Jump to content

phen0men

Uživatel
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

About phen0men

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. phen0men

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Ano, je to předokolka. Bohužel nevím kde najít ECU - prošel jsem všechny papíry, ale nenašel. Jedná se o menšího pražského dealera, tudíž co píšeš rozhodně může být pravda. Jinak co se týče tohohle motoru, už jsem to tu tuším psal, ze začátku zklamání, ale teď po 4tis km jsem nadšený. Motor se krásně rozjíždí např 2ka původně v nízkých otáčkách nepoužitelná, teď žádný problém. A není to tím, že bych mu dával extra napít. Do 5tis km jezdím, i když podle prodejce zbytečné, do 3tis otáček. Takže jsem si ho ještě v plném výkonu ani neužil. Rozjíždím se v otáčkách nad 1500 a bez klokana. Zkoušel jsem i 1000 otáček a tam motor skáče a dusí se. To by ale dost možná dělalo i jiné auto v takto nízkých otáčkách.
  2. phen0men

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Byl jsem 2 dny zpátky přezout na letní plus mi štelovali zámek pátých dveří, ale nový SW prý pro moje auto ještě není. 1.5MAN do výroby šlo 2.11.2018. Klokan se projevil 3x za 4 a půl měsíce, takže jsem ani moc zklamaný nebyl, že ho ještě nemají.
  3. phen0men

    ANDROID AUTO

    Přesně tak OP Mirror Link nepodporuje, šlo to i přes kombinaci aplikací AA + AA mirror + AA unlock, ale telefon musí být rootlý. Ale viz příspěvky od "olexaV" výše jsem nabyl dojem, že mu to šlo i jen přes AA.
  4. phen0men

    Exteriérové doplňky

    O kolik snižují světlou výšku? Hodil by si prosím nějaké foto?
  5. phen0men

    ANDROID AUTO

    ;) Dík za upozornění. Je to ten stejný jen s microUSB samozřejmě.
  6. phen0men

    ANDROID AUTO

    Android Auto používám pravidelně. Při koupi auta jsem s tím počítal a schválně vybral Ambition s Bolero infotainmentem. Upřímně teď trochu lituju, že jsem nepřikoupil Columbus a to kvůli velikosti úhlopříčky nikoli navigace. Na mobilu v podstatě nezáleží, jen je třeba vědět na jaké architektuře je telefon postavený (jak už bylo psáno výše). Mám OnePlus X a s origo kabelem vše v pohodě. Testováno od verze AA 2.9 až po předposlední 3.8. Telefon se mě na novou verzi neptá tzn. pokud ji chci musím ji nainstalovat sám. Pro větší komfort jsem si koupil kabel s lomenými koncovkami https://www.gogen.cz/kabel-gogen-usb-lightning-1m-oboustrany-opleteny-lightn100mm03-cerny/z530843/. Můžu ho doporučit 1) funguje 2) díky koncovkám se telefon i s velkou rezervou krásně vejde do přihrádky a se vším se krásně manipuluje Výjimečně se stane, že se telefon nespojí, v tom případě vždy pomůže restart infotainmentu. Ještě přidám na oplátku dotaz: Bylo tu psáno, že AA podporoval zrcadlení v některé ze starších verzí. Bavíme se tady o Android Auto a né MirrorLink? Pokud ano, šlo to bez AA mirror a AA unlock (čistě jen Android Auto)? A jaká to byla verze? Rád bych to vyzkoušel..
  7. phen0men

    1.5 TSI OPF DSG - škubání při rozjezdu

    Přidám svoji zkušenost. Před koupí jsem si chtěl 1.5 MAN vyzkoušet a ŠA hledalo dealera v Praze s požadovanou konfigurací. Jízda byla domluvena - prý na novém autě, které si zákazník nevyzvedl. Jízdu jsem absolvoval v říjnu a nemám tušení jestli auto už mělo filtr či ne. Každopádně žádný problém během jízdy nebyl a Karoq jsem si objednal. Vyroben byl v listopadu. Za měsíc jsem s ním najel přes 1000km a na rozjezdy jako i na chování na dvojce jsem si musel zvyknout. Používám autohold a pro hladký rozjezd musím dát plyn 1700ot.+ a po půl vteřině pustit spojku do záběru. Když se zapomenu a rozjezdu se jako s bývalým autem tzn. pošimrám plyn a hned pouštím spojku, tak se Karoq začne rozjíždět (pere se s autoholdem) a následně ztratí výkon a má tendenci chcípat - díky tomu jsem dostal hned první den ťukanec. Tohle mi ale Karoq dělá i když je motor zahřátý. Zmiňované poskakování jsem zažil pouze jednou. Chování na dvojce: když např. přijíždím do křižovatky a chci rovnou bez zastavení pokračovat, tak musím přidat víc plyn než jsem byl zvyklý dřív jinak Karoq téměř nereaguje. Ale tady se mi zdá, že motor čím dál víc ožívá a tenhle neduh se zlepšuje. Uvidíme jak to bude dál, ale zatím jsem s autem vlastně spokojen. Problém spíš vnímám v autohold a elektronickém plynu a mém nesprávném užívání této kombinace.
  8. phen0men

