Jump to content

buff

Uživatel
  • Content Count

    139
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About buff

  • Rank
    Uživatel
  • Birthday 05/28/1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Recent Profile Visitors

765 profile views
  1. Ne. Ani nenajedou ani se nedá nic uložit.
  2. Čau chlapi. Poradí někdo s problémem UKLÁDÁNÍ POLOHY SEDAČKY DO PAMĚTI? Mám problém s pamětí sedadla S2 FL 2013. Nejde nastavit paměť. Dělám vše podle návodu, ale bez úspěchu. Nastavím polohu, zmáčknu SET a pak číslo 1. Bohužel nic, ani hlasové oznámení. Na diag žádná chyba. Jsem bezradný. Díky.
  3. Co se týče skladovatelnosti aditiva, tak je fakt, že jsem je pořád vozil v autě, ale tak jako loni a loni tomu nic nebylo. Prošlé taky nebylo. Ale pokud si vezmu, že je dám do nafty a v nádrži je taky chlad, tak v tom kufru by se jim taky nemělo nic stát. A s tím filtrem si dám bacha. Měl najeto 65 000 km a dva a půl roku.
  4. Tak já můžu říct sám za sebe, že už raději žádné aditiva dávat nebudu. Dva roky jsem dával aditiva VIF super diesel aditiv jak letní tak zimní. Ale teď v zimě, jednoho krásného rána se octa pomalu ale jistě zastavila a nejela. Takže odtah a zjišťování závady. Nakonec po celodenním zjišťování všech možných příčin se zjistilo, že se v palivovém filtru vyskytla nějaká hnusná mazlavá emulze. Palivák se vyměnil a jezdilo se vesele dál. Při tankování jsem si klasicky otevřel (už poloprázdnou) plechovku od VIFu, že opět dám broukovi jen to nejlepší. Jenže z plechovky se tomu nějak nechtělo. Otočil jsem ji ještě víc a u hrdla se místo tekutiny objevila hrouda slizu, mazu, rosolu či jak to popsat. Takže aditiva letěly do koše a důvod nepojízdnosti moji octy byl jasný. Mne teda VIF osobně velice zklamal a pro jistotu už žádné aditiva dávat nebudu. Tankoval jsem výhradně Shell V-POWER DIESEL a teď dávám VERVA DIESEL. Ale nedokážu si vysvětlit, že se z tekutých aditiv, které mají naftě ulevit při filtrovatelnosti, stala jakási vazelína. Bylo to konzistence jak trošku zředěný gel na vlasy. Toť moje zkušenost s aditivy VIF. P.S. tak nakonec dopadly moje trable s nepojizdným autem.
  5. buff

    netahne

    Já myslím, že z okolí Ov Ti pomůže TDI FUN nebo INDY. Ti jsou z Bohumína a určitě takové věci dělají. Tak držím pěsti. Mi taky auto nejelo, ale jel jsem kousíček a spotřebu jsem neměřil. Vyměnili palivový filtr, možná rozmrzla nafta a fičím zas jak za mlada :-)
  6. Takže to vypadá, že závada zůstala záhadou. Auto bylo v teple, nic se nepotvrdilo. Vyměnil se palivový filtr. Údajně byla naspod nějaká hnusná emulze. Takže buď to bylo tím ztuhlým hnusem, anebo přimrzlá nafta. Ale jelo by to s přimrzlou naftou? Jelo to fakt špatně. Naftu beru od OMV a byl to Alpin diesel. To už by mělo mít aditiva proti zamrzání, ne? A to nebyla taková zima. Bylo -15 stupňů. Tak nevím. Snad bude klid, ale asi budu pokračovat palivem od Shell anebo Verva Diesel.
  7. Zítra odpoledne bych měl vědět co to teda je, tak jsem zvědav. Plynový pedál je asi elektronický, že? Tak že by byla zrada tam? Jakože nedokáže přidat? Ale diagnostika nic neodhalila. A to bylo ve škodovce.
  8. A co obnáší zadřená regulace? Jen mě děsí to, že to bude na nové turbo.
  9. Ikdyž jsem vypnul motor a znovu nastartoval, tak to zase jelo tak 30. Jel jsem do menšího kopečka, tak asi jen proto 30, ale tak to jezdit nemá. Já myslel, že jsem to napsal dobře. Takže restart nepomohl.
  10. Tak jsem to špatně přečet. Mi to nechcíplo. Já to vypnul a startnul znova. A nic. Opět jelo jak s hnojem. Nafta mě taky napadala. Kdyby nafta přimrzla, tak by to nejelo vůbec a chcípalo samovolně, ne?
  11. Je teda nějaká forma zjištění závady, která fakticky odhalí tu pravou závadu?
  12. Jsem laik, který se do toho raději nehrabe a nechá to těm, co s tím umí. CO znamená nalogovat? To není asi napíchnutí na diagnostiku, co?
  13. Tak nevím, co mi kecají, že to váhu vzduchu nenapíše. Ale četl jsem tady, že ji zkoušeli vyměnit a stejně to nepomohlo. Že to nakonec bylo turbem. Teď asi hop nebo trop. Koupit váhu a pokud to nebude ono, tak ji budu mít k ničemu. A EGR jsem měl zaseklý a to mi pak nešlo nastartovat. Musel jsem do motoru, pomoct klapce a zase to jelo. Tak nevím. Kolik stojí cca váha????
  14. Tak vidím, že mám asi docela podobný problém. Jedu a najednou auto přestane jet a rozsvítí se mi kontrolka ASR a druhá kontrolka, co je definována jako závada na motoru. Počítač hlásí EMISE DO DÍLNY. Ve škodovce zjistili jen sporadické chyby. Není to prý ani váhou vzduchu, protože by ji to prý napsalo jako vadu. Čtu tady, co to vše může být. Pokud to nebude nic z vámi napsaného, tak už snad jen nové turbo, nebo byla by ještě nějaká rada? Díky moc. Ještě doplním, ýe mám OI, 1,9TDi, 66kW, rok 03.
  15. Tak vidím, že mám asi docela podobný problém. Jedu a najednou auto přestane jet a rozsvítí se mi kontrolka ASR a druhá kontrolka, co je definována jako závada na motoru. Počítač hlásí EMISE DO DÍLNY. Ve škodovce zjistili jen sporadické chyby. Není to prý ani váhou vzduchu, protože by ji to prý napsalo jako vadu. Čtu tady, co to vše může být. Pokud to nebude nic z vámi napsaného, tak už snad jen nové turbo, nebo byla by ještě nějaká rada? Díky moc.
×
×
  • Create New...