Přejít na obsah

Mysty

Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Mysty

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dobrý den, všiml jsem si, že přes zimu mi lehce ubývá voda. Je to již druhou zimu, co tento jev pozoruji. Cca po 1-1,5 tis. km sleduji úbytek vody z rysky MAX po rysku MIN (i lehce pod ní). Hadice nejsou natlakované, vždy měkké. Jezdím jen krátké trasy (cca 5km, někdy i méně) a jednou za čas jedu max 20km po městě. Nádobka krásně čistá, žádná známka oleje ve vodě. Víčko oleje má emulzi, ale barva odpovídá emulzi z krátkých tras (je to jen trošku). V létě emulzi nikdy nepozoruji. Měrka krásně čistá. Auto nekouří bíle. Byl jsem s tím v servise, mechanik řekl, že je to odpar, který je v normě. To se mi moc nezdálo, zajel jsem do dalšího servisu a tam mi bylo řečeno to samé, tak se ptám zde, je tomu opravdu tak prosím? Od jaké hladiny má auto začít hlásit, že je nedostatek chladící kapaliny? Když je hladina lehce pod MIN, ještě to nehlásí.
  2. Ahoj, nikde jsem nenašel podobné téma, tak zakládam nové. Jednou jedu po tmě, přepnu na dálky, poté dálky vypnu a nesvítily mi světla (normální potkávačky). Obrysová svítila, tak jsem to zkoušel přepínat, vypnout a zapnout motor a nic. Tak jsem jel na dálkách, poté jsem je vypnul a světla mi pak normálně svítila.. Nějak jsem to neřešil. Pak jsem si začal všímat, že když přijdu do auta, zapnu motor, otočím spínačem, tak se světla rozsvítila až po cca 5ti vteřinách... No a teď jedu.. při jízdě se mi vypínají světla (zhasne i kontrolka na palubce vždy), pak se zase zapnou atd a teď už cca den se vůbec nezapnou. Žárovky ok, spínačka světel (tou jsem si myslel, že to bude) je OK, zkoušel jsem 3 z jiných aut.. Pojistky OK, svazek v patici od spínačky by měl být OK, vše jsem domáčkl.. Myslím si, že to bude levou páčkou, co si myslíte vy? Díky za rady ?
  3. Dobře, určitě s tím zajedu před koupí do servisu a nechám to prohlédnout ? Díky!
  4. Super, díky za poznatek ?
  5. Dobrý den, chystám se koupit škodu octavii 2. řady, 1.9 TDI 77kw s motorem označeným BJB. Ve velkém TP je datum první registrace 7.6.2005. Tudíž by se mělo jednat o vůz z roku 2005. Chtěl bych se vás zeptat, již týden skoro pořád sedím a projíždím internet a hledám.. Prý se jedná o motor, který ještě nemá DPF filtr, což je velké plus. Našel jsem opravdu hodně diskuzí, většinou lidi tvrdí, že je to jeden z nejlepších PD motorů co byl v 1.9. Je to opravdu tak? Auto má najeto necelých 300 tisíc. Motorově je v pořádku, jede pěkně, turbo taky, žádná nouze, bylo o něj postaráno. Dvouhmota neklepe, nevibruje. Je mi jasné, že auto trpí na kvalitní a včasné výměny olejů. Nicméně to by mělo být samozřejmostí pro auto. Proto vás chci požádat, ti co s ním mají zkušenosti či ví něco dalšího klady / zápory, nechť klidně napíší ? Kde jinde by lidé měli mít zkušenosti, než na tomto fóru. Moc díky!!
  6. Ahoj, kamarád se chystá koupit 2kovou octávku 1.9 77kw, včera jsme se na ní byli podívat. Někde na netu se kamarád dočetl, že když otevře při volnoběhu víčko na dolévání oleje a položí na něj kus papíru, tak by správně neměl nadskakovat (vzduch by ho neměl nadnášet). No, po otevření víčka a přiložení papíru papír skákal a byl celý pocákaný od oleje, což by mohl být problém v podobě pístních kroužků. Je to opravdu tak? Nesouvisí to nějak s odvětráním např.? Díky za rady ?
  7. Tahle motorizace trpí na spotřebu oleje. Najeto mam 207 tisíc. Oleje trochu vezme, ale nic drastického, tak 1-2 dcl na 1000km, hladinu hlídám. Olej měním pravidelně, buď po 10 tisících či 1 roce. Teď tam mám 5W30. Výfuk smrdí silně benzínem pořád. Je jedno jestli za studena či tepla, smrdí dost po benzínu vždy. Jezdím spíše krátké trasy (tak 2x do měsíce to protáhnu na dálnici). Na ložiska se zkusím zaměřit ?
