Přejít na obsah

PSE

Uživatel
  • Počet příspěvků

    23
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení PSE

Učeň

Učeň (3/14)

  • Collaborator Vzácný
  • First Post Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

7

Popularita

  1. PSE

    Škoda Enyaq

    Ty to dostanou někdy v nějaké verzi 3.X někdy. To je tak jediné co se dá říci dnes. Předehřev ale potřebuješ jen když na rychlonabíječku vyrazíš s více nabitým autem, pokud teď v zimě přijedeš na nabíječku s 5% není to problém, v rámci sekund to vyleze i v zimě na 125kW. To už jede od verze 3.0. Pokud tam dorazíš s 40% tak je to mizerie, tam je výkon pak jen 65kW? Mám RS kde je to díky chemii prý horší, jak je to u zadokolek nevím, Je otázka za kolik koupíš nového a za kolik "starého", zejména u RS kde ten rychlostní limit je 180 km/h (to teď mají všechny modely) je to po stránce pohonu teoreticky sice víc žeroucí, ale jak to bude vypadat v realitě se teprve uvidí. A pak jak moc ti bude vadit občas se sekající infotainment, za mě jsou to občasné výpadky a žít se s tím dá. Nová verze bude určitě lepší, alespoň v Praze na výstavišti to na jaře makalo fakt dobře, a to nebyla finální verze FW.
  2. PSE

    Škoda Enyaq

    No tak konečně, ale jak jsem psal výše 61k€ včetně tepelného čerpadla to fakt není. Prostě 10% navíc oproti Německu.
  3. PSE

    Škoda Enyaq

    Teda zrovna tohle mě netankuje, radši kdyby představili BIDI nabíječku od ELLI, to by bylo přeci zajímavější. A L&K nechápu taky. Každopádně ty ceny jsou u nás fakt pekelné. 61k€ -> se u nás nebude rovnat 1.5M Kč tipuji....
  4. PSE

    Škoda Enyaq

    Tak mi update prošel, na nic nového jsem zatím nenarazil, a i auto mám furt stejně modré :-).
  5. PSE

    Škoda Enyaq

    Jsem na 3.0, aktualizace chodí relativně často (za dva měsíce mám 2 za sebou a třetí čeká ve frontě dnes od rána). Jen se divím že se nezvyšuje s aktualizací verze (je to tam napsáno). Dnešní ranní aktualizace bude prý trvat 50 minut a poté co ráno selhala, tak to budu zkoušet až přes víkend. Ale taky žádné zvýšení verze. Nějak to nechápu přece nemohou vyvíjet software bez verzování ale snad nám to jen tají :-).
  6. Profil řidiče je sice otravný, ale je to jednou po startu na tlačítko MODE, pak individuál a pak zase MODE a je to pryč. Já používám bezdrátové nabíjení telefonu a pokaždé když se to nezačne nabíjet tak vyskočí hláška v okně, že se mobil nenabíjí s tlačítkem OK. Proboha co to je za designery UX, už tam nahoře je vidět že se to nenabíjí červenou čárkou u symbolu Qi ale proboha proč by to měl někdo odklepávat na OK. Stejné chování maj všude, v roce 2019 jsem jim dokonce psal do Škodovky jako očividnou blbost u SIII, a teď už se ani namáhat nebudu. Je to marný, je to marný, je to marný. Kruci to si tam fakt nemůžou udělat pořádek?
  7. PSE

    Škoda Enyaq

    Škoda že se nedalo vlézt do černé verze, ale za mě sedačky dobrý, ale na ID7 to nevypadalo :-). Jen ta světlá je na pikaču. FW 4.0.0, manuální předehřev baterky a V2X s limitem 10MWh jak u ID7. Říkali tam, že to přijde i do stávajících verzí na podzim / sklonku léta. Spotřeba se žádná nedala vidět, ale dojezd to ukazovalo ve vzdálenostech, o kterých si mé RS může nechat jen zdát. Jsem zvědav na kompletní technická data.....
  8. PSE

    Škoda Enyaq

    LEGENDY 2023 | Škoda Auto a.s. (skoda-auto.cz) Expozice L&K Nenechte si ujít národní výstavní premiéru Škoda Enyaq Coupé iV L&K. Pro Dixe :-)
  9. PSE

    Škoda Enyaq

    Tak už ofiko říkají že Enyaq Facelift v modern solid letos nebude, prý nedorozumění, L&K ale bude :-). Skoda hat letztes Jahr weltweit nur 53.700 Enyaq verkauft (insideevs.de)
  10. PSE

    Škoda Enyaq

    Už jsem se k tomu dohrabal: Škoda Elroq iV bude z Mladé Boleslavi | autoweek.cz Co je teda ale víc zajímavěší v tom textu je toto: Model Enyaq iV projde modernizací v novém designovém jazyce Modern Solid, uvedeném konceptem Vision 7S. Do nabídky bude navíc zařazena vrcholná exkluzivní verze Enyaq iV Laurin & Klement Změna designového jazyku si překládám jako facelift ne? To se obvykle i mění technika... Prý to budou konkretizovat v dubnu, na Explore More 2.0.... Navíc teda na tom obrázku pro rok 2023 je pod plachtou cosi elektrického, že by studie Elroq?
  11. PSE

    Škoda Enyaq

    Že by MJ2024? Nějaké technické změny (třeba baterka 89kWh?) No tak že by konečně došlo na odvětrávané sedačky co škoda ukázala před 3mi roky při premieře? I když se teda lehce obávám toho, co to přinese cenově, protože to všechno driftuje směr AUDI Q8 Etron....
  12. PSE

    Škoda Enyaq

    No tak hurá tepelné čerpadlo je z5. Čipy už zase jsou.
  13. PSE

    Škoda Enyaq

    Tak to vypadá že koncernu aktuálně došla tepelná čerpadla, v ceníku ENYAQ z 23.12.2022 zmizla, a AUDI už zasílá info lidem co mají auta Q4 Etron objednané, že tepelné čerpadlo nedostanou. Audi No Longer Putting Heat Pumps In Q4 e-tron (insideevs.com) Naivně jsem si myslel, že se tepelné čerpadlo se dostalo do základní výbavy ENYAQU ale prostě ho už nenabízí. A to se prý situace s dodávkami zlepší v 2023 :-(. Po třech letech čipové krize, kdy dochází konečně k uvolnění, je to teda ostudná známka logistiky koncernu. Nebo že by jim došlo CO2? :D.
  14. PSE

    Škoda Enyaq RS

    Mě teda nejvíc na Enyaq Coupé vadí ta prosklená střecha, to je prostě za trest. Nevím proč to nenechali za příplatek.... Nebo proč nedaj za příplatek normální střechu, navíc s alcantarou uvnitř :-).....
  15. K BMW I4, je to fakt malé i vepředu, za mnou se pak nevejde nikdo. Zajímavá alternativa ale jen pro menší. S Enyaqem se to fakt nedá srovnat.
×
×
  • Vytvořit nový...