Přejít na obsah

W-éčko

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení W-éčko

Bažant

Bažant (2/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

7

Popularita

  1. A k čemu je to dobré??? Mít to zapsané v TP. nějak mi uniká přínos.
  2. A jsou to teda Bremba? Na tom bazosi jsem ještě našel 6-ti pistky Brembo 18z. Ale tady ty 4 asi budou stačit bohatě že. Co ti k tomu řekl. A co uděláš s tema 312 co ti zůstanou? Ja mám taky 312 v bedně a po tomto budu mít ještě 340 v bedně. 😀😀
  3. Díky jdu na to. A ty budeš kdy dávat na auto. Pak se tady ještě zastav a napiš jak to funguje.
  4. TG_Jirka: kde jsi koupil a na kolik to přišlo. Teď jsem se díval a na bazosi to někdo z Chrudimi nabízí. Je to ono?? Dej vědět prosím chci je taky.
  5. Ahoj já jsem dával 340 na auto už před rokem a půl. A nečekej zázrak. Teď pravé shanim brembo Kit 4 nebo 6- ti pístek. Pokud nespechas tak do jara budou k dispozici. Myslím ty rs340mm. 😀😀
  6. Zdravím. Mám 2.0 140kw manuál. Nechal jsem si to přehrát u MOTORPOWER. Naprostá spokojenost. Chipovani proběhlo ve 110tis a teď mám 165tis. Bez jediného problému. Po úpravě mám 170kw a 476Nm. V ceně bylo jakékoliv kódování na ŘJ. Mě dělal vypnutí start-stop, rozsviceni zadních světel k denimu svícení, uvolnění autohold při prvním záběru spojky. Takže to ani necítíte při rozjezdu ze povolila ta brzda a při zatažení ruční brzdy jdou úplně zhasnout všechna světla. Zadne brutálně turbo efekt ve 2tis/min - ale silný zátah. max Nm někde 2700 a táhne to jak atmosféra. Až někam 4500-4600 ot. na okrese 3,4,5 moc velká paráda. Téměř jak benzin. Když jedu fakt na debila brzda plyn akcelerace 70-160 okresky tak max 8,5l/100 po ČR jezdím 6,0-6,3 holandsko 4,6-4,8 Švýcarsko 5,0-5,5
  7. Je třeba si ale uvědomit ze podvozek S3 nebude nikdy tak tichý jak S2 nebo S1. Tam byli ramena ze slitiny. Jak třeba na bmw. MQB je moderní paskvil s ramenama z profilovaného plechu. To je důvod strašného hluku od podvozku. To jsem zaplakal po přesednutí z S1 do S3. Neustále se to kroutí a rezonuje. S3 je moje poslední Škoda. Při výběru příštího auta toto bude jedno z kritérií.
  8. Je dost tuhé ale ne tvrdé. Za mě je to Ok. Takhle jsem to chtěl. Na kočičích hlavách to není moc příjemné. Nebo ty cesty jak se u nás s oblibou lepí jak vlaštovčí hnízdo. Podvozek jako celek ale funguje neskutečně od vyšších rychlostí. Zažil jsem pár úseků okresek kde to v 60-ti km/h bylo utrpení. Ale ve 130-140 to tak vyžehlilo ze jsem tomu nemohl uvěřit a dal jsem si to znovu. Se stejným skvělým výsledkem. Auto bylo původně na origo sport podvozek Škoda (-15mm) a origo tlumiče já jsem to vyměnil oboje najednou. Ty pružiny se daji i s tlumiči koupit přímo jako sada EIBACH PRO KIT. Před tím na přejezdu to tak zvláštně bouchlo a kolo i poskočilo. Teď téměř nic. Ale pokud je člověk nepozorný a vymete propadlý kanál nebo trochu nějakou díru - tak to je bomba do dorazů. Neskutečná. Ty B6 nemají dorazy na pístnici, ale jsou integrované na dne tlumiče uvnitř. Aby nebyl někdo zaskočenej. ja si na kanály a díry dávám pozor ale celý život. Tak nějak na těch českých cestách celoživotně kličkuju. Bacha ale na děvčata těm je to jedno. 😀😀
  9. Zdravím. Tak já se taky podělím. Mám S3 2.0tdi 140kw manuál bez DCC a 19”kola. jak píšete jízdně nic moc. Nahodil jsem pružiny Eibach ProKit tlumice bilstein B6 stabilizatory Eibach př. náprava silentbloky Powerflex brzdy 340mm z RS podlozky 10 a 15 mm Chip MOTORPOWER 170kw/476Nm. Je to úplně jiné auto na ježdění po centru Brna nebo Prahy to teda moc nedoporučuji. Já jezdím dálky Švýcarsko Holandsko. Po ČR okresky a tam se žádný rs nechytá. A i par bmw dost koukalo když jsem je po nahanění deklsoval. 🙄 nejspíš ale ti řidiči nic moc. ty RS brzdy ale taky stojí celkem za prd. Mám v plánu na léto nahodit nějaký BigBrakeKit od Bremba a sehnat lehčí kola. Takže kdo nejezdíte po centru s miminama na zadní sedačce jdete do toho. Ty eibachy pružiny už budu dávat do každého příštího auta.
×
×
  • Vytvořit nový...