Přejít na obsah

Woytman

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Woytman

  1. Zdravím, jdu za vámi pro radu. Při jízdě mi z ničeho nic začal neuvěřitelně bouchat v motoru, motor ztratil výkon a čím více plyn jsem dal, tím více začal klepat a k 90km/h jsem se horkotěžko dostal. Ještě jsem vypozoroval, že když jsem jel z kopce a vyřadil, hluk byl daleko nižší. Kontroloval jsem vačku a uložení vačky, ale ta se zdá být OK. Blok motoru proražen též není, setrvák s spojkovou sadou je 2 roky starý Sasch. Tudíž jsem se pustil do klikové hřídele -> šály/ojniční ložiska jsou KO viz. fotka v příloze Otázky zní: 1. Je možné, že to způsobují pouze šály? 2. Musím měnit i kliku nevypadá úplně špatně, ale ani perfektně... přikládám fotku 3. Musím měnit i ojnice? 4. Nějaké rady, na co se ještě zaměřit a co vyměnit když už mám motor venku z auta? Díky všem za váš čas a rady 😉 Přikládám fotky i video se zvukem motoru: VID_20231104_102740.mp4
  2. Vyřešeno! Špatný kontakt? Bordel v hadičkách? Seklý egr? Sám nevím. Vyměněn pouze magneticky ventil (A) plniciho tlaku (N75) . Bohužel chyba přetrvávala a objevilo se toto 000579 - magneticky ventil (A) plniciho tlaku (N75) P0243 - 000 - nefunkcni - Kontrolka závad ZAP 005213 - snímac 3 teploty výfukových plynu P145D - 000 - zkrat na plus 005658 - Žhavicí svícka válce 1 -Q10 P161A - 000 - prerušení 005659 - Žhavicí svícka válce 2 -Q11 P161B - 000 - prerušení 005269 - prepnuti ventilu pro EGR chladic (N345) P1495 - 000 - preruseni nebo zkrat na kostru proto jsem provedl následovné: 1. Všechny podtlakové hadice odzkoušeny pusou - v pořádku. 2. Rozmotal jsem celý el. svazek motoru - sundal izolaci - ŽÁDNÝ kabel nebyl porušen proto jsem opět vše zamotal do izolačky a nového husího krku. Kabely k egru, klapce atd jsem vedl vrchem nikoliv spodem, tudíž bylo méně ohybů. 3. Egr, Klapku jsem rozebral a vyčistil včetně sundání plastů z dílů a promazání koleček v škrtící klapce a egr vyčištěn také včetně sundaného plastu. Sprejem na čištění egru. PO MONTÁŽI ZPĚT (již potřetí) chyby zmizeli záhadně. PROVEDL jsem přes VCDS základní nastavení egru a plnící tlak a vše je ok.
  3. Zdravím všechny, již týden procházím všechna fóra a témata v nich, ale zatím jsem nenašel stejný případ jako je u mě. Jednou takhle po cestě mi blikalo žhavení, v chodu motoru jsem nepostřehl změnu. Následující den jsem nastartoval žhavení již neblikalo, ale motor byl hlučný jako bych tam měl 2 motory a každý z nich hučel. VCDS ukazál: 2 závad nalezeno. 000833 - snimac polohy vack./klik.hridele (G40) P0341 - 000 - neverohodny signal - Sporadická 008213 - Snímac polohy klapky v sacím potrubí/rízení proudu vzduchu P2015 - 000 - neplatný signál - Sporadická Následovně jsem sundal: Škrtící klapku kterou jsem vyčistil, zkontroloval mechanismus ozub. kolečka - vše fungovalo a nebyl ani tak zasratý Egr ventil jsem také vyčistil a ani ten nebyl až tak v hrozném stavu. Prošel jsem celý svazek motor. kabelů od sání až po ŘJ a žádný prošoupaný ani přetržený kabel. Multimetrem jsem změřil odpor od komponentů a ŘJ. Všechny bez problému. Tudíž jsem složil zpět, chyby zmizeli, ale ihned po nastartování a zkušební jízdě začalo blikat žhavení a při vyšších otáčkách blikala červená ikonka oleje. Diagnostika již neukázala původní dvě chyby, ale nově tyto: 4 závad nalezeno. 000579 - magneticky ventil (A) plniciho tlaku (N75) P0243 - 000 - nefunkcni - Kontrolka závad ZAP 001139 - tlakovy snimac vyfuku 1 (G450) P0473 - 000 - signal prilis velky 005213 - snímac 3 teploty výfukových plynu P145D - 000 - zkrat na plus 005269 - prepnuti ventilu pro EGR chladic (N345) P1495 - 000 - preruseni nebo zkrat na kostru Opět jsem vše rozebral a zkontroloval zapojení kabelů atd... Ale nic jsem nenašel. Prosím o radu, mockrát děkuji. Nerad bych nakoupil komponenty za 10tis a zjistil, že jsem udělal jen nějakou drobnou chybu. // Ve vcds jsem provedl základní nastavení Egru
×
×
  • Vytvořit nový...