Jump to content

Lion_K

Uživatel
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

8 Neutral

About Lion_K

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

458 profile views
  1. Lion_K

    Start/Stop systém

    @Caster, @l79, - Díky za info. Prozatím to tedy nechám tak jak to mám teď (i s tím zapojeným konektorem). Jak bude čas, zkusím odsledovat chování nabíjení a vybíjení přes nějakou app pro Android a OBDII.
  2. Lion_K

    Start/Stop systém

    Dnes jsem v Caristě vypnul SS - "Disable auto start/stop system (method A) = YES (12.1V LIMIT)". Měl jsem za to že se mi bude autobaterie více nabíjet, když si systém bude myslet že je vyšší spotřeba energie. Jel jsem cca 100km a po celou dobu mi dle měřáku v autozapalovači auto dobíjelo mezi 14,6V a později 14,3V (zapnutá klimatizace 20°C, venku 23). Po dojetí do cíle a vypnutí zapalování mi ale měřák téměř okamžitě ukazoval hodnotu nabití autobaterie 12,5V Ta sama hodnota napětí 12,5 se mi ukazuje i když nabiji auto v garáži nabíječkou - nabíjí cca 13,7V Ráno mám většinou hodnotu 12,1V. Po 4 dnech bez vyjetí byla hodnota napětí 11,9V. V autě mám autokameru, tu ale nyní ihned vypínám a beru si ji sebou, Kabel co je ke kameře a má na sobě hlídání napětí pro kameru samotný bere 0,01A. Měřák do autozapalovače jsem testoval na laboratorním zdroji a ukazuje odchylku 0,1V. Auto startuje, ale něco mi říká že to v pořádku není když mám po 100km (1:20 hod) jízdy, napětí autobaterie 12,5V. Nebo se mýlím?
  3. @bodoo Adapter stále zasunutý nemám. Koupil jsem ho jen kvůli rozjezdu do kopce. Takže jsem ho v zásuvce měl zapojený jen 2x. Poprvé když jsem vyšel z Alzy a zkoušel jsem jestli se v pořádku spojí a budou v ELM identifieru zelená políčka (jinak bych ho obratem vrátil). A podruhé, na druhý den, když jsem funkci asisenta rozjezdu do kopce přes Caristu zapnul. Vždy jsem ho ze zásuvky vytáhl. Nic víc jsem nezkoušel, protože to nepotřebuji. Čtení dat DPF jsem taky nezkoušel. \\Edit: Zapoměl jsem napsat že jsem si na mail nechal poslat výpis z Caristy (ECU info obtained with Carista 5.1 beta-6 for Android:) a to taky fungovalo, v mailu jsem měl komplet výpis.
  4. ALZA minulý týden naskladnila adaptér "Mobilly OBD-II BT". Kódoval jsem s ním pouze asistenta rozjezdu do kopce v Caristě - funkční. Zapoměl jsem udělat kopii obrazovky ELM identifier, ale bylo to stejný jak v předchozím příspěvku od "sk0d@".
  5. Lion_K

