Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Caster

Uživatel
  • Počet příspěvků

    74
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Caster naposledy zvítězil 4. Leden

Caster nejvíce like obsah!

Popularita

23 Výborná

O uživateli Caster

  • Hodnost
    Uživatel

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Caster

    Kontrola tlaku v pneumatikach - TPM

    O tom žádná 😉.
  2. Caster

    Kontrola tlaku v pneumatikach - TPM

    Pouze jsem vyjádřil svůj názor, že mají senzory tlaku v pneu svůj význam. Jde mj. o snížení spotřeby, bezpečnou a pohodlnou jízdu a rychlé odhalení případné závady pneu. Překvapuje mě, že to považuje "Mistr Fóra" za "nesmyslný systém". Je možné, že dá třeba radši přednost většímu chromovanému výfuku za 5 000,- Kč ...
  3. Caster

    Kontrola tlaku v pneumatikach - TPM

    Myslím si, že kdo má na nové auto, nemá problém si koupit další sadu snímačů na zimní pneu, jako mám já.
  4. Caster

    Kontrola tlaku v pneumatikach - TPM

    Protože ekoteroristi v EU stále tlačí na nesmyslné snižování emisí, vůbec neřeší, že na jejich výši mají také velký vliv správně nahuštěná pneu. Z neznámých důvodů však většina automobilek přestala používat čidla tlaku (TMPS) v každém kole, která přenáší údaje o tlaku a teplotě do řídící jednotky auta a umožňují tak přesně zobrazit konkrétní hodnoty tlaku v každém kole Většinou nelze tento systém ani objednat za příplatek. Výsledkem je, že i řidič nadupaného Mercedesu či BMW za několik milionů Kč musí vzít měřák pneu a pěkně po staru změřit tlak v každé pneu, pokud chce vědět, jak na tom je. Systém založený na "měření tlaku" pomocí rozdílných obvodových rychlostí pneu nemůže z principu detekovat menší poškozené pneu s únikem vzduchu, dokud nedojde k velkému poklesu tlaku v pneu. Řidič tak nemá šanci menší poškození pneu včas zjistit a zajistit opravu.
  5. Caster

    Dobíjení autobaterie - nabíječka, startovací zdroje apod.

    Vypadá to na to, že je baterie již načatá a neudrží napětí (pokud jsi měl řádně uzamčené auto). Doporučuji změřit zbývající kapacitu zátěžovým testem 30 A do poklesu napětí na 10,5 V viz příklad, kapacita baterie 54,3%, pod 60% je zralá na reklamaci Poznámka: případně lze koupit Měřič kapacity baterie
  6. Caster

    Chyby na VAG

    Těch 12,09 V před jízdou není rozhodně v pořádku. Dobíjení 14,4 V je ale v pořádku. Typnul bych si na snížení kapacity baterie stářím, neudrží napětí i když na ní svítí magické oko zeleně. Na zkoušku bych zkusil jinou baterii, jestli se v chování auta něco změní. Předpokládám, že v autě, po jeho řádném uzamčení, není nějaký spotřebič, který by baterii nadměrně vybíjel. Předpokládám také, že nechodíš pro něco několikrát denně do zaparkovaného auta.
  7. Caster

    Dobíjení autobaterie - nabíječka, startovací zdroje apod.

    Ano, žere to jen cca 1 mA, baterii to monitoruje stále a data ukládá do vnitřní paměti. Stáhneš si Android aplikaci Battery Monitor a vše vidíš v mobilu (přes Bluetooth). Na grafu baterie Exide ES900 GEL, 80 Ah 100% dobíjená alternátorem v autě. Kromě napětí (zpětně lze zobrazit i graf za několik dnů zpět) to měří i startovací napětí, dobu jízd a umí to udělat i test nabíjení (podle pokynů měníš otáčky motoru).
  8. Caster

    Chyby na VAG

    Baterie je stěží nabitá na 50%. Vypadá to, že je KO. Zkusil bych vyzkoušet nějakou jinou, stejného typu, klidně i s menší kapacitou (Ah), samozřejmě nabitou tj. napětí >12,6 V. Svou baterii nech změřit zátěžovým testem (graf poklesu napětí na 10,5 V při odběru např. 30 A), jakou má kapacitu. Pokud má kapacitu menší než 60%, kup novou. Jak je auto staré, jak baterie ? Máš v něm Start/Stop, případně "inteligetní" nabíjení tj. na konci "-" kabelu u baterie je sonda proudu u které je malý konektor, který posílá data (proud, napětí a teplota) do řídící jednotky.
  9. Caster

    Dobíjení autobaterie - nabíječka, startovací zdroje apod.

    Pomohlo by, pokud by šlo v autě zobrazit graf napětí baterie za poslední dny. Používám Quicklynks
  10. Caster

    Chyby na VAG

    Těch 20 Voltů na nenastartovaném autě je asi chyba. Nabitá baterie by měla mít cca 12,6 Voltů. Nech to změřit někomu, kdo se v tom vyzná.
  11. Caster

    Chyby na VAG

    Změř napětí baterie ráno před jízdou a dej vědět.
  12. Caster

    Dobíjení autobaterie - nabíječka, startovací zdroje apod.

    Nespolehlivost baterií moderních aut: Jak je to ve skutečnosti s jejich výdrží?
  13. Caster

    P0301 - vynechání zapalování

    Podívej se na stejným problém v odkazech: chyba motoru P0301, P0302 a nejede Odstraňování poruch podle kódu DTC: P0300 a některý z P0301, P0302, P0303, P0304
  14. Caster

    Dobíjení autobaterie - nabíječka, startovací zdroje apod.

    Podle toho, jak jaký typ baterie je nakódován v systému. Jestli jsi nekoupil jiný typ baterie, tak nemusíš nic řešit. Auto podle toho ví, jakým napětím má nabíjet.
  15. Caster

    Autobaterie

    Reklamoval jsem ji a teď to řeší ČOI ;-). Je to skoro na hromadnou žalobu na automobilky, neinformování zákazníků (návod k používání auta - o nabíjení jen na max 80% tam není ani řádek) a ničení baterie v autě jejím nedobíjením na 100%. Při nedobíjení vzniká sulfatace, což zásadně snižuje její kapacitu, která pak není schopna udržet napětí. U každého auta se následky mohou projevit odlišně: nemožnost zapnout spotřebiče citlivé na nízké napětí (typicky přídavné topení), problémy se startováním, zničení baterie (ztráty kapacity) a nutnost koupit novou aj. I takto týraná baterie však může vydržet ty dva roky. V autě bez inteligentního dobíjení mi baterie vydržela 11 let.
×