu ve vozidlovém menu je taky vidět. To se ale dá skousnout.
  10. Petran

    Autobaterie

    Dobré vědět, v návodu to nebude :) Původně jsem tomu dal šanci, ale teď po dvou dnech vypojení a najetých 250 km má AGM baterie 12.4V. Předtím bylo 12.2 až 12.3V, a to jsem s ním už najel 3000km za necelé 4 týdny od nákupu a čekal jsem aspoň 12.8V nebo více vzhledem k AGM, webastu a stáří baterie.
  11. Petran

    Autobaterie

    To asi jo, ale pro nás je prodejcem Škoda, která ví že z hlediska technického provozu vozidla je to špatně. Měl by třeba v motorovém prostoru nebo v přihrádce existovat vypínač na vypnutí wltp, který my jako uživatel vozidla takto technicky špatně řešené nepřijímáme. Ale aspoň že je to gentlemansky řešeno jako to vysunutí konektoru.
  12. Petran

    Autobaterie

    No a to právě jako zákazník nechci. Takže Škoda má s dobíjením baterií vážný problém.
  13. Petran

    Autobaterie

    Jaký jsi udal argument aby ŠA uznala reklamaci? Nechtěl bych argumentovat až tehdy, když baterie nečekaně řekne “končím”...
  14. Petran

    Autobaterie

    Jj, já vím a teď to testuji a měřím včetně nezáv. topení. Dával jsem škodovce šanci, auto z konce dubna, ale je to z jejich strany šílenost - mělo by se to reklamovat a vracet pokud nevyřeší - kdo má kupovat baterii nebo nemoct použít na jaře NT, či dokonce později nenastartovat motor? Vždyť stačí nechat stát nějaký týden auto s 12.3V (pro baterii AGM je to 25 procent)
×