Jump to content

graun

Uživatel
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

About graun

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

222 profile views
  1. graun

    Zadní podběhy

    Taky se připojuji do skupiny vlastníků se zadními plastovými podněty. Instalace proběhla bez zádrhelů s přispěním přípravy studiem zde uložených návodů a příspěvků. Velice děkuji. Jen pár postřehů. Myslím si, že ty plasty mohly zakrývat celou část tlumiče, tak se tam budou usazovat nečistoty. Kupoval jsem verzi pro e-Up a jsou tam mezery mezi blatníkem a tím podběhem. Nevím, zda ta další verze bude jiná, ale nepředpokládám to. Kdysi jsem instaloval podběhy na Fiatu a tam to bylo zacvaknuto za lem blatníku. Nebyla tam mezera a nečistoty se tam nehromadily (ověřeno při jedné opravě po několika letech). Tady si nejsem tímto jistý. Čas však ukáže. Při jednom jsem vyčistil brzdy vepředu i vzadu a natřel je barvou. Stávalo se mi, že přední brzdy občas pískaly při pomalé jízdě v koloně, i když je na autě najeto celkem málo (15k).
  2. graun

    Rizeni - Povolovani sroubku

    Co se týče Nord-locku, tak to by mohlo ten problém vyřešit.
  3. Proč hned měnit klapku? Já bych určitě začal jejím pročištěním a pak základní nastavení. Ono se tam za ty roky nasbírá hezký nános špíny, který zcela změní charakteristiku řízení. Na diagnostice to nemusí hlásit chybu, ale při řízení lze vidět hodnoty natočení. Ty rozvody vyměnit a pak pátrat dále. Přece jen přeskočený řetěz/řemen dělá své.
  4. graun

    Vlastní diagnostika, kabely, sw

    @ski1961 Ok. To byla poznámka v obecné rovině. Jinak si zkoušel tu vyšší verzi na novější auta? Funguje to?
  5. graun

    Vlastní diagnostika, kabely, sw

    @ski1961 Zkusil bych tu fabku dělat přes tu verzi 17.8 v eng, která by měla na tom kabelu běžet. Mám stejnou zkušenost, že na modelu 2017 ta verze 17.1 neběží, ale 17.8 už ano (Citigo). Měl jsem Octavii 2017 a tam to jelo v pohodě. Jinak jsem zkoušel i na Karoqu MY2018 obě tyto verze, ale bezúspěšně. Kolega ma origo VCDS a některé věci přesto neudělal (hlásí to informaci o požadavku se zabezpečeným přístupem - zřejmě ochrana, takže pouze jen servis).
  6. graun

    demontáž dveří

    Tak vzhledem k tomu, že to dotyčný řešil v roce 2015, tak to i vyřešil, ale už nenapsal jak to dopadlo [emoji6]
  7. graun

    Testy Citigo

    Článek jak článek, ale ta diskuze pod ním je velice výživná. Hezké srovnávání jablek s hruškama.
  8. Tím, že je auto napsáno na leasingovku (auto je služební), tak tam mám stále hlášku o tom, že je vozidlo bez ověřeného vlastníka a tudíž spoustu věcí nefunguje. Navíc mi při konfiguraci auta nedoplnili položku těch třech tlačítek (eCall, servis) u středového světla, které vylučují další funcionalitu systému - přitom to bylo v konfigurátoru za příplatek 0Kč. Výsledkem je, že všechny vychytávky ve Škoda Connect se smrskly na informace o plánovači cest, manuálu k autu, adrese dealera a popisu auta, takže těžce o ničem. Nelze vidět jakékoliv detaily o provozu auta. Komunikoval jsem to s infolinkou ŠA, kde mi to potvrdili (tlačítka vs. Škoda Connect). Soused má Kodiaq a měl jsem možnost nahlédnout do jeho nastavení a to moje je hoooodně očesané.
  9. graun

    Karoq dodací lhůta

    Já jsem čekal 8 měsíců... Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
  10. Záleží na ceně, ale uvažuji nad tím také.
  11. graun

    Barvení brzdových třmenů

    Tady jsem něco našel. Mám to na GIV. Ještě jsem po nějaké době doplnil střed. krytku VW [emoji16] Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
  12. graun

    Barvení brzdových třmenů

    Stejná zkušenost jako Patrik. Pouze kartáčem sundat rez, obrousit, dobře odmastit a pak štětcem natřít. Já použil červený hammerit. Mám to už 3 roky a drží to stále. Dělal jsem to při výměně zadních desek po koupi auta. Třmen jsem nechal na brzd. hadici, zavěšený na háčku. Přední třmeny jsem natřel s deskama. Jen bych si dal pozor a nedával to na destičky. Jak se přilepí, tak nebudou brzdit. Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
  13. graun

    Prodleva při sešlápnutí plynu

    Známý to jev zvaný turbo efekt. Je však ještě zatížen ekologickou likvidací výkonu vlivem zákonných předpisů. U některých aut lze snížit jeho účinek nastavením jízdního módu (např. sport). Jak bylo napsáno výše, je třeba s tím počítat a řadit dle toho rychlosti. http://www.auto.cz/turboefekt-co-to-vlastne-je-a-jak-s-nim-bojovat-104357 Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
  14. graun

    Oprava prodřených kabelů

    Osobně bych našel místo obnažení a toto bych zapájel a přes něj natáhl smršťovací bužírku. Samozřejmě by to šlo i bez pájení pomocí elektr. pásky. Vložit mezi jednotlivé kabely a omotat. To však nebude tak odolné vůči korozi/oxidaci jako ta smršťovačka. Odesláno z mého BTV-W09 pomocí Tapatalk
  15. graun

    Kryty pod volantem - DSG

    Díky za odpověď. Takže to vypadá na řešení alá ŠA. Jinak jsem si ještě dneska vyfotil pro srovnání většího bratra Kodiaqa, také s DSG. Tam dali takový menší díl. U Karoqa je příprava...jedna volná matice. Proto jsem se i ptal, zda tam něco nechybí. Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
×