  8. Za tepla jsem vypnul všechny spotřebiče krom světel. Volnoběh drží za studena i tepla, ručička se jen nepatrně občas kmitne o pár otáček, ale jinak drží. Co se týče emisí, tak před rokem a čtvrt na technické úplně v pohodě, ale to bylo již před delší dobou. Motor po zahřátí nekouří, nebo jen minimálně, ale je hodně cítit benzinem. Ještě jsem vypozoroval, že jakmile auto stojí déle jak cca 3 dny, tak po nastartování vyletí celkem slušnej modrej mrak kouře, divně smrdí, ale je to jen otázka jednoho nastartování po delší době, pak už nic. Jestli to jsou nějaké usazeniny z výfuku, to nevím. Co se týče těch dalších věcí, tak v tom už se nevyznám ? Asi by bylo ale dobré, abych to nechal zkontrolovat ?
  9. Otestuju to a dám vědět :) EDIT: Tak za studena na volnoběh 1,4-1,7l/h, za tepla 0,8-1l/h
  10. Taky jsem přemýšlel, spíš mi jde o to, aby např. ta verva100 spíše neuškodila.
  11. Čidlo teploty měněno cca před rokem (neukazovalo teplotu vody, teď OK). Kola nepřibrzďují, také mě to napadlo, auto na rovince jede bez odporu. Bubny jsou většinou jen vlažné, šrouby studené. Kotouče jsou zahřáté podle toho jak brzdím, šrouby studené. Se zařazeným stupněm bez plynu jezdím často (např. z kopce), nevidím v tom problém. I po rovince (mírně zpomaluje, záleží jaký stupeň tam dám.)
  12. Dobrý den, chci se zeptat, mohu do 1 octavie s motorem 1,6i 74kw AKL, rok 2001 tankovat palivo z Benziny s označením VERVA100? Jaký na to máte názor? Nechci to kvůli zvýšení výkonu, to rozhodně ne, ale jde mi hlavně o tu mazací a čistící složku. Už jsem tohle téma hledal, proseděl jsem skoro půl dne u PC, 80% lidí to doporučuje - čistí, maže atd, 20% lidí tvrdí, že je to blbost - zapaluje to ventily a je to zbytečné. Děkuji za názory! :)
  13. Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat, již delší dobu řeším příliš velkou aktuální spotřebu. S tím souvisí i velká průměrná spotřeba. Jedná se o škodu octavii, motorizace 74kw AKL, rok výroby 2001. Můj problém je jednoduchý, jakmile jen lehce položím nohu na plyn (je jedno jaký tam mam rychlostní stupeň, ale u 1 a 2 je to vyšší logicky) tak mám aktuální spotřebu např. 7-10 litrů. Nicméně, to mám plyn sešlápnutý na cca 1/8 záběru, opravdu to jen lochtám. Samozřejmě, že na rozjezd / jízdu to nestačí, jedině po úplné rovině. Jakmile sešlápnu plyn cca na 1/2 záběru, hodnota aktuální spotřeby už ukazuje např. 18-25 litrů.... No a když dám plný plyn, hodnota aktuální spotřeby vykazuje cca okolo 30l..... Bohužel, auto opravdu žere, na plnou nádrž ujedu cca 380 - 400 km. Jezdím krátké trasy, ale motor stihnu v klidu zahřát (cca 15-20km po městě). Spotřeba se ani po zahřátí neuklidní. Průměrnou dlouhodobou spotřebu mi to ukazuje cca 12l. Byl jsem již ve 2 servisech, v jednom mi udělali diag, nic nenašli a řekli mi pouze, že tato motorizace takto žere, což mi nepřijde. Ve druhém servise jsem si nechal vyčistit a nastavit klapku, zkontrolovat svíčky a kabely, proměřit lambdy od elektrikáře (obě jsou OK), vyměnit filtr atd.. Mám 16 palcová kola, zkoušel jsem i 15 palcová, beze změny, ani pneumatikami to není. Tankoval jsem snad na všech benzínkách, palivem to také není. Snažím se jezdit na spotřebu, řadit v rozmezí 2,5 - 3 tisíci, nejezdit brzda plyn, jezdím sám, zbytečné závaží s sebou nevozím. Už jsem bezradný, dokáže mi někdo poradit prosím, po čem jít? Popř. kdyby byl někdo ochotný a mrknul na to? Už se mi s tím nechce znovu nikam do servisu.. Jsem z Prahy, nemám problém dojet i někam po středních čechách. Mohu v tom nechat projet i někoho jiného, či to porovnat s někým se stejnou motorizací. Moc děkuji všem, co to dočetli až sem!!
×
×
  • Vytvořit nový...