Přejít na obsah

Quest1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Quest1

  1. Quest1

    Chiptunnig

    Omlouvám se, že zakládám nové téma pro tento motor, ale velmi mě zajímají zkušeností těch kdo mají od APR tuto konkrétní úpravu, ale nikde se mi nepodařilo najít nějaké solidní recenze . Tak snad se někdo najde .
  2. Quest1

    Chiptunnig

    Zkušeností s chipem od APR pro motory Gen 3b (2.0 Tsi 140 kw DKZA). Vliv na spotřebu, spolehlivost ,jízdní výkony atd..
  3. Mě to u tohoto motoru drželo tak silně, že jsem si už víc "zabrat" netroufl a zastavil jsem se v servisu . Bylo to zcela nové auto, takže šlo o autorizovaný servis. Technik se blahosklonně usmíval (bylo mi jasné co si o mě myslí :-))) ) ale taky mu to na poprvé nešlo :-) . Pak prohlásil, že něco prostě musí povolit a že když to nejde silou, tak že to půjde ještě větší silou a ono to šlo :-)). Říkal, že hladinu oleje asi od doby co motor opustil místo svého vzniku nikdo nekontroloval a proto to tak drželo.... Sám jsem se bál takhle "fest" zabrat, protože to plastové "hrdélko" ve kterém ta měrka je působí samo o sobě značně subtilním dojmem....
  4. Quest1

    2.0 TSI 140kW

    Tak dej vědět co ti na to v servisu řekli . S motorem jsem jinak spokojený jen si po létech s TDI zvykám na to, že když se člověk nehlídá hned se to odrazí na spotřebě v míře kterou jsem u dieselu neznal :-)))
  5. Quest1

    2.0 TSI 140kW

    Podařilo se ti už zjistit co za tím zvukem je?? Mám stejný motor (Karoq 2.0 Tsi 140kw) a když jsem parkoval, tak se mě brácha stojící venku ptal co mi to hvízdá v motoru. Přišlo mu to jako uhlíky na alternátoru.
  6. Ještě taková zajímavost. Zatímco předchozí verze motoru 2.0 Tsi 140kw (DKZA) s duálním vstřikováním má objem olejové náplně motoru 5,7 litru ta nová (s přímým vstřikem) 6,6 litru. To je i docela hodně :-)
  7. Kopíruji :-) Lepší bohužel není, i v tomto případě platí, že dobře už bylo. Přišel o nepřímý vstřik zůstal pouze přímý se zvýšeným tlakem 350 barů. Má nové turbo (typ nevím) a snížené vnitřní tření (co tím mají na mysli netuším). Ještě že jsem jej stihnul koupit ve verzi DKZA :-) https://www.automotiveworld.com/news-releases/a-new-engine-for-a-new-generation-2-0-tsi-190ps-dsg-now-available-for-the-seat-leon/
  8. Píšu o tom v tomto vlákně -
  9. Quest1

    2.0 TSI 140kW

    Ještě taková zajímavost. Zatímco předchozí verze motoru 2.0 Tsi 140kw (DKZA) s duálním vstřikováním má objem olejové náplně motoru 5,7 litru ta nová (s přímým vstřikem) 6,6 litru. To je i docela hodně :-)
  10. Quest1

    2.0 TSI 140kW

    Lepší bohužel není, i v tomto případě platí, že dobře už bylo. Přišel o nepřímý vstřik zůstal pouze přímý se zvýšeným tlakem 350 barů. Má nové turbo (typ nevím) a snížené vnitřní tření (co tím mají na mysli netuším). Ještě že jsem jej stihnul koupit ve verzi DKZA :-) https://www.automotiveworld.com/news-releases/a-new-engine-for-a-new-generation-2-0-tsi-190ps-dsg-now-available-for-the-seat-leon/
  11. Taky by mě zajímalo o jaké verzi mluvíš ,protože 2.0 Tsi 140kw (EA888 gen3b) která se teď montuje do škodovek má přímé i nepřímé vstřikování,tudíž by tyto motory neměly mít problém s karbonizací....
  12. Quest1

    Karoq MR 2021

    Předpokládám, že facelift Karoqa bude spojen s MR 2022 takže do výroby se dostane (tak jak je u Škodovky zvykem) někdy v 28 kal. týdnu roku 2021. Právě Karoqa si chci koupit a protože to bude (dá li Bůh) moje poslední auto (nechci nic co bude povinně vybaveno věcmi jež nařizuje EU od roku 2022) tak jsem jsem do něj chtěl silný a úsporný motor v podobě EA 288 Evo 147kw. Jenže tento motor se v MR2021 pod kapotu Karoqu nepodívá.... Možná se tak stane až při tom faceliftu ,ale opravdu nevím jestli ještě čekat,protože se "děsím" :-) ,že Oliver Stefani s Karoqem skutečně provede něco takového - https://www.youtube.com/watch?v=9wi2dIZmAw4 Tak teď nevím,jestli nebrat raději "vrabce v hrsti" (současný Karoq s 2.0 Tsi) než čekat na "holuba na střeše" :-) (faceliftovaný Karoq jež bude dost možná zpotvořený ...) který už Evo 147kw bude (pravděpodobně) nabízet. Navíc má od podzimu vystřídat motor 2.0 Tsi 140kw verze 2.0 Tsi Evo 140Kw - netuší někdo co to přinese za změny??
  13. Quest1

    Karoq MR 2021

    Dnes jsem se ptal prodejce jestli se u Karoqa v MR 2021 objeví motor Evo 147kw - prý ne,ale možná za rok při faceliftu. Má někdo info které to potvrdí nebo zpochybní ??
×
×
  • Vytvořit nový...