Jump to content

graun

Uživatel
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

8 Neutral

About graun

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

456 profile views
  1. Původně jsem se k tomu už nechtěl vyjadřovat a psát OT. Ale musím a možná budu v pavučině pykat. "Kdo chce hledá způsoby, kdo nechce hledá důvody." Tak říká klasik. Znám spoustu rádoby odborníků, ale Ti jen raději mluví a mluví, místo toho, aby něco udělali. Tady na fóru se jich najde také spousta. Nepíšu adresně, ale každý si může udělat sebereflexy sám. Mám také nové auto od prosince, ale těch pár drátku pospojovat, protáhnout a zapojit umí i středoškolák se základy elektrotechniky a ohmova zákona. Přijímací procedury jsou jen tak složité, aby to vypadalo, že je tam ten člověk potřebný. Ve skutečnosti to je jen iluze a zhýralost systému (chápu, že to není výmysl nás, ale těch "nahoře"). V práci to taky máme. Vyplňují se tabulky pro tabulky. [emoji21] Nechci dělat flame, ale kdo to dělal (zapojení kamery), tak ví co to obnáší. Kdo to neví, píše co píše...ale má možnost oslovit někoho a zaplatit si to. Nikomu to neberu. Uvedl jsem jen svůj názor.
  2. Hold, kdo má ruce levé a učil se dělat/nedělat něco jiného musí platit. Každého volba a pohodlnost. Já to vždycky beru jako výzvu a možnost se něco naučit.
  3. @MiKy*: za půl hodiny práce hezký vývar. Že bych to začal taky montovat. [emoji16]
  4. graun

    Stěrače

    Bohužel toto ani rádio nepřehluší. Paradoxně to dělá pouze řidičův stěrač.
  5. graun

    Stěrače

    Osobní zkušenost s dodanými stěrači mám negativní. Auto vyrobeno 11/2018, dodáno 12/2018 a hned po cca 3 týdnech mi na okně v mrazu poskakovaly a vrzaly. Jsem je měl dole, abych zjistil, zda je u dealera někdo neprohodil (instalovali tam elektr. sledování jízd), ale stěrače vypadaly nově. Vyjádření některých uživatelů jen potvrzuje, že ty Valeo díly stojí za prd. Teď přes léto to při dešti vrže, tak zvažují, že bych tam vyměnil ty gumičky. Zatím stírají dobře, ale iritují mne ty pazvuky.
  6. @Wyder: spíše si kup pojistkovou odbočku, kterou vložíš na některý okruh, který se spíná po zapnutí klíčku. Využiješ orig. konektor autozásuvky od kamery. Okruh jednoduše proměř pomocí zkoušečky. Já to mám v Karoqu napojené na zadní stěrač (poj. 47). Pojistk.odbočka vyjde na 1/3 ceny při nákupu na aliexp./ebay. Pokud budeš trvat na použití toho napáječe, stačí koupit odbočku bez autozásuvky a napojit stejně (okruh spínaný po klíčku). https://www.kamery-do-auta.cz/cs/pojistkovy-rozbocovac-s-autozasuvkou-velikost-standard-vcetne-pojistkoveho-setu/
  7. Asi to ještě vydrží, když s tím jezdíš dlouho. Nemá to však výkon a spíše se to bude zhoršovat. Určitě bych s tím jezdil opatrně a moc to nevytáčel.
  8. Proč se nezaměříš na to čidlo vačky?Je přece taky zmíněné. Ten opotřebovaný rozvodový řetěz má vliv na výkon motoru, proto bych začal jeho kontrolou (mají na to přípravek). Může být i přeskočený. Pokud je ok, tak pak to čidlo.
  9. Já se nechci přít, ale myslím si, že existuje. Stojí 8stovek. Nevím však přesný typ roomstra, proto je třeba dohledat. https://m.automobilovedily24.cz/meat-doria/12885175
  10. Budu to muset odvolat. Bohužel mi do toho vlezla oslava narozenin a bohumíňáci jednou k nám do NJ. Předpokládal jsem jiný termín, ale stalo se. Mrzí mě to, tak příště.
  11. Nevím jak u roomstera, ale u golfa se dala koupit opravná sada kabelu. Nemuselo se to tam tak bastlit. Máš pravdu v tom, že je to lepší než ty zlomeniny cos tam měl nyní. Byť staré zásoby nebudou taky nic extra. Lepší je koupit za pár korun nové lankové kabely, když už by ta opravná sada neexistovala.
  12. Poopravím kolegu, nejedná se o výparník, ale kondenzátor. Jinak bych ten receiver drier (dehydrátor/sušič) taky neměnil. Lze jej však vyměnit. V servise znají jiné věci, ale oblast klimy zřejmě moc ne. Co se týče toho kompresoru, tak se tam kazí ty elmag. ventily. Výměna není nijak složitá a dá se koupit samostatně. Tak jako výměna kompresoru v domácích podmínkách. Množství oleje je 3-4% vnitřního objemu, což dělá okolo 100ml. Ten PAG olej je hygroskopický, tzn. že hodně dokáže pojímat vzdušnou vlhkost, proto je třeba oddělávat krytky na kompresoru před připojením. Olej doplňuje plnička během plnění nebo lze doplnit i jinak (speciální ruční "injekční stříkačka"). Souhlasím s tím, že není nutno se obávat přejet. Systém bude uzavřený, byť nenaplněný a nesepne se. Pokud by byly špony uvnitř kompresoru, tak byl přidřený, což způsobilo malou účinnost chlazení. Výměna celého kompresoru je nutná, tak jako i proplach.
  13. Vysoušeč nemá žádnou vazbu na ujeté km. Uvnitř je sylikát, který pojímá vlhkost ze systému. Je schopen pojmout pouze určité % vlhkosti. Pokud jsi měl ten systém otevřen a dostalo se tam příliš moc vlhkosti, vytváří to s chladivem a olejem kyselé prostředí. To způsobuje vnitřní korozi, ale co je horší má to vliv na zamrzání v TXV (expanzní ventil připojený na výparník). Pak to chladí o dost méně. Samozřejmě, že podsátí systému určitou vlhkost odsaje, ale záleží na době a hodnotě podtlaku. Lze to i vysušit pomocí dusíku, ale otázkou je, zda najdeš takový servis. Je to na Tobě. Rizika znáš.
  14. Nechápu proč zakládáš nové téma, když téměř shodnou věc řeší v druhém vláknu. Doporučuji pročíst. Zřejmě se chytneš do pawoučí sítě a budeš uvězněn [emoji3] https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https://forum.skodahome.cz/topic/143580-kolisanie-ota%C4%8Dok-na-volnobehu-octavia-ii-16-mpi-75kw-bse/&share_tid=143580&share_fid=33458&share_type=t
×
×
  • Create New...