Jump to content

graun

Uživatel
  • Content Count

    125
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

16 Good

About graun

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

670 profile views
  1. graun

    Stěrače

    No já jsem to taky nevydržel a vyměnil jen gumičku u řidiče a na pátých dveřích. Vyměnit to jde lehce. Je nutno násilím povytáhnout konec gumičky z drážky, pak lze sundat plastovou krytku z těch ocelových plechů. Poté se ta gumička vytáhne. Pak stačí nasadit novou, která se přistřihne podle staré a nacvakne plastová krytka nazpět. Gumičky jsem koupil v kelly za nějakých 112kč (2ks 710mm), musí být na flat stěrače (mají trošku jiný profil). Ten profil sedí i na zadní stěrač.
  2. graun

    AdBlue

    Taky jsem tento problém řešil před pár měsíci. Nakonec jsem doplnil za 50kč necelých 8litrů do vlastního kanystru. Dalo by se to doplnit i přímo u stojanu (příště). Auto jezdí bez problému. http://tank-ono.cz/cz/index.php?page=cenik
  3. Nevím to jistě, ale myslím si, že ten koberec je připraven pro prostup kabeláže na vyhřívání/el.ovládání sedadla. Já tam nic nedám, mám tam deštník. Nyní to mám v obou autech v kufru. Není to sice úplně ideální, ale je snadno přístupný. Kdysi jsem jej měl v autě namontovaný u nohou spolujezdce. Držák byl přichycený-našroubovaný do plast.tunelu. Bylo to staré auto, tak bylo jedno, že jsem do těch plastů vrtal.
  4. Já ještě nevím jak to dopadne. Pokud bych dojel, tak nejspíše sám. Zatím to je tak 50/50. Husu si nedám. Uvidím v neděli.
  5. Tak můžeš mrknout na přípravek i na seřízení úhlu náběhu. To klepnutí v koncové poloze může zapříčinit vůle v uložení ramínka. Jde s ním pohybovat? http://cloud.tapatalk.com/s/5db86274580ff/%C3%BAhel%20n%C3%A1b%C4%9Bhu%20vzduchu-fabia.pdf
  6. Musíš odšroubovat ty šrouby a předtím uvolnit okno. Za tou velkou gumovou krytkou jsou šrouby pro aretaci okna - ty máš povolené? Okno sjedeš skoro dolů a uvidíš je. Pak je tam ve dvou místech uchycené takové plastové rameno od zámku. To má ve dvou místech uchycení v tom plechu stahovačky - takové plastové kloboučky. Ty musíš odvrtat. Pak jen vytáhneš stahovačku (plech). Předtím odstroj kabely - vycvaknout z plechu. Možná je to trochu jiné u toho Tvého auta. Znám to z jiných modelů, ale může to být podobné.
  7. Byť to vypadá nelogicky, tak praxe je jiná a k tomu ředění oleje benzínem dochází. Hlavně ve spojitosti s krátkými trasami. Udělej si "kapkovou zkoušku" a uvidíš sám, zda máš ten benzín v oleji a také i jeho poměr. Pokud se to nepotvrdí, tak je na vině servis. Osobně si myslím, že je pravda někde uprostřed.
  8. @jim_h zřejmě jezdíš krátké trasy a olej máš naředěný benzínem.
  9. Takže se potvrdilo co jsem psal výše. Uzavřená klapka pro přívod čerstvého vzduchu způsobovala mlžení.
  10. Mám takový pocit, že to změnili a prekluzivní doba (zaniká nárok) se protáhla na 24 měsíců vlivem různých pokoutných firem/lidí, kteří všemožně protahovali řízení přestupků. Myslím si, že dostaneš po nějaké době oznámení do schránky.
  11. O to nejde. Mne spíše zarazilo, že tam odstranili plastové krytí...hold úspory.
  12. Tak to jste to hezky potáhli [emoji3] Jinak jsem si Pawouku na Tebe vzpomněl, když jsem četl na netu o té bouračce. Ale pak dočetl, že to bylo ve směru na Brno. No, Tys to však neriskoval a jel na HK [emoji10] Jozzi s Maltou by se měl polepšit a příště nebýt inkognito. Jinak děkujeme za přijetí a příjemně strávené odpoledne.
  13. graun

    karoq a spokojenost

    [mention=330]Roman.dj1[/mention]: nenapsal jsem to úplně přesně. Ty stěrače po skle skákaly, proto to tak hučelo.
  14. Ten popis funkce klapky máš správně? Ono, když je vnitřní okruh, tak je klapka pro přívod čerstvého vzduchu zvenčí uzavřen, no a při tom econ se musí otevřít. Jinak se pak mlží okna. Btw taky se mi na minulém GolfIV mlžilo okno, no a bylo to prasklým vnitřním radiátorem, takže palubka ven. Ta klima může mít více přičin. Většinou to je malou náplní nebo vadným presostatem (transducer), pokud pominu kompresor.
×
×
  • Create New...