    Kamera do auta

    VIOFO A129 + GPS Malá kamera do auta s velmi dobrou kvalitou záznamu i v noci Čočky s vynikající světelnosti F1.6 složené ze 7 vrstev skla. Možnost natáčení v případě dokoupení zadní kamery, při 1080p/30fps v režimu obou kamer či 1080/60fps v režimu jedné kamery. Úhel záběru 140°. Wifi 2.4GHz & 5GHz Obrazový procesor Novatek NTK96663 Cmos senzor Sony IMX291 Starvis Image Sensor Podpora záznamu ve smyčce Podpora, až 256GB karet Vestavěná funkce detekce pohybu a G-sensor Parkovací režim Napájení kamery kapacitorem - nehrozí přehřátí, ani fragmenty v záběru GPS modul v balení Možnost nasazení CPL filtru (polarizační filtr) Bluetooth modul pro budoucí rozšíření - připojení bezdrátového tlačítka pro ovládání Ke kameře zakoupen "Vylepšený 3 Wire Mini USB Hard Wire Kit" pro hlídání autobaterie s funkcí automatické aktivace parkovacího režimu.
  6. Zkus několikrát s oknem vyjet a sjet do koncových poloh s držením spínače ovládání okna.
  7. Pokud bude @prknapav i nadále chtít dobíjet a mít spotřebu "pod kontrolou", doporučuji do zásuvky koupit jednofázový měřič spotřeby (wattmetr), a nemusí nic počítat.
  8. "Pojistkové rozbočky" mám zapojené do volných pozic v poj. skříňce (Rapid). Vhodné pozice pro zapojení jsem zjišťoval voltmetrem.
  9. • Možnost vypnout oznámení médií. • Informace o počasí ve stavovém řádku. • Schopnost skrýt / zobrazit aplikace v Android Auto. • Opravy chyb a další vylepšení.
  10. Když máš měřák, tak to proměř celé a ne jen zásuvku. Postupuj od pojistky k zásuvce a musíš to "přerušené" místo najít.
  11. Nabíjiš baterii přímo na plus a mínus pólu, nebo mínus pól od nabíječky připojíš na určený kostřící šroub v autě? Nevím jestli se mi to jen zdálo, ale když jsem dobíjel přes kostřící šroub, tak se nabíjení provádělo přerušovaně, jako by v autě něco tu nabíječku odpojovalo. Podrobně jsem to ale neměl čas sledovat, takže je možné že to dělal samotná nabíječka, i když baterie nebyla ještě zcela nabitá.
  12. Byl jsem v servisu (skoda-auto) a nejsem z toho vubec nadseny. Musi se vymenit kompresor - č. dílu 1J0 820 805 X - cena 7848,- Kč (to X na konci u kompresoru jsem nikde na netu nenašel - říkali něco o tom že ten starý kompresor se bude vracet, tak jestli to není takto označeno.) vysoušeč chladiciho prostoru - č. dílu 1J0 820 191 D - cena 4833,- Kč Ten typ kompresoru jsem na netu nenašel - jde nahradit i jinou verzí? Budu to shánět na vrakáči tak aby to pak pasovalo. Vysoušeč jsem na netu našel, ale u toho mě zase zarazila podstatně rozdílná cena - zde za 477,- Kč Může mi někdo poradit? Díky. P.S.: Jak jsem psal že klima jede jen cca 10 min a pak už ne, tak včera a dnes už ani po nastartování nefunguje. \\ Edit: Edit: Dnes jsem si udělal čas, očistil jsem štítek na kompresoru a zjistil že je tam jiný kompresor než mi sdělili v skoda-auto při zjištění závady klimatizace. Na štítku mám uvedeno R134a - 1J0820803K - v bazaru sháním tento typ
  13. Když byly ty horké dny, zjistil jsem že klima nechladí. Nechal jsem ji zkontrolovat, vyčistit a doplnit. V servisu mi řekli že tam bylo málo chladiva, takže ho doplnili a provedli zkoušku těsnosti - vše v pořádku. Potom mi předvedli že klimatizace funguje a já odjel domů. Ale zjistil jsem že klima funguje cca asi 10 min a pak přestane chladit a z průduchů už jde jen teplý vzduch. Aby znova klima chladila, musel jsem auto nechat cca 1/2 hodiny "odpočinout". Potom zase na chvilku chladila a pak zase přestala a už za jízdy chladit nezačala. Vždy až po té půlhodince. Zkontroloval jsem: kompresor - při zapnutí klimy, motor jde do záběru větráky - oba se točí odzkoušeny pojistky - v pořádku. Byl jsem v servisu a na VAGu žádná chyba. Dál to zatím z nedostatku času nezkoumali a objednali mě na středu. Je ještě něco co můžu sám zkontrolovat, než do servisu pojedu? Mám klimatronic.
  14. Olej už mám nový. Výměna proběhla v servisu (ne spešl Škoda), ale jen s jedním opakováním - vypustili tu nechtěnou směs, nalili nový olej, vypustili a ta další náplň už tam zůstala. Já jsem se ještě před tou výměnou snažil co nejvíce naředit to co jsem tam měl - odčerpal jsem z nádobky celý obsah co šlo a dolil čistým olejem. Nechal projít okruhem a znovu odsál obsah nádobky a dolil. Teď jen doufám že to vše stačilo. P.S.: Díky za rady.
×
×
  • Create New...