Přejít na obsah

robin1976

Uživatel
  • Počet příspěvků

    97
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

Návštěvy profilu

1 295 zobrazení profilu

Oznámení robin1976

  1. Píská to... Píšu to i v recenzi u té své... Já to teda neslyším, ale děcka jo:) Nejvíc to slyší ty mladší, ty starší už trochu míň (vysokofrekvenční citlivost ucha s lety klesá), já s přítelkyní vůbec. A ano, děcka s sebou dycky škubnou při vypnutí motoru při plachtění a prý to trochu jinak pískne i při naskočení motoru (dotkneš se plynu). Nemyslím, že by to byla závada...
  2. Snažil sem se dojet k ONU a po ujetí cca 15km na nulu sem vyměkl a natankoval 5l benzínu u jiné benzinky (vím, jsem magor...). Co je zvláštní, že dojezd po natankování těchhle pěti litrů svítil furt nula (při výrazné ekojízdě ujedeš na 5l klíďo i stovku)... Tak nějak nevím, jak tomu věřit..:)
  3. Potvrzuji, že po dnešní velmi rychlé aktualizaci už se mi 4x restartoval infotainment - dvakrát hned po startu, dvakrát z ničeho nic v průběhu jízdy... Před tím se to stávalo tak každej druhej den.
  4. Na konci videa vidíš, jak světla ořízly tu značku, tedy udělaly přesně to, co mají dělat... To blikání před tím je divný, to je fakt.
  5. Android autu je jedno, jestli máš vestavěnou GPS. Ta si sosá data z mobilu...
  6. Taky jsem zvědavej na tu novou litrovou jednotku. A jestli to dobře chápu, tak k manuálu vždy dostaneš motor bez elektromotoru a k automatu vždy mild hybrid se 48V podpůrným motorkem (to je ta zkratka e-TEC)..? Zatím, co jsem viděl slovy dva testy litru s automatem, tak si tam chválí okamžité reakce motoru (což je jedna z mála věcí, který na tomhle současným soustrojí u své oktávky haním), což by bylo fajn. Jinak mu dle grafu dřív padá krouťák (současná jednotka má 200nM do 3 500 ot., nová jen do 3 000).
  7. To je dost strašný, co sem nahráváte za zvuky... Ten můj zatím přede jak kočka (tříválcová):) a to i po ránu. Mám najeto cca 60tis.
  8. Tohle je super odpověď jak od PR koncernu... Chci mít vybavenou oktu a v ní chci mít mimo jiné funkční ledkový světla (za který sem si připlatil), který svítí tak, jak svítit mají. Jenže dle ohlasů tady na fóru to nedělají. S takovýmhle výběrem běž do háje...
  9. Ty vole chlapi, jak s tím jezdíte?!?:) Nebo možná je otázka, jak s tím jezdím, já... Jak píšu ve "svým" vláknu, tak mám průměr kolem 6,5l a jednou se mi podařilo 4,8, ale to už snad nechci zažít:)
  10. Prodlevu za jízdy neřeším, tam ji snad ani nepostřehnu. Jde mi o prodlevu při potřebě rozjetí, kde je velmi nepříjemný, když přidáš plyn a chvíli se nic neděje. Co je ještě nepříjemnější je, že to neudělá vždycky, někdy vystřelím ihned, někdy auto chvíli přemýšlí... Na S ve městě přepínám automaticky - na rozjezdy z klidu to nemá vliv.
  11. Zdarec. Jednoduchý dotaz. Taky máte (občas) poměrně nepříjemnou prodlevu mezi sešlápnutím plynu a reakcí motoru?
  12. Jen si dovolím pár spekulací k zatím logicky neověřené životnosti tohoto agregátu. Dost se tu ve vláknech řeší vytáčení či nevytáčení motoru a snaha jezdit v co nejnižších otáčkách. Dle mýho každýmu motoru z pohledu životnost motoru vadí daleko víc podtáčení, než jízda ve vyšších otáčkách. Už zvukem v podobě dunění a bručení dává najevo svoji nelibost s nízkými otáčkami. Jaký rázy dostává klika a mimo jiné třeba setrvák je asi jasný. U tří a méně válcových motorů to platí dvojnásob, zkuste si podtočit např. dvouválcovou litrovou mašinu a vyhodí vás ze sedla. Proto nechápu snahu našetpávače řazení či městského provozu s DSG v D módu, řadit i u tříválcovýho litru někde kolem 1300ot. Ani si nemyslím, že by životnosti nějak výrazně prospívalo nepřekračování 3000 (3500, 4000..?) hranice, už třeba vzhledem ke karbonaci dílů. Je to jen můj názor, jezdím tak, že nezřídka vytáčím motor až "k červenýmu" a naopak se snažím nelézt pod nějakých 1700ot. Jestli tahle moje teorie bude co platná i pro tohodle trhače asfaltu uvidíme v budoucnu..:)
  13. Až tak? Já to dělám: A, zastavím "C" - pokud stojím z kopce či do, zatáhnu ručku E, dám P F, chcípnu To dávání neutrálu a pouštění brzdy, je zbytečný... Jo, ještě ja tam "G"... To už nechám na každým... Edit: "G"
  14. robin1976

    DSG vs manuál

    Jů. tady je sranda:) A přitom jde o takovou blbost... Já jsem si pořídil automat kvůli tomu, že v autě pracuju a ruce mám jenom dvě, tudíž se mi dost často stalo, že jsem poskakoval 40 na pětku, nebo naopak zbytečně točil, než mi to při přemýšlení nad telefonátem, psaním si poznámek a drcením bagety prostě došlo... A taky, protože jsem ho prostě chtěl. Jinak mám manuál rád a na motorce bych si automat třeba představit neuměl.
  15. Jestli tomu dobře rozumím, tak co zkusit přehodit karty ve slotech..?
×
×
  • Vytvořit nový...