Jump to content

Petran

Uživatel
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Petran last won the day on October 16 2019

Petran had the most liked content!

Community Reputation

27 Excellent

About Petran

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Petran

    Autobaterie

    Při odpojeném konektoru nezávislé topení normálně funguje, včetně dálkového spouštění přes škoda connect. Pro mě bylo při zapojeném konektoru těžké unést, že při napětí baterie AGM bylo před nastartováním 12.4V a po nastartování se během jízdy (léto, vyšší teploty) stále drželo na 12.2-12.5 V, kromě několika vteřin občasných rekuperací 15.8V při brždění. Baterie není člověk, ale na to se nedá dívat. Po odpojeném konektoru se napětí začalo pohybovat mezi 14.2 - 14.6V Vše bylo měřeno přes auto zásuvku. Je z toho taky zřejmé, že při zapojeném konektoru je (v teplých měsících) udržováno
  2. Petran

    Autobaterie

    Napětí baterie si snímá i třeba jednotka motoru a další.
  3. Jake datum vyroby znamena konkretne MR20?
  4. Ano, je to tak, nenapsal jsem to dobře, ze spodu zrcátka se svítí. Ale protože je zrcátko sklopeno, tak to svítí více méně na plech dveří a kus od auta, nikoliv pod práh. ...a v zrcatkach zespodu je taky led.
  5. Nojo, ale bez roztažených zrcátek nesvítí spodní osvětlovací dioda pro vstupní prostor :(
  6. S benzinem se rozjíždím nad 1000 otáček, asi mezi 1200-1500 s postupnou spojkou. P.S. Na těch 800 by auto asi skákat nemuselo, ale na tak nízké otáčky (kromě testu hopsání) benzinové auto není dobré provozovat.
  7. Vždyť tam má pro jízdu 800 otáček, to asi “nevytočilo” jen majitele ale i ten motor :)
  8. Petran

    Autobaterie

    S vytaženým konektorem jde NT dále používat a zapínat a funguje dál i přes Škoda Connect.
  9. Petran

    Autobaterie

    Jak to myslíš všeobecně? Dle mě by ta jednotka byla bezvadným vylepšením řízení nabíjení baterie, která by vydržela určitě déle než při starším způsobu neinteligentního dobíjení. Ale kdyby “soudruzi” neudělali chybu vynucenou extrémními ekologisty z EU. Ty parametry kdy dobíjet a na kolik jsou extrémní. Třeba na podzim nebyly teploty až tak k nule (nad 10st), ale přitom jsme si rádi přitopili NT (nezávyslé topení). Jednotka udržovala baterii stále na klidových 12.4V (během jízdy bývalo 12.5 a podobně) a přitom baterie je AGM :( Na to se nedalo dívat. Auto má pár měsíců...
  10. Petran

    Autobaterie

    V zimě nabíjí většinou přes 14V.
  11. Petran

    Autobaterie

    Teď víme, že to bude podstatně dříve...
  12. Petran

    Autobaterie

    Počítání elektronů je práce :) Tak se do toho jednotce nepleťte.
  13. Jde vůbec nakódovat, aby se zadní stěrač vypnul až se vrátí do výchozí polohy? Když je v pohybu a vypnu zapalování, tak se zastaví třeba uprostřed okna :(. Auto je 5/2019. A totéž pro předek.
  14. Ano, za předpokladu stále dobré geometrie a stavu čepů a na dobrých cestách. No a ještě jistě záleží na tom jakou verzi komponent (hlavně pružin, tlumičů) máš.
  15. Už si nepamatuju, protože to není můj problém. Je potřeba si například koupit erwin a zadat svůj vin - hodina stojí 8 euro. Tak jsem to udělal já.
×
×
  • Create New...