    Jaké disky

    Moje 1.5TSI 4x2 vyrobená 5.11.18 nemá v TP 19" variantu. Kupováno na 17" discích.
  9. phen0men

    Letní pneumatiky

    Auto bylo vyrobeno 5. listopadu a na 17" discích Triton mám obuté letní Hankook Ventus Prime 3. Což mě trochu překvapilo, jelikož jsem očekával Bridgestone. Jinak v TP jsou zapsané 16",17" i 18" (jedná se o 1.5TSI).
  10. phen0men

    Paket pre zlé cesty

    Habi001 nepíše odkud tyto informace má, ale není důvod mu nevěřit. Jelikož jsem si paket pořídil, tak jsem se také snažil dopátrat, jak to s ním vlastně je. Na zákaznické lince ŠA mi tvrdili, že podvozek je zvednutý, ale velmi málo. Není to jak u Octavie. Následně jsem se ptal ještě 3 různých dealerů. 1) Zvednutý je v předu a v zadu o různé mm (už si přesně nepamatuju čísla). Měl jsem ale pocit, že si občas plete výbavy s Octavií, takže jsem tomu moc nevěřil. 2) Zvednutý není 3) U něhož jsem auto kupoval: Zvednutý je o 3mm. Pokud bych této verzi chtěl věřit, tak mi to smysl dává - vyrovnává se tím snížení po namontování krytů. Osobně se nechystám zdolávat obtížné offroadové cesty. Pro běžnou jízdu po rozbité polňačce tento paket pro mě smysl má i kdyby byl podvozek o pár milimetrů níž. Chrání podvozek proti odletujícím kamínkům a lepší častěji vzít plastový kryt o zem než jednou něco jiného.
  11. phen0men

    Restart infotainmentu

    Díky. Dnes jsem měl opět problém se připojit a po restartu dle návodu vše plně funkční!
  12. phen0men

    Restart infotainmentu

    Zdravím, jednou za čas mi infotainment hlásí, že se spojení přes Android Auto nezdařilo. Restart telefonu nepomáhá a tak by mě zajímalo, zda je možné při zapnutému motoru restartovat infotainment. Chyba bude v infotainmentu, jelikož při zpáteční cestě již vše funguje. 1) Je tedy restart infotainmentu možný? A jak? 2) Jak dlouho trvá po vypnutí motoru, než se infotainment zcela vypne (tak aby systém infotainmentu po otočení klíčem/zmáčknutí startovacího tlačítka startoval z vypnutého stavu)?
  13. Díky. Šlo mi hlavně o potvrzení, že tento asistent je závislý pouze na senzorech - žádná jiná výbava není třeba. Jelikož mi dealer tvrdil, že ochrana proti chodcům je povinný prvek výbavy od určitého roku a ne každý výbavový stupeň má přední senzory. Ale možná je to zas jiný asistent pro chodce..
  14. V scanu manuálu co přidal cilda1 je napsáno do 8km/h. Je třeba mít pouze parkovací senzory přední/zadní? Tzn. pokud jsou jen zadní, tak to funguje pouze na couvání?
  15. phen0men

    sedačky

    Teď si mě trochu znejistěl. Pokud v MR18 nebyly zadní airbagy možné vůbec, tak máš pravdu. Pokud možné byly, tak i s klasickou lavicí. Vím, že mě v září hodně překvapila nutnost volby Varioflex sedadel. Ale mohlo to být i tím, že do té doby nebyly možné vůbec. Začátkem roku jsem dělal předběžnou konfiguraci více značek aut a mohl jsem přehlédnout, že Karoq je nemá (u ostatních byly a díky tomu jsem si myslel, že tam jsou).
×