Přejít na obsah

Djef

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Djef

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Vyřešeno to není. Odpovím si proto sám. Skutečně lehké propouštění může být po letech provozu způsobeno průsakem okolo jádra filtru přes již trochu opotřebované těsnění, které má izolační a tlumící funkci. Opravdu lehký průsak, projevující se jen trochu špinavým kapesníkem nemá na provoz DPF a průběh regenerací vliv, ale při měření kouřivosti by již mohl vzniknout problém. Kouřivost se 100 % funkčním DPF nikdy nepřesahuje 0,05. Nově stanovený plošný limit pro vozidla s DPF ve výši 0,25 od 1. října 2018 je tedy stále benevolentní a celkem rozumně umožňuje projít vozidlům s opravdu lehkým průsakem (např. skrze těsnění kolem filtru). (AutoEXPERT 12/2018)
  2. O.K. A ještě bych měl dotaz, nastavuje se po výměně rozvodů u commonrail motorů předvstřik nebo je to čistě mechanická záležitost výměny komponentů a hotovo?
  3. Teď v týdnu jsem přijel domů při 99 % zaplnění filtru a zaparkoval jsem. Další den ráno prakticky ihned po startu skočila hodnota na 100 %. Když jsem vyjel, tak se mi ukázala i hodnota 100+1 %. Regenerace pak začala už asi 1 km od startu, což mi potvrdilo, že CR motory nečekají na to, až bude motor zahřátý, aby mohly spustit regeneraci.
  4. Nechávali jste si někdo u motoru CFHC při výměně rozvodů převrtávat údajně choulostivé uchycení napínací kladky na silnější závit?
  5. Sleduju regenerace ve VAG DPF, je normální, že se filtr zregeneruje na cca 20 procent zaplnění (zhruba 5 g sazí) a míň ne? Proč se to nevypálí až na 0 g?
  6. Mohu se zeptat zkušenějších - na emisích jsem teď měl hodnotu kouřivosti 0,08 a ve výfuku mám lehounce saze. Před dvěma lety na emisích byla kouřivost 0,02. Mám motor CFHC (2012), 180 tis. najeto. Může to být prasklým DPF? Při zcela funkčním DPF by měla být hodnota kouřivosti 0,00 - 0,01 a výfuk kovově čistý, je tak? Jak může dojít k poškození DPF? Může to nějak ovlivnit řidič třeba stylem jízdy nebo nějak jinak?
  7. Potvrzuji ten samý problém na Škoda Octavia Combi 2 FL 2.0 TDI, CFHC, ve 180 tis. km. Všimnul jsem si toho chrastivého zvuku hned a s autem jsem nejezdil až do opravy, takže skříň převodovky byla minimálně poškrábaná.
×
×
  • Vytvořit nový...