Přejít na obsah

josefvlach23@gmail.com

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení josefvlach23@gmail.com

Nováček

Nováček (1/14)

12

Popularita

  1. Tak to nevím jaký olej, určitě LONG life to co je tam z výroby a dávají v servisu. Podtáčení je u mě sprosté slovo, to určitě ne.
  2. Zdravím pánové, ani jsem netušil, že z toho bude takový ohlas. Pár odpovědí na Vaše dotazy. Dle informací od člověka, který to dělal, jsou dva způsoby jak karbon vyčistit. 1. je demontáž hlavy a odstranění v chemické lázni. 2. VW o problému ví a má sadu určenou pro čištění, která obsahuje fixírku, která ventily otrýská nadrcenými slupkami ( jsou přesné velikosti). Ventily se nastaví do zavřené polohy, vyčistí se a následně vyfouká stlačeným vzduchem. V mém případě to čistili chemicky - sprejem na čištění škrtících klapek, protože tento přípravek nevlastní. VIF přidávám do soukromého auta, možná teď budu i do firemního - sice potom asi nemá smysl tankovat Shell V-power. Auto nepodtáčím spíš jezdím sportovně a podle toho co jsem si o tomhle problému přečetl a slyšel od servismanů tak to čeká každého majitele motorů TSI. Protože přes ventily a nejde vzduch + palivo ( které je čistí), ale jen vzduch + něco málo z výfuku z recirkulace a olejové páry z odvětrání skříně motoru, takže tyhle usazeniny čekají úplně každého). Jinak chladič vzduchu neměnili ten se pouze vyčistil - byl trochu mastný) a čistila se i škrtící klapka. A co se týče výkonu, chuti jít do otáček a tahu motoru před a potom - pánové to se absolutně nedá srovnat tak 30-40% lepší. (pokud teda nemáte k dispozici 2 auta) Pokud mám v textu nějaké nepřesné výrazy, tak sorry jsem elektrikář, ne automechanik :))) tohle jsem našel na youtube - není to reklama je tam toho hodně:
  3. Zdravím všechny, kteří jsou nešťastní ze závady cukání motoru 1,4TSI 110kW na "mém" firemním autě mám najeto 90.000 km, pravidelné výměny oleje Longlife, vzduch. filtru a olej. filtru po 15.000km, auto jezdí výhradně na Shell V-power 95, 70% dálnice 30% okrsky a město. Cca v 80tis km jsem si všiml ztráty výkonu a motor začal ve spektru otáček od 2000 - 3000 po přidání plynu cukat. Mám porovnání, protože mám doma to samé auto najeto cca 15tis km. V 90tis jsem chtěl v nejmenovaném autorizovaném ŠKODA autoservisu v Olomouci u Envelopy opravit tuto závadu. Technici ani mechanici si se závadou nevěděli rady, protože výpis chyb z řídící jednotky byl čistý. Nakonec vyměnili svíčky s výsledkem odstraněno, ale nebylo. Ze ŠKODA AUTO jim došlo doporučení na výměnu vstřikovacích ventilů za M+P 41.000,- s tím, že se bude továrna podílet 70% na kulanci. Opět se závada neodstranila a technici mi řekli, že to nebude motorem, ale mechanickou závadou a chtěli rozebrat převodovku a spojku s čímž jsme nesouhlasil a odvezl jsem si faktury za opravy cca za 15.000,- a neopravené auto. ( tyto pokusy jim trvaly asi 14dnů) Následně jsem navštívil AUTO Hlaváček v Olomouci Holici, kde závadu odstranili za 2 dny. Cukání bylo způsobeno zarezlým servem ovladače klapky turba - odstraněno promazáním. Snížení výkonu totálně zakarbonovanými sacími ventily a znečištěným chladičem stlačeného vzduchu - viz foto před a po vyčištění. Po vyčištění došlo k citelnému zvýšení výkonu a cukaní je minulostí. Tak vše hodně zdaru a pevné nervy s autorizovaným servisem - vše je jen o lidech
  4. Vadné již z výroby. Zmetkový přítlačný talíř. Byl křivý a správně zabíral jen max z 1/3.
  5. Zdravím všechny co mají nebo měli problémy se spojkou. Na mém autě se vyskytl problém už při přebírání v autosalonu. Při rozjíždění se projevovaly vibrace při pouštění spojky. Reklamoval jsem u prodejce hned nového auta s najetými cca 50ti km. Prodejce se bránil, ale nakonec bylo nařízeno ze Škodovky demontovat převodovku zkontrolovat spojku. Na výsledek se můžete podívat na přiložených fotkách. V záruce byl vyměněna lamela a přítlačný talíř. Problém byl vyřešen a spojka již funguje jak má. Jedná se o Octavii III r.v. 2018 provedení Trumf.
×
×
  • Vytvořit nový...