Přejít na obsah

Lukáš Pospíšil

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Lukáš Pospíšil

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. našel jsem na netu tohle https://1200cctsiengine.wordpress.com/other-cases-of-tsi-engines-defects/ Kde to maj borci stejně prasklý jako já, takže nwm no :D prej je to "pouze" u prvních tipů tohohle motoru, je pravda že ty písty co mám já už ani nejdou koupit,jsou pouze náhrady modifikované.... taky nevím co za prevenci,tankovat 98miču? upřímně projev LSPI jsem nezaznamenal, to ale neznamená že tam nemohl být. Olej jezdím Motul 8100 fe+ 5w30, ale jezdilo to akorát 3000 km takže nwm do jaké míry se mohl nebo nemohl projevit jiný způsob použití.
  2. Zdravím, jsem tu "nový" tohle je můj první příspěvek.... koupil jsem pro přítelkyni "nové" auto ( do té doby archetyp BMW r.v. 1993,95,97), se kterýma jezdím já, řekl jsem si že udělám radost a koupim "nové" auto abych se v tom nemusel chvíli hrabat.... takže auto po firmě, bylo to přes známého... jedině škoda servis, poslední prohlídka 3/18. Škoda roomster 1.2 tsi kupováno s nájezdem 76k kilometrů, r.v. 2010.. co jsem četl tak problém s rozvodama, rovnou po koupi jsem je "radši" vyměnil za nejnovější typ vč. ozubeného kola na klice a dalších...chrastění přestalo... od té doby v pohodě, 80% ježdění auta byly cukačky po městě, 10km tam a 10 z5t, takhle se najelo za 3 měsíce 3000 km... pak, přesně 24.12 jsme sjížděni z dálnice a při akceleraci auto vůbec nejelo, vypadávalo zapalování, řekl sjem si že to bude asi nějaká blbost,věděl jsem o kabelech od zapalování, byly tam od výroby,tak jsem to moc neřešil ... jízdou domu to bylo ještě horší, auto jelo furt v nouzáku,dojet s tím byla docela práce ale auto to dalo, na dílně (jsem mechanik) jsem rovnou dal celou sadu kabelů, bez odezvy, ještě jednou přeházet svíčky,furt to samé. proměření cívky bylo Ok, korekce na vstřikách s dávkou paliva v pohodě... pak přišel zlom, komprese 10,10,10,0.3... takže 4ka KO, po sundání vany zjištěn prasklý píst.... vzhledem k tomu že auto je staré téměř 8 let jsem vůbec nečekal na nějaký vyjádření nebo podobně, rovnou jsme se do toho dal.... 4x nový píst (má jiný, "modifikovaný tvar" aby se to už nestalo), nyní čekám až se vrátí z brusírny hlava... co jsem obvolával servisy origo škoda a pár známejch ve škodovce tak všude zněla jasná odpověd, jedině nový motor s 50% kulancí.... což,když nový motor je téměř 3000 euro, práce bude aspoň 700-1000 euro takže bych zaplatil aspoň 1500-2000 euro což je 1/2 ceny auta... takhle to zatím vypadá na 11 tisíc když si práci dělám sám.... upřímě nevím co s tím pak dál, na jednu stranu vím že je tam nové hafo věcí na druhou mám tomu ještě věřit?? řešil to ještě někdo? díky moc za odpovědi.
×
×
  • Vytvořit